2021-11-17, 14:58
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
På riktigt….hur kan det vara ok att hänga ut hans ex?
Hur kan det ens spela någon roll vart han kommer ifrån? Är det mer ok om han hade kastat ut barnen genom fönstret i Senegal?
Fullt av J-a puckon i den här tråden.

Skulle säga att det har ett allmänintresse vid det här laget, speciellt om damen ifråga har varit gift med ett flertal män från afrikanska länder, som alla har det gemensamt att flyttningen till Sverige i hög grad underlättades med hjälp av anknytning via äktenskap.
Det borde också ha ett visst intresse hos polisen kan man tycka. Formellt är det fortfarande olagligt att smuggla in folk hur som helst.
Citera
2021-11-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Skulle säga att det har ett allmänintresse vid det här laget, speciellt om damen ifråga har varit gift med ett flertal män från afrikanska länder, som alla har det gemensamt att flyttningen till Sverige i hög grad underlättades med hjälp av anknytning via äktenskap.
Det borde också ha ett visst intresse hos polisen kan man tycka. Formellt är det fortfarande olagligt att smuggla in folk hur som helst.
Namn på kvinnan? Skrivits här någonstans?
Citera
2021-11-17, 15:07
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Inget om asyl.
Hon gifte sig med en Afrikan, Afrikanen fick uppehållstillstånd, paret skiljde sig efter en kort tid, Afrikanen reste hem och gifte sig med sin Afrikanska, Afrikanskan fick uppehållstillstånd.
Svenskan gifte sig med en ny Afrikan, Afrikanen fick uppehållstillstånd, skilsmässa....just den här Afrikanen fann man inte någon information om hos Skatteverket.
Och för 13 år sedan så gifte sig Svenskan med den aktuella gärningsmannen, gärningsmannen fick uppehållstillstånd, paret skiljde sig, gärningsmannen reste hem och gifte sig med sin Afrikanska, Afrikanskan fick uppehållstillstånd, etc.

Samhällsnytt kontaktade den Svenska kvinnan......som inte var så pigg på att låta sig intervjuas.

Hon kanske skäms över att hon blev lurad så många gånger.
Hon kanske trodde varje gång att äktenskapet skulle hålla för evigt.
Citera
2021-11-17, 15:09
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hon kanske skäms över att hon blev lurad så många gånger.
Hon kanske trodde varje gång att äktenskapet skulle hålla för evigt.

Eller hon kanske fick betalt varje gång? Vad fan tror du själv?
Citera
2021-11-17, 15:11
Medlem
Citat:
Kan inte se hennes ansvar i detta…. För att hon har gift sig med afrikanska män?
Jag hävdar ändå att brottet är lika illa oavsett var det händer. Sverige , Senegal, Oslo, Moskva…. Stackars barn och mamma var det än händer.
Citera
2021-11-17, 15:15
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Kan inte se hennes ansvar i detta…. För att hon har gift sig med afrikanska män?
Jag hävdar ändå att brottet är lika illa oavsett var det händer. Sverige , Senegal, Oslo, Moskva…. Stackars barn och mamma var det än händer.

Givetvis är brotten mot barnen avskyvärda. Det är nog bland det värsta jag någonsin hört talas om.
Det betyder ju inte att det är fritt fram att smuggla in folk hur som helst.
Citera
2021-11-17, 15:42
Medlem
lindblomsgröns avatar
Hans första fru heter A*nette Ca*rolina We*stin född 1964
bor i S*angis Norrland. Hon har varit gift med MGM 2ggr

Hon har varit gift totalt fem gånger skild fem ggr,
gift med fyra invandrare och en svensk.

2004 gifte hon sig med MGM skilde sig Juli 2005
sen gifte hon sig igen med MGM Dec 2005
sen skilde hon sig 2008.
Citera
2021-11-17, 15:48
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Det är rätt person, bakgrundsbilden - där han har ett svart klädesplagg - från hans Facebook finns blurrad i flera reportage i Expressen,

Frågan är om de har fel bild ändå. Den jag pratar om bor i Stockholm, har fru och barn plus samma namn men lite annorlunda skrivet på Fejjan.
Citera
2021-11-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-Pax
Frågan är om de har fel bild ändå. Den jag pratar om bor i Stockholm, har fru och barn plus samma namn men lite annorlunda skrivet på Fejjan.

Exakt vad jag sagt flera gånger! Expressen kanske inte är rätta källan till rätt bild, liksom.
Han i klänning är ju i Senegal!
Citera
2021-11-17, 15:52
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-Pax

Ja, det är samma person som jag tror det är. Dessutom stämmer inte åldern på den i den ständigt länkade bilden heller, han ser mycket äldre ut än i 40-årsåldern.

Den jag menar har bilder och klipp av barn också, och bor i Stockholm.
Citera
2021-11-17, 15:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Eller hon kanske fick betalt varje gång? Vad fan tror du själv?

Hon kanske hoppades på kärlek varje gång precis som svenska män gör när dom tar hit en thailändska.
Citera
2021-11-17, 15:58
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikakahvi
Exakt vad jag sagt flera gånger! Expressen kanske inte är rätta källan till rätt bild, liksom.
Han i klänning är ju i Senegal!

Är rätt säker på att vi har rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in