Citat:
Ursprungligen postat av
diesel300
De är tyvärr inte hälsosamt det är viktigt att behålla gamla som nya sperma celler som har viktiga funktioner på kroppen. Du tömmer på kroppens viktigaste näring. Jag har läst på den riktiga fakta och vet att både porr och onani är inte bra varken för psyke och kroppen. Problemet är bara att det är svårt bryta sig loss från det. Alla mina problem började komma upp när jag började med onani och porr.
Eh, nej? Sperman är inte viktigare för kroppen än någon annan vätska som kroppen producerar, det vet väl varenda allmänbildad svensk? Om du har "läst på den riktiga fakta", så har du nog missat lektionerna i källkritik i skolan. Dock, detta är ju bra nyheter för dig! Så, lyssna mindre på prästen/rabbinen/mullan och mer på vanlig fakta om människokroppen och dess sätt att fungera.
Vidare, du vet, bara för att två saker sker samtidigt, behöver det knappast betyda att de har med varandra att göra. Sossarna kan bli största pari i valet -22 samma dag som det blir månförmörkelse. Enbart en vidskeplig idiot skulle tro att dessa två ting har med varandra att göra, för att de sker samtidigt.