2021-11-17, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Härligt med ensidig och partisk rapportering från (o)partiska SVT. Vart är de som inte vill ha detta som får uttala sig i inslaget?

De borde ha intervjuat min mormor, 80+ och storrökare. Ovaccinerad.
Citera
2021-11-17, 22:23
Medlem
Ravatoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Karin på Folkhälsomyndigheten utesluter inte munskydd framöver sa hon i kvällens aktuellt. Munskyddskrav kanske?

Bara för ovaccinerade då?
Citera
2021-11-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalkerD
det är bara att poppa popcornen och invänta....

sprutludrena börjar ju kollapsa hög och vänster men ändå så ska folk banne mig vaccineras. sjukt! kan inte ens föreställa mig ångesten dom vaccinerade har nu som ångrar sig.
nu vill dom ta med sig resten ner i graven...

och fortfarande fattar folk inte vem boven är....staten.

men lite roligt ändå...efter alla selfies, giftinsprutade anknäbbar och hjärndött festande så verkar samhället nått någon topp. det här är höjden av den moderna idiotin.

vad som kommer härnäst blir spännande att se. poppa popcornen!
Tro mig, jag är förberedd på popcorn i tre års tid. Tills dess hoppas jag att ni verkligen har gett upp?
Citat:
Ursprungligen postat av WalkerD
sprutludrena börjar ju kollapsa hög och vänster men ändå så ska folk banne mig vaccineras. sjukt! kan inte ens föreställa mig ångesten dom vaccinerade har nu som ångrar sig.
Detta är en otrolig sammanfattning! Den ångest du beskriver finns säkert hos...kanske 10 personer. Totalt? Troligen flashbackläsare. Dör dina sprutluder i drivor, eller kommer drivorna senare?
Citera
Medlem
Ravatoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
De borde ha intervjuat min mormor, 80+ och storrökare. Ovaccinerad.

Hehe, härlig tant. Vad är hennes anledning att inte ta sprutorna?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
1600 inlägg på så kort tid 😮 Jag läste de 40 första och det var väl uppskattningsvis 1-2 vaccinerade samt 35 mycket aggressiva angrepp från antivaxare. Det är den normala uppdelningen, med massivt hat från antivaxarna.

Det jag finner märkligt är att det finns ett sådant förödande och brinnande hat i en fråga som jag personligen tycker är helt ointressant. Det finns en pandemi och det finns vaccin, som dessutom visat sig kraftfullt. Jag ser inga problem?

Problemet uppstår när du lägger ihop orden vaccin + pass + krav.
Citera
2021-11-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Jag nöjer mig med att antalet sjukhusinläggningar och dödsfall i Covid 19 minskat kraftigt i Sverige sedan vi började vaccinera mot det.
Den har minskat kraftigt i Indien och Japan också, där man använder ivermectin och hcq i mycket stor grad.
Två läkemedel som är distribuerat i 40+ år i miljarder av doser.
Tyvärr ger inte lisensfria läkemedel så mycket klirr i kassan.

Ni som försvarar galenskapen har valt en konstig kulle att dö på; med all energi försvara tyranniska myndigheter och ”big pharma”.

Nyttiga idioter tror jag facktermen är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravatos
Gäller nog alla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Om vi håller oss på lokal nivå, och från denna höst, då vi har höga sprut-andelar, kan du fundera på vad som händer i en annan region i Europa,Gibraltar https://nyheter.swebbtv.se/gibraltar-har-vaccinerat-over-100-procent-nu-rusar-smittan/ Det är liknade i Irland och ett par länder till, som ligger mycket högt i sprutgrad.

Vi har inte fått den situationen ännu, den kan vara lindrigare i Sverige, vet du varför? Sannolikt har vi en större genomsmittning i befolkningen än vad de flesta andra länder har, med eller utan sprutning gör det att R-talet blir lägre.
Jag har ingen aning om vad som händer i Gibraltar (av alla jävla ställen i världen).
Nöjer mig med att vaccineringen i Sverige hittills har mycket god effekt mot sjukhusinläggningar och dödsfall pga covid-19.
Citera
2021-11-17, 22:27
Medlem
pukkas avatar
Kan någon förklara för mig varför en ung och frisk som inte tagit vaccin inte ska få vara bland folk som tagit vaccin?😂
Citera
2021-11-17, 22:27
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravatos

Ja det vore nått, endast för att sticka lite extra i ögat på dom förtryckta vaccinmotståndarna
Citera
2021-11-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Den har minskat kraftigt i Indien och Japan också, där man använder ivermectin och hcq i mycket stor grad.
Två läkemedel som är distribuerat i 40+ år i miljarder av doser.
Tyvärr ger inte lisensfria läkemedel så mycket klirr i kassan.

Ni som försvarar galenskapen har valt en konstig kulle att dö på; med all energi försvara tyranniska myndigheter och ”big pharma”.

Nyttiga idioter tror jag facktermen är.
Tror du att vi kommer dö av vaccinet, eller vad menar du? ”Valt en konstig kulle att dö på”
På vilket sätt är svenska myndigheter tyranniska? Tycker de varit väldigt timida i Sverige jämfört med många andra länder där restriktionerna varit (och är) extremt mycket hårdare.
Citera
2021-11-17, 22:29
Medlem
Notera vilka politiker som är för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in