Citat:
Om du har varit medlem i 10+ år och har så låg status att du inte kunde köpa Ps5 så kan du ju inte direkt varit en aktiv kund hos dem.
Jag försökte också köpa en ps5, la den i varukorgen, klickade på att betala men när jag skulle välja betalmedel var de slut. De gick på sekunder, så chansen att du hade hunnit genomföra köpet innan de var slut lär ju varit ganska liten ändå.
Tycker det bara är roligt att de gamifierat köpupplevelsen, det är smart som fan.
Jag försökte också köpa en ps5, la den i varukorgen, klickade på att betala men när jag skulle välja betalmedel var de slut. De gick på sekunder, så chansen att du hade hunnit genomföra köpet innan de var slut lär ju varit ganska liten ändå.
Tycker det bara är roligt att de gamifierat köpupplevelsen, det är smart som fan.
Vad spelar det för roll har köp från dom där i år förut så har jag bott utomlands i flera år så varför skulle jag vara aktiv?
Man kan ju ha köpt utan att vara medlem för den delen med och om man loggat det legat i topskiktet i deras kundklubb.
Vad är det som är rättvist med det?
Dom bytte väl system för inte en så lång tid tillbaka om man är medlem sen lång tid tillbaka så är det väl inte mycket begärt att man ska kunna köpa varor dom har i lager om man är ute i rätt tid och dom är obokade
eller är det ologiskt av dig?
Och varför ska man ha någon status ens för att kunna köpa en vara som finns i lager det är jättekonstigt.
Jag var på sidan tidigt på morgonen och kunde nog köpt konsolen tio ggr om eftersom jag såg lagersaldot sjunka med två st på dom första 10 minuterna och det gick inte ner en handfull mer dom nästkommande 5 minuterna och då var det 50 + konsoler så jag var på sidan när dom la upp konsolen antagligen.
Det gick absolut inte på några sekunder.