2021-11-16, 16:53
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Dem blev ihop samma dag hon tog studenten.

Och du känner ju ingen av dem, så vart ploppade du upp?

Lydia medger i förhör att dem gjort slut men sen fortsatt träffas. Vilket stämmer .
För E tyckte synd om henne som legat på psyk, inte fick ha några barn och var hemlös. Så han lät henne bo där tills hon löst det m boende.
Men hon kaosade ju så - så han orkade inte med hennes bråk konstant. Vet du hur en människa med borderline och dom inte mår bra - beter sig i nära relationer? Dem är inte roliga.

Emil hade sagt för 2 v sen att hon ska flytta vilken dag som helst, för han orkar inte med hennes urspårade sätt längre.
Han ber henne lämna
Flera ggr.
Men nä- hon skjuter honom som straff för det.

Svart på vitt.
Filmerna är ju inte ett ihop klipp som E redigerat ihop . Han dog ju serru

Ap ap ap...., Jag har aldrig sagt att jag inte känner Emil och Lydia. Ingenstans. Så kom inte och hitta på nya saker nu!

Jag ploppar upp precis var fan jag vill. Och jag vet mer än du har en aning om 😄

Och, du har kanske inte fått reda på allt, du hans f.d elev 🤭 Kanske ljög han för dig? Hoppsan.

Nej nej nej, vad du än köpt för lögn, så är det en lögn. Vad han sag till dig eller dina vänner stämmer inte överens vad Emil sagt till andra, precis tvärtom faktiskt 😄

EmmeLee, jag beklagar. Men du har gått på för mkt skitsnack. Sorry.

Nej, hon sköt inte honom som straff. Det är du som hittar på det. Liksom du hittat på ena lögnen efter den andra.

Glömde. Ja, jag vet hur en med Borderline fungerar. Frågan är om du vet hur en alkholist är funtad? Hur det är för anhöriga?
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-16 kl. 16:56.
2021-11-16, 17:14
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Fast det som talar emot det är att innan Lydia konfronteras med filmen så har hon väldigt klara minnesbilder , en som upplever det du beskriver borde hon väl redan från början sagt att det inte finns nån minnesbild av händelsen, det finns ett antal exempel där mördaren har fått en blackout och inte minns, men då har dom i regel hävdat det genom ALLA förhör
Exakt! Som tex att skottet gick av när hon skulle bryta geväret, om jag minns rätt.
2021-11-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Ap ap ap...., Jag har aldrig sagt att jag inte känner Emil och Lydia. Ingenstans. Så kom inte och hitta på nya saker nu!

Jag ploppar upp precis var fan jag vill. Och jag vet mer än du har en aning om 😄

Och, du har kanske inte fått reda på allt, du hans f.d elev 🤭 Kanske ljög han för dig? Hoppsan.

Nej nej nej, vad du än köpt för lögn, så är det en lögn. Vad han sag till dig eller dina vänner stämmer inte överens vad Emil sagt till andra, precis tvärtom faktiskt 😄

EmmeLee, jag beklagar. Men du har gått på för mkt skitsnack. Sorry.

Nej, hon sköt inte honom som straff. Det är du som hittar på det. Liksom du hittat på ena lögnen efter den andra.

Glömde. Ja, jag vet hur en med Borderline fungerar. Frågan är om du vet hur en alkholist är funtad? Hur det är för anhöriga?

Haha, orkar inte.
Bryr mig faktiskt inte vad du tror dig veta.

Emil älskade inte L . Hennes urspårade beteende fick honom må ännu sämre. Fakta
Emil ville att L skulle flytta ut, Fakta
Emil och L skulle inte flytta tillsammans . Fakta

Jo, jag vet hur en alkolist kan betee sig.
Tänk dig då en alkoholstinn borderline psykobitch.
Ingen bra kombo , så dåligt som E mådde under våren var ju mycket hennes förtjänst. Så vadå hon fanns där? Hon la in sig själv på
Psyket som nån slags vilo semester.
Dem var ingen bra kombo . Hon blev Emils död.
Hade han fått facit innan deras relation ens startade så hade han aldrig valt detta, eller henne.
2021-11-16, 17:49
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Exakt! Som tex att skottet gick av när hon skulle bryta geväret, om jag minns rätt.

Du minns rätt, hennes akuta amnesi, känns däremot väldigt ihålig, milt uttryckt
2021-11-16, 17:59
Medlem
Eller så är du en av dom som Lydia har manipulerat.... Hoppsan🤔
2021-11-16, 18:04
Medlem
Citat:
Du minns rätt, hennes akuta amnesi, känns däremot väldigt ihålig, milt uttryckt
Håller med er.. Allt hon har skuld i minns hon inte alls. .. Däremot det Emil gjort mot henne minns hon väl
2021-11-16, 18:07
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Håller med er.. Allt hon har skuld i minns hon inte alls. .. Däremot det Emil gjort mot henne minns hon väl

Ja jag köper inte Kaptenkryddas logik för fem öre, det är bara ett sätt att förneka det som faktiskt hänt
2021-11-16, 18:08
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Haha, orkar inte.
Bryr mig faktiskt inte vad du tror dig veta.

Emil älskade inte L . Hennes urspårade beteende fick honom må ännu sämre. Fakta
Emil ville att L skulle flytta ut, Fakta
Emil och L skulle inte flytta tillsammans . Fakta

Jo, jag vet hur en alkolist kan betee sig.
Tänk dig då en alkoholstinn borderline psykobitch.
Ingen bra kombo , så dåligt som E mådde under våren var ju mycket hennes förtjänst. Så vadå hon fanns där? Hon la in sig själv på
Psyket som nån slags vilo semester.
Dem var ingen bra kombo . Hon blev Emils död.
Hade han fått facit innan deras relation ens startade så hade han aldrig valt detta, eller henne.

Du är så verklighetsfrånvänd att ord blir överflödiga.

Att söka vård innebär inte att man läggs in på ett SPA. Du förminskar återigen, denna gång de som jobbar inom detta.

När hon lades in gjorde hon slut med Emil. Han klara inte av det utan ringde henne hela tiden. Inte bara Emil sökte henne då. Men vi behöver inte dra in dom andra.

Han älskade Lydia. Sista natten bädda dom på altanen, hade mysigt. Men han fick spel när hon ville gå ut med vänner. Undrar varför? Han som ej brydde sig enligt dig.

Jo, han skulle sälja sitt hus. De tillsammans leta annat boende. Av mer än ett skäl. Han visste att Lydia annars skulle försvinna.

Dock älska han sina barn. Han ville inte förlora dom. De tillsammans ljög för ex och andra, allt för att Emil skulle få träffa barnen. Kvällen innan händer ngt, vi får väl se vad som hände.

Vad Emil har sagt till dig eller andra, spelar inte ngn roll då Emil har sagt olika till så många. Även andra kvinnor 😱

EmmeLee, du lever i en lögn och du sprider lögner värre än ngn annan. Du är så opålitlig att jag tycker så synd om Emil.

Du har rätt i en sak. Dom var ingen bra match.
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-16 kl. 18:13.
2021-11-16, 18:09
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Var fick du det ifrån?
2021-11-16, 18:10
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ja jag köper inte Kaptenkryddas logik för fem öre, det är bara ett sätt att förneka det som faktiskt hänt

Nej, det behöver du inte göra. Är bättre du lyssnar på EmmeLee. Ni är på samma nivå.
2021-11-16, 18:17
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nej, det behöver du inte göra. Är bättre du lyssnar på EmmeLee. Ni är på samma nivå.

Jag lyssnar inte jag läser, å du gläfser som en vild pygme med ett för tungt spjut. lite svårt att ta dej på allvar, då du inte är på någon nivå alls, du har inget som helst intresse att försöka förstå vad som hände
du vill bara whitewasha Lydia, du är en sån där pilutta dej Madicken typ när dina argument tryter
2021-11-16, 18:19
Medlem
Citat:
Du är så verklighetsfrånvänd att ord blir överflödiga.

Att söka vård innebär inte att man läggs in på ett SPA. Du förminskar återigen, denna gång de som jobbar inom detta.

När hon lades in gjorde hon slut med Emil. Han klara inte av det utan ringde henne hela tiden. Inte bara Emil sökte henne då. Men vi behöver inte dra in dom andra.

Han älskade Lydia. Sista natten bädda dom på altanen, hade mysigt. Men han fick spel när hon ville gå ut med vänner. Undrar varför? Han som ej brydde sig enligt dig.

Jo, han skulle sälja sitt hus. De tillsammans leta annat boende. Av mer än ett skäl. Han visste att Lydia annars skulle försvinna.

Dock älska han sina barn. Han ville inte förlora dom. De tillsammans ljög för ex och andra, allt för att Emil skulle få träffa barnen. Kvällen innan händer ngt, vi får väl se vad som hände.

Vad Emil har sagt till dig eller andra, spelar inte ngn roll då Emil har sagt olika till så många. Även andra kvinnor 😱

EmmeLee, du lever i en lögn och du sprider lögner värre än ngn annan. Du är så opålitlig att jag tycker så synd om Emil.

Du har rätt i en sak. Dom var ingen bra match.
Den som snackar skit här är du. Kommer med en massa insinuationer utan belägg och smutskastar en död man.
Oavsett om han var en gulleplutt eller ett praktarsel så är det han som är död, inte L.
Däremot finns det graverande bevis för att hon sköt honom, helt oprovocerat i stunden.

De älskade varann, säger du. Tyvärr har Lasseliten försvunnit. Han hävdade att han kände L väl och var väldigt bestämd med att L och E bara var vänner. Vem är det då som ljuger?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in