2021-11-16, 20:50
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Kan väl inte förvänta mig att det ska vara enkelt att använda deduktionsförmågan.
L säger under rättegången att hon älskar E. Något kaptenmollgan också hävdar. MEN Lasseliten skrev att E och L bara var vänner.
Alltså ljuger L ANTINGEN för Lasseliten eller så ljuger hon för rätten. Eller så ljuger Lasseliten och då blir det svårt att tro någon av hans påståenden.
Kaptenmollgan är osammanhängande och slänger sig med insinuationer och smutskastning som inte heller känns trovärdiga.
Det är några i tråden som försöker hålla en sansad diskussion och underbygger sina påståenden med fakta.
Tyvärr drunknar de i trollens skitstorm, men det är väl troligen det som är deras syfte.

Ursäkta? Är det EmmeLee och dig själv du menar som kör med sansad diskussion?

Skitstorm? För att du inte tycker som jag gör är det jag skriver, en skitstorm och du har rätt att förlöjliga mig?

Det förenar er, ert ständiga förlöjligande av andra. Era påhopp med trams om vad andra heter.

Ingenstans ser jag att en enda som försökt förstå vad som hände, förminskar eller förlöjligar er.

Du tror du gör Emil en tjänst nu va? Du tror fel!
2021-11-16, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men kläm fram vad du vill komma fram till istället för en massa trams från dig!
Eller hur! Denna ständiga glorifiering av den fiina Lydia som hade alkoholproblem redan i 9 års ålder och inlagd på Mariapol när hon var 11, födde 4 barn, sket i att ta hand om dessa, drogade, drack, lade in sig på psyk med jämna mellanrum hur hon nu lyckades med det? Trodde att man måste vara totalt kokobello för att kunna lyckas med det, kanske hon är det? Verkar ju som att hon har frikort dit iaf.
Lydia Barth är iaf inte den fina, vackra som vissa försöker måla fram, snarare ful, fet, elak.
2021-11-16, 21:26
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller hur! Denna ständiga glorifiering av den fiina Lydia som hade alkoholproblem redan i 9 års ålder och inlagd på Mariapol när hon var 11, födde 4 barn, sket i att ta hand om dessa, drogade, drack, lade in sig på psyk med jämna mellanrum hur hon nu lyckades med det? Trodde att man måste vara totalt kokobello för att kunna lyckas med det, kanske hon är det? Verkar ju som att hon har frikort dit iaf.
Lydia Barth är iaf inte den fina, vackra som vissa försöker måla fram, snarare ful, fet, elak.

Har Lydia inte tagit hand om sina barn?
2021-11-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Har Lydia inte tagit hand om sina barn?
Nej, mestadels har Kimmo haft huvudansvaret vad gäller allt för dem.
2021-11-16, 21:31
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Nej, mestadels har Kimmo haft huvudansvaret vad gäller allt för dem.

Jaså du, har Kimmo sagt det till dig menar du? Just det. Det har han definitivt inte gjort! Så försök inte sprida lögner. Lydia och Kimmo har skött sina barn exemplariskt!
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-16 kl. 21:34.
2021-11-16, 21:34
Medlem
Citat:
Jaså du, har Kimmo sagt det till dig menar du? Just det. Det har han definitivt inte gjort! Så försök inte sprida lögner. Lydia en och Kimmo har skött sina barn exemplariskt!
Är inte hennes barn LVU ade?
2021-11-16, 21:36
Medlem
Citat:
Jaså du, har Kimmo sagt det till dig menar du? Just det. Det har han definitivt inte gjort! Så försök inte sprida lögner. Lydia en och Kimmo har skött sina barn exemplariskt!
Alla barnen bor med Kimmo sedan länge efter vad jag läst, Lydia har fladdrat runt som en fjäril efter karlarna tills hon kallhamrat sköt den siste, Emil rakt i bröstet, sedan dess är hon bakom lås och bom.
2021-11-16, 21:41
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Alla barnen bor med Kimmo sedan länge efter vad jag läst, Lydia har fladdrat runt som en fjäril efter karlarna tills hon kallhamrat sköt den siste, Emil rakt i bröstet, sedan dess är hon bakom lås och bom.
Falsk ryktesspridning igen. Att ni inte skäms.
2021-11-16, 21:50
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Var fick du det ifrån?
Hen har förmodligen lyssnat på rättegången, vilket jag har uppmanat dig att göra också.
2021-11-16, 21:50
Medlem
Citat:
Falsk ryktesspridning igen. Att ni inte skäms.

