Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Än en gång, exakt VAD är ”hittepå”?
Det får tiden utvisa! Killen är kanske en skitstövel men jag TROR att mycket förvrängs här.
Citera
2021-11-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Det får tiden utvisa! Killen är kanske en skitstövel men jag TROR att mycket förvrängs här.

Kärt barn har många namn…
Vore extremt intressant att veta vad du baserar din teori på?
Citera
2021-11-17, 19:10
Citat:
Det är mycket förtal här, ja! Här kan ni sitta gömda bakom anonyma konton och spy ur er, förvränga sanningar och tom hitta på. Hade detta hänt på era egna sociala medier hade ni blivit anmälda.

Det är så svårt att ta dig på allvar Juttan.
Du svänger verkligen. Nu kokar det ner till förtal. Ibland tror jag att du har någon koppling till CB. Men då borde du veta hur han funkar. Förvränga sanningar?
Hur tänkte du där?
Citera
2021-11-17, 19:29
Medlem
The Beach boys avatar
Benjamin Ingrosso sjunger låtar om kärlek och att bli känd han har dykt upp i schampooreklamer. Det finns ingenting i hans musik som väcker empati eller sympati vilket är a och o när någon sjunger om olycklig kärlek som han tillexempel gör på sin första skiva. Han är uppenbart en bra dansare eftersom han vann Let’s Dance.
Citera
2021-11-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det är så svårt att ta dig på allvar Juttan.
Du svänger verkligen. Nu kokar det ner till förtal. Ibland tror jag att du har någon koppling till CB. Men då borde du veta hur han funkar. Förvränga sanningar?
Hur tänkte du där?
Jag försöker bara ge killen en chans! Han kanske är en skitstövel men att sitta här och gissa är under all kritik! Med förvränga sanningar är att överdriva extremt t ex att Cb går ut med Theo på Fars dag.
Citera
2021-11-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hur vet ni att han inte firade farsdag med sina barn? Punktmarkerade ni honom hela dygnet? Klart att Hänt skriver om att han träffade Theo under farsdag, hans egna döttrar är ju inte offentliga, men det betyder inte att han inte träffade dem i söndags. Theo har ju dessutom en egen far att fira....
Så du skall träffa honom om några dagar. Gissar att du som den rakryggade person du verkar vara och som vill att "rätt skall vara rätt" - kommer att konfrontera honom och säga honom "ett och annat" och vad du tycker om hans sätt att vara.
Något annat är ju inte möjligt efter att du har förtala honom här på fb. Lycka till! Ser fram emot
att få läsa vad han svarade dig....
Hoppas också att få läsa vad han svarar!
Citera
2021-11-17, 20:27
Medlem
Citat:
Hoppas också att få läsa vad han svarar!

Vad bra, då är ni två eller en…eller?! 🤔
Citera
2021-11-17, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Vad bra, då är ni två eller en…eller?! 🤔
Vi är iallafall fler än två...
Citera
2021-11-17, 21:09
Citat:
Jag försöker bara ge killen en chans! Han kanske är en skitstövel men att sitta här och gissa är under all kritik! Med förvränga sanningar är att överdriva extremt t ex att Cb går ut med Theo på Fars dag.

Gissar inte. Jag vet. Nu tänkte inte jag ha en intervju med herr Bauer på eventet.
Så inga smaskiga nyheter.
Hur menar du med att förvränga sanningen. Att CB gick ut med Theo är väl ingen förvrängning av sanningen. Eller?
Det har tom Pernilla berättat i sin podd.
Nu snurrar du till det Juttis.😉
Citera
2021-11-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Gissar inte. Jag vet. Nu tänkte inte jag ha en intervju med herr Bauer på eventet.
Så inga smaskiga nyheter.
Hur menar du med att förvränga sanningen. Att CB gick ut med Theo är väl ingen förvrängning av sanningen. Eller?
Det har tom Pernilla berättat i sin podd.
Nu snurrar du till det Juttis.😉
Sluta snacka skit! Ni får det till att CB struntar i sina barn och väljer Pernillas son Theo, vilket inte är sant. Källa: Pernillas podd
Hoppas du konfronterar "skitstöveln" på ditt event med honom!
Citera
2021-11-17, 21:44
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Sluta snacka skit! Ni får det till att CB struntar i sina barn och väljer Pernillas son Theo, vilket inte är sant. Källa: Pernillas podd
Hoppas du konfronterar "skitstöveln" på ditt event med honom!
CB struntar i sina barn och väljer Theo i stället, det är sant. Tyvärr.
Citera
2021-11-17, 21:49
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Inget här är överdrivet. Och inga gissningar heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in