2021-11-17, 15:59
Medlem
Geomeisters avatar
Hoppas det överlevande barnet en dag kan få ett relativt normalt liv igen. Vet inte hur relationen är med båda föräldrarna, men att adopteras kännas som ett bättre alternativ.

Att mannen kommit hit via udda förhållanden till svensk kvinna. Skilt sig och hämtat hit en ny fru. Fått barn. Dödat och skadat sina barn för livet känns ändå relevant.

Skillnaden på att göra det här och i Senegal? Vad som än händer pappan här (fängelse, vård) är så är det på vår nota. Vet någon om mannen överhvudtaget har arbetat i Sverige?
Citera
2021-11-17, 16:01
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ja, det är samma person som jag tror det är. Dessutom stämmer inte åldern på den i den ständigt länkade bilden heller, han ser mycket äldre ut än i 40-årsåldern.

Den jag menar har bilder och klipp av barn också, och bor i Stockholm.

Han med "klänningen" verkar dessutom vara imam om man läser kommentarerna.
Är rätt säker på att det är han som vi tror!
Citera
2021-11-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ja, det är samma person som jag tror det är. Dessutom stämmer inte åldern på den i den ständigt länkade bilden heller, han ser mycket äldre ut än i 40-årsåldern.

Den jag menar har bilder och klipp av barn också, och bor i Stockholm.

Precis.
Denna https://www.facebook.com/assndiaye.ndiaye.*
* = 5
är en person som bor i Sthlm och som kommit till Sverige 2011, enligt hans fb. Och han har gift sig "igen" med en ny fru 2013.
Hässelby-pappan kom ju också till Sverige 2011. När han gifte sig med nya vet jag dock ej.
Citera
2021-11-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Hoppas det överlevande barnet en dag kan få ett relativt normalt liv igen. Vet inte hur relationen är med båda föräldrarna, men att adopteras kännas som ett bättre alternativ.

Att mannen kommit hit via udda förhållanden till svensk kvinna. Skilt sig och hämtat hit en ny fru. Fått barn. Dödat och skadat sina barn för livet känns ändå relevant.

Skillnaden på att göra det här och i Senegal? Vad som än händer pappan här (fängelse, vård) är så är det på vår nota. Vet någon om mannen överhvudtaget har arbetat i Sverige?
Ja, han har kört taxi bl a. Men förlorade jobbet. Vet inte när i tid. Som jag förstod, av media, till följd av covid-krisen.
Citera
2021-11-17, 16:18
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikakahvi
Precis.
Denna https://www.facebook.com/assndiaye.ndiaye.*
* = 5
är en person som bor i Sthlm och som kommit till Sverige 2011, enligt hans fb. Och han har gift sig "igen" med en ny fru 2013.
Hässelby-pappan kom ju också till Sverige 2011. När han gifte sig med nya vet jag dock ej.

Solklart!
Citera
2021-11-17, 16:18
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Hoppas det överlevande barnet en dag kan få ett relativt normalt liv igen.

Är nog fortfarande osäkert att hon överlever.
Citera
2021-11-17, 16:39
Medlem
Orten4LifeBreees avatar
Någon som kort kan samanfatta läget nu?

Hur går det för barnet som har livshotande skador?

Och till den mest seriösa frågan, Kommer sverige och alla vänster människor lära sig något av detta?
Citera
2021-11-17, 17:15
Medlem
Någon som har häktningsframställan??
Citera
2021-11-17, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-Pax
Frågan är om de har fel bild ändå. Den jag pratar om bor i Stockholm, har fru och barn plus samma namn men lite annorlunda skrivet på Fejjan.

känns inte omöjligt att Flashback är deras enda källa.
Citera
2021-11-17, 17:24
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Hans första fru heter A*nette Ca*rolina We*stin född 1964
bor i S*angis Norrland. Hon har varit gift med MGM 2ggr

Hon har varit gift totalt fem gånger skild fem ggr,
gift med fyra invandrare och en svensk.

2004 gifte hon sig med MGM skilde sig Juli 2005
sen gifte hon sig igen med MGM Dec 2005
sen skilde hon sig 2008.

Tror jag hittat henne på fejjan:

https://www.facebook.com/an*tte.kost*nius

*=e

Ska enligt ratsit äga Grand Danois och Lapphund. Bägge hundarna förekommer på bilder och kombon är INTE vanlig.
Citera
2021-11-17, 17:28
Medlem
Zorzarns avatar
Citat:
Journalisterna, representanterna för de vanliga mediehusen, Sveriges radio, de stora tidningarna, fyran och SVT, samt en slugger från en sajt som inte hade varit på plats om inte den misstänkte varit född i en annan del av världen, körs ut.

Vem kan sluggern vara? 😂

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/jawWy9/mannen-som-doljer-sitt-ansikte-i-handduk-medger-att-han-mordat-sitt-ba
Citera
2021-11-17, 17:29
Medlem
PrimusPiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Visserligen tror man på voodoo i Gambia och Senegal, men jag tror att det är mer troligt att otrohet ligger bakom.

Kan absolut vara så, men efter att jag jobbat i västafrika i flera år så blir jag inte förvånad över någonting av de som härstammar därifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in