Citat:
Ursprungligen postat av
mvpy
Inte riktigt va? Erat huvudargument — att vaccinerade skulle vara döda i drivor vid det här laget — har ju fallit platt.
Faktum är att jag kan nog inte erinra mig en enda sak som ni har rätt om.
Att vaccinets effektivitet försvann snabbare än man trott tog många på sängen. Men jag har inte hört någon antivaxxare gorma om det innan heller.
Vad exakt har ni haft rätt om?
Det var en judisk knasdoktor som sade att ni ska skulle ligga i drivor vid det här laget. Gör om gör rätt.
Vi hade rätt angående att två doser inte skulle räcka. Det sade vi i december 2020. Två doser skulle utan tvekan räcka då enligt medias vaccinmiffon. Matti Sällberg, Björn Olsen etc.
Vi hade rätt om att folk skulle bli svårt sjuka även fast de var fullvaccinerade. Detta skulle bara hända i extremt sällsynta fall enligt globalisternas "experter" De flesta skulle knappt få feber ens
Vi hade rätt om att globalisterna skulle införa vaccinpass så småningom. Detta var helt otänkbart enligt etablissemangets experter
Faktum är att din sort inte har haft ett enda rätt hittills. Det är inte så konstigt egentligen med tanke på att ni bara lyssnar på en massa jubelidioter.