Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Det är ju ni plattjordare som snackar om en elit som ingår i en konspiration som går ut på att dölja att jorden är platt.
Kärnan är runt 15 miljoner grader Celsius och ytan runt 5600 grader Celsius.
Det är inte en "eldboll". Imbeciller som du tror kanske det, men du är en plattjordare också. En kärnfusionsreaktor är en mer korrekt beskrivning, men jag vet att ni plattjordare har problem att förstå lite mer avancerade ord och koncept, så för din skull kan vi lägga oss på ett barns nivå och säga "eldboll" så till och med du kan förstå.
Nej, jag kan säga betydligt mer.
Du kan inte det, eftersom att du är ofattbart korkad. Andra människor är inte lika korkade.
Har inget intresse av ditt svammel som grundar sig i ditt låga intellekt och psykosartade tillstånd.
Att utgå från att du inte är en intelligent människa är alldeles korrekt.
Nu förväxlar du dig själv med andra igen. Det går uppenbarligen lura i dig precis vad som helst, så som att jorden skulle vara platt.
Nå, plattjordare (lobotomerade), hur långt ovanför den platta jorden befinner sig solen i er "modell"?
Det är en av oss som tänker själv här. Glöm aldrig att jag har gått i skolan också. Skulle aldrig få för mig att kalla mig intelligent för jag vet det du vet. Du vet innerst inne att jag vet exakt vad du vet. Men du stannar där och accepterar det som absolut sanning.
Detta var ett av det mest talande inlägget i denna tråden.
Fan det är väl bara googla för att få din kunskap på 10 minuter angående detta.
Men förstår psykologin bakom varför du skriver som du gör. Hela din idé om att du är smart hänger på att det finns några som är dummare, som du inte förstår var dom kommer ifrån ens.
Är inte nödvändigtvis övertygad om nånting, men om såna som du anses vara intelligenta så måste jag ju undersöka andra sidan, det fattar du väl.
I vår modell? Vad pratar du om? Är det nån som gjort en modell får det väl stå för dom
Kan du förklara hur du kom fram till den temperaturen?