Citat:
Skräll att man kommer till flashback och idiotjävlar som du ska förstöra och förvanska. Är det någon smittsam sjukdom som gör folk hjärndöda som går?
Jag skrev inte att de var "betydelselösa". I princip värda skit, var sättet jag uttryckte mig på. Du förstår skillnaden. Har man majoriteten av vittnena som beskriver klädseln så är det åt det hållet, kanske inte exakt.
Tycker dessutom du ska ta dig en tripp dit YN såg den här mannen komma springandes och fumlade å se själv varför hennes beskrivning är lättare att acceptera som mer exakt än övriga.
Det är ett stort kaotiskt pussel i det största mordet i Sverige och folk här sitter och säger att SE är oskyldig för ingen identifierade honom.
Samtidigt, för mig, så är det inte vittnen som gör att han är den skyldiga. Det är hans egna utsagor och hans beteende efter mordet.
Jag skrev inte att de var "betydelselösa". I princip värda skit, var sättet jag uttryckte mig på. Du förstår skillnaden. Har man majoriteten av vittnena som beskriver klädseln så är det åt det hållet, kanske inte exakt.
Tycker dessutom du ska ta dig en tripp dit YN såg den här mannen komma springandes och fumlade å se själv varför hennes beskrivning är lättare att acceptera som mer exakt än övriga.
Det är ett stort kaotiskt pussel i det största mordet i Sverige och folk här sitter och säger att SE är oskyldig för ingen identifierade honom.
Samtidigt, för mig, så är det inte vittnen som gör att han är den skyldiga. Det är hans egna utsagor och hans beteende efter mordet.
Här är jag.
Mannen SE-sekten älskar att hata.
Du skrev faktiskt att vittnesmålen var värda noll. Samtidigt hänvisar du till vittnesmålen.
YN har inte pekat ut SE.
Det är inte på något sätt fastställt att YN ens såg GM. Speciellt då YNs signalement skiljer helt från vittnesmålen från mordplatsen.
Vaskar man fram en snitt utifrån vittnesmålen som bäst såg GM får man: vältränad, kraftigt axelparti, "snygg kropp", spänstig, studs i stegen, 180-195 cm, barhuvad med mörkt hår eller mörk mössa med uppvikt kant. Midjelång jacka eller en rock som gick ned en bit på låret. I profil en markerad näsa.
Du skriver att du bygger din hypotes på SEs beteende efter mordet och på hans vittnesmål.
SE sågs av LL, JA och även AH har pratat om en vaktmästare från Skandia. Det finns foto på en man som liknar SE efter mordet.
SE ville hjälpa utredningen som gått i stå.
Vad tyder enligt dig på att SE var GM?