Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Smart kubun, först tipsar Berg Expressen om filmerna och sedan förnekar han deras existens eftersom de avslöjar att han och Behm tvingade Bolin att ingå ett avtal med Busch. Vilken jävulsk plan de har räknat ut, nästan som ur en Bond film!
Jag tror att Esbjörn Bolin har minst tjugo års rätt att sova bredvid Ebba Busch i dubbelsängen. Han och Binninge är supersmarta! Jag förstår att du beundrar dem! Brukar ni vara barnvakter till grannarnas barn tillsammans?
Du har verkligen sjuka sexfantasier

det lyser så starkt igenom din fasad - en typisk kapten klänning är du. Så tarvligt äckligt....usch.
Nä inga 20 år men Brännström är rätt ute när han anger att det rör sig om år.
Det spelades in från två olika håll och kanske även att det blev inspelat av JB också då han ju med lätthet kunde göra det då han var med på tfn och så även under själva förlikningsförhandlingen. Om så har skett har jag inte klart svar på men hade jag varit med på telefon ja då hade jag garanterat (också) spelat in....säkert inte bara jag som känner så....eller hur? Konstigt att hon Katrin godkände det förfarandet - hon som ju ska vara så übersmart