2021-11-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mwen
På mrkoll heter han ASSANE Ndiaye.

https://mrkoll.se/person/i-samma-hushall/cYfruerApuhQDYuqsqqkDYuqDYuqcYfrkyqRaQbTAQmdYQauer ArahA
Skulle aldrig lägga ut om jag inte vore helt säker och tror du inte mig vänta och se när FUP kommer ut så ska du se att det är samma man på bilderna.
Citera
2021-11-15, 11:22
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
OT lite men det är ju så det här inlägget verkar funka. Inlägget handlar inte om politik, inte heller handlar det om era j*vla åsikter. Jag vill ha fakta NU!! Mina göon svider av allt skitsnack från det här inlägget. Jag vill veta vem han är, inte vilken hudfärg han har, jag vill veta om han bor på Maltesholmsvägen 119 eller 121, jag vill veta vad som hänt och föranlett detta. mer bakgrund, och jag tror alla i tråden är mer intresserade av det än att läsa om folks trötta politiska ståndpunkt. Skrollat i närmre 40+ sidor nu och bara sett samma sak. ''Neger'' ''socfall'' ''apa'' ''så går det när man röstar på...'' ''tacka sossarna!'', finns inget användbart i den här tråden!

Nummer 119, enligt grannen som bor i nummer 125.
Citera
2021-11-15, 11:23
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Om det är denna som är GM, har den en äldre son också isåfall..https://www.facebook.com/photo/?fbid=541195629256709&set=ecnf.10000098830361* *2
Vart befinner sig det barnet isåfall...bild från 2013 och en vild gissning att barn är 3-4 år.. så bör det barnet vara cirka 12-13 år...?

Verkar inte som om han bor i Sverige. Det finns en med samma namn som bor i Stockholm
Citera
2021-11-15, 11:24
Medlem
Jag förstår inte mena-iternas kultur!? Varför kastar man sina barn from balkongen? Varför vill man döda sina egna barn? Vad är motivet??

Är det pga frun vill skiljas eller är det att barnen vill vara som svenskar och ses då som orena? Är det att pappan vill visa sin makt? Eller tröttnar dom bara och vill göra sig av med barnen?
Citera
2021-11-15, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Som jag skrev tidigare i tråden, vem bosätter sig i Hässelby, med eller utan barn? Det är så mycket kriminalitet, skottlossningar och invandrare. Allt från Brommaplan och utmed Drottningholmsvägen är no go zon.

Där är du igen, har du redan hunnit berätta att du var där och såg allt hända eller hur var det nu?

Ett svar på citerat är att ni verkar inte fattat att Hässelby är en brutal stadsdel och det är för mycket skit i kommunen. Inget fungerar i den kommunen och socialtjänsten har verkligen inte lyckats med de utmaningar de haft att göra med. De familjer som inte behöver socialtjänsten och aldrig riskerat hamna i kontakt med de sticker ut som extremt fina familjer eftersom att de stackare som ska lägga sina liv i kommunens händer präglas av hur kommunen i sig fungerae. Och den här kommunen fungerar inte, därför ser det ut som det gör. Människor i skiten åker bara längre ner i skiten eftersom den här kommunen är fullständigt ur funktion. Och let's be honest, folk som bosätter sig i Hässelby gör just det för att de inte har ett val, har du tänkt på det? Annars hade väl ingen flyttat dit, det är en sketen plats men det är fan synd om folket.
Citera
2021-11-15, 11:26
Medlem
Detta är GM Facebook https://www.facebook.com/assndiaye.ndiaye.5
Citera
2021-11-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Verkar inte som om han bor i Sverige. Det finns en med samma namn som bor i Stockholm
Ja så kan det vara, tog bara namnet som figurerade i tråden. Ja det kommer väl fram så småningom med FUP.
Citera
2021-11-15, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Du kollar på fel Facebook sida
Citera
2021-11-15, 11:27
Medlem
Verkar vara denna man?

https://www.facebook.com/assndiaye.ndiaye.5
Citera
2021-11-15, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Någonstans finns ju gränsen för vad som anses lämpligt yrkesutövande.
Är det okej för poliser som åker hem till familjer för att lämna dödsbud står och skrattar åt något för att de upplever situationen som psykiskt påfrestