2021-11-17, 19:49
Medlem
NEJ. Jag får inget bevis, eftersom det var över 180 dagar jag testades positiv.

Är så jävla förbannad!
Citera
2021-11-17, 19:50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Kollade statistik på FHM en gång och den högsta stapeln på döda var åldrar typ mellan 85 och graven.

Överdödlighet på folk typ över 50. Oerhört stor överdödlighet på gamla pensionärer SOM LÅG INNE PÅ LÅNGVÅRDEN! -"Servicehus" kanske nyspråket är för där din mormor och farfar bor. Där var det överdödlighet. Själv är mina mor- och farföräldrar döda sedan länge, tyvärr. Men inte fan vill jag gå på konsert för att sedan "ha ihjäl" mina åldriga föräldrar.

Fundera på det. Om du alltså vill göra sådant själv... (Ha ihjäl morsan och/eller farsan etc. för du vill gå på konsert/match)

Observera lilla vännen, att man räknar på "överdödlighet", inte vanlig dödlighet som alltid finns hos oss.
(Dödligheten är alltid 100% bland alla som föds!)
Citera
Medlem
167-steg-kvars avatar
Alla regeringar eller statsmakter som över tid positionerat sig fram och tillskansat sig auktoriteten att ifrågasätta dina medborgerliga fri- och rättigheter mot uppvisande av giltiga papper, är oändligt mycket farligare än Covid-19.
Citera
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Vad bra, för jag har papper på att jag haft Covid, hoppas jag får komma in på matchen då, är du säker på det, lille vän?

https://www.ehalsomyndigheten.se/covidbevis/
Citera
2021-11-17, 19:53
Medlem
Det hör gör att jag finner det okej att betala mig ut ur situationen genom att skaffa mig falskt vaccinationsintyg via egna kontakter. Skönt. Det tog emot lite innan eftersom det sköttes ganska ok från regeringens sida.

Det finns läkare i systemet som finner detta lika galet som vi som inte behöver medicin. Tack och lov för det.
Citera
2021-11-17, 19:55
Medlem
Jag har alltså haft Covid förra året, men det duger icke som pass.

Har totalt tappat min lojalitet mot stat och land.

Gängkrig och skit kan de inte stoppa, men en 50+ mönstermedborgare ska faan inte få gå på teater minsann!

Fy.
Citera
2021-11-17, 19:56
Medlem
Vore man jurist skulle det

https://www.gp.se/fria-ord/ingen-f%C3%A5r-tvingas-att-vaccinera-sig-1.41517452
Citera
2021-11-17, 19:57
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Alla regeringar eller statsmakter som över tid positionerat sig fram och tillskansat sig auktoriteten att ifrågasätta dina medborgerliga fri- och rättigheter mot uppvisande av giltiga papper, är oändligt mycket farligare än Covid-19.

Helt sant!

När boktryckarkonsten uppfanns (med typer) dröjde det inte länge innan staterna/kungarna/diktatorerna hårdreglerade denna. När yttrandefriheten (ungefär vid franska revolutionen "uppfanns") dröjde det inte länge innan vi "vi" fick den reglerad och begränsad. I postmodern tid är det cirka "internet" som har varit fritt och oreglerat men numera ska vara genomreglerat av länder/makthavare/skitstövlar.

Så om du menar som jag menar, är vi oerhört ense!

Däremot så anser jag det inte ska stå var och en fritt att smitta sina medmänniskor med en potentiellt dödlig sjukdom "bara för han vill gå på match och hosta på andra"..
-My 3 cents.
Citera
2021-11-17, 19:57
Medlem
skogsmarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Det är väl samma som när nazisterna lurade in judarna i gaskamrarna med att det bara var en "hygienisk och renande dusch, bara för ert bästa"... historien upprepar sej, ...same same but different

Men om det verkligen var så att alla världens länder i konspiration med i princip alla världens läkare försöker lura i befolkningen en dödsdos med fejkvaccin (mot ett virus som inte finns) med start i Israel av alla länder... Då måste man väl även göra bedömningen att vi alla körda oavsett.

Vad ska du ens göra mot en sådan konspiration som vill mörda alla? Tror du att de låter dig komma undan bara för att du 'inte vill vaccinera dig'?
Citera
2021-11-17, 19:58
Bannlyst
detta måste vara det största skämtet i modern historia. obegripligt och tyranniskt på en global nivå.

vi börjar närma oss crossroads.

finns det någon som stödjer detta är man fan sjuk i huvudet med flera mil.

men om dom ska sitta i någon regering eller myndighet det är fan big no no.

men det är ju folket som har röstat dit dessa idioter? vilka dårar!!!!!

kommer alltid finnas vägar runt allting, svarta marknaden kommer bli större, det kommer bli fler kriminella och allt kommer bli mer otryggt och skit. vem bryr sig om vaccinpass när det kommer till kritan?

folk fattar inte att detta inte fungerar.....
Citera
2021-11-17, 20:01
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Men inte fan vill jag gå på konsert för att sedan "ha ihjäl" mina åldriga föräldrar.

Hur "har man ihjäl sina åldriga föräldrar" genom att gå på konsert? Logiken blir bara sämre och sämre
Citera
2021-11-17, 20:01
Medlem
Till de som, liksom jag, är starkt skeptiska och emot covidpass:

Kan man tänka, att det kanske är bra att de sätter in den "åtgärden" mot smitta, eftersom den troligtvis kommer att vara helt verkningslös, för hela fårskocken på 80% injicerade kommer att festa och fira och smitta ner varandra, och om/när det händer, blir det ganska svårt att skylla på mer försiktiga osprutade?

För det har ju visat sig många ggr. under "pandemin's" tid, snart 2 år, att vissa länder ligger lite före i effekter, och denna höst har ett flertal länder med stor sprutgrad kraftigt stigande smittal, som knappast beror på osprutade..........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in