Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.Enstoring
Enligt läkare jag känner personligen, så rekommenderar dom att ta det lugnt ungefär en vecka.
Mest för att ge kroppen så mycket kraft som möjligt att bygga immunsvar.
När jag tog mina sprutor så sa sköterskan ingenting om det. Båda gångerna tyckte dom att man kunde köra på som vanligt.
Jag lyssnade på mina vänner hur som helst.
Intressant då Pfizer med dess experter sa att man skulle ta det lugnt 14-21 dagar.
Samtidigt bekräftar du det jag sett i Sth sen våren 2021, där alla jävlar kutat ut samma dag som dom fått sprutan för att fika, festa, shoppa m.m, och alla trott att allt skulle vara som vanligt igen, eftersom sköterskorna som administrerade sprutorna gav helt felaktiga och galna "förhållningsregler".
En doktor som skriver ut felaktigt handhavande/dosering på medicin prickas direkt, men en ssk som vaccinerar kan vräka ur sig vad som helst, och orsaka än större skada än läkarna då det handlar om smittskyddslagen som då drabbar 3:e man
Känner flera exempel på folk som insjuknat kort efter vaccineringen, samtliga trodde att vaccinet verkade direkt. Och vaccinerade med usel kondis/hälsa innan sprutan, kan knappast heller få samma skydd av en spruta som en person med normal hälsa, detta föll helt bort i vaccin-reklamen....
Citat:
Ursprungligen postat av
TestoGubbe
Absolut de är den ända vinsten att de inte blir en omedelbar peak/koncentration som passerar hjärtat. Men om du tror att Mrna inte är mätbara i blodplasman inom minuter efter inject är vilseled.
Det blev väldigt tyst kring den kanadensiska läkaren som utförde D-dimer tester före/efter vaccination och la upp bilder på nätet på blodet, det vart livat värre, är han förpassad till en öde ö nu eller vad hände med honom....