Du har inte ens läst Fup
Kimmo vittnar om att barnen bara bor hos honom . Vill inte vara hos L från april eftersom hon bara bråkar m Emil. Dem äldsta 2 har bott hos K sen ännu längre tid.
Lydia delade lägenhet med flera andra, då barnen vistas ju inte där. Hon tog med dem på helgen till E.

I förhör i rätten så säger Lydia att soc tagit barnen . / att hon inte får träffa barnen.

Du vet ju ingenting du
2021-11-16, 21:54
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Du är så verklighetsfrånvänd att ord blir överflödiga.

Att söka vård innebär inte att man läggs in på ett SPA. Du förminskar återigen, denna gång de som jobbar inom detta.

När hon lades in gjorde hon slut med Emil. Han klara inte av det utan ringde henne hela tiden. Inte bara Emil sökte henne då. Men vi behöver inte dra in dom andra.

Han älskade Lydia. Sista natten bädda dom på altanen, hade mysigt. Men han fick spel när hon ville gå ut med vänner. Undrar varför? Han som ej brydde sig enligt dig.

Jo, han skulle sälja sitt hus. De tillsammans leta annat boende. Av mer än ett skäl. Han visste att Lydia annars skulle försvinna.

Dock älska han sina barn. Han ville inte förlora dom. De tillsammans ljög för ex och andra, allt för att Emil skulle få träffa barnen. Kvällen innan händer ngt, vi får väl se vad som hände.

Vad Emil har sagt till dig eller andra, spelar inte ngn roll då Emil har sagt olika till så många. Även andra kvinnor 😱

EmmeLee, du lever i en lögn och du sprider lögner värre än ngn annan. Du är så opålitlig att jag tycker så synd om Emil.

Du har rätt i en sak. Dom var ingen bra match.

För fjärde gången: lyssna på rättegången. Förbered dig gärna genom att läsa mitt inlägg först.
Lyssna på BÅDE intervju 1 och 2. Jämför.
2021-11-16, 22:09
Medlem
Citat:
Du är så verklighetsfrånvänd att ord blir överflödiga.

Att söka vård innebär inte att man läggs in på ett SPA. Du förminskar återigen, denna gång de som jobbar inom detta.

När hon lades in gjorde hon slut med Emil. Han klara inte av det utan ringde henne hela tiden. Inte bara Emil sökte henne då. Men vi behöver inte dra in dom andra.

Han älskade Lydia. Sista natten bädda dom på altanen, hade mysigt. Men han fick spel när hon ville gå ut med vänner. Undrar varför? Han som ej brydde sig enligt dig.

Jo, han skulle sälja sitt hus. De tillsammans leta annat boende. Av mer än ett skäl. Han visste att Lydia annars skulle försvinna.

Dock älska han sina barn. Han ville inte förlora dom. De tillsammans ljög för ex och andra, allt för att Emil skulle få träffa barnen. Kvällen innan händer ngt, vi får väl se vad som hände.

Vad Emil har sagt till dig eller andra, spelar inte ngn roll då Emil har sagt olika till så många. Även andra kvinnor 😱

EmmeLee, du lever i en lögn och du sprider lögner värre än ngn annan. Du är så opålitlig att jag tycker så synd om Emil.

Du har rätt i en sak. Dom var ingen bra match.

För fröken psyko bitch utan ordning på sitt liv- innebar psyket spa vistelse. Hon behövde inte ta hand om sig själv, inte sina barn, inte plugga - bara sova. (Hon som hade svåra sömnsvårigheter enligt henne själv , sover som törnrosa på sitt ”spa” Och vem som söker henne där är ju helt ointressant- idiot 1 och idiot 2 liksom.
I rätten säger L inget om att E ”tvingade ” hem henne.
Du borde sätta dig och läsa Fup, lyssna på ljudfilerna och sen kapitulera.

Det var 30 grader varmt den kvällen , att E ville sova ute hade inget med att dem hade det mysigt. Hade dem haft det så mysigt - så är det ju ännu värre att hon avrättade honom 30 min senare .

Nej, dem skulle inte köpa nåt gemensamt boende. Lydia kan inte få lån, kan inte äga nånting dessutom. Och tror du på riktigt en kille som E vill riskera sina barn genom att flytta ihop med henne? Hon tjafsade med honom varje dag.
Hon var ju inte ens skriven i hans hus trots att hon fått tak över huvet sen april där.

Hade det funnits bevis för det L påstår han gjort - hade dem sms använts av försvaret i rättegången. Finns inget.

Så kapitulera kapten liten röksvamp S

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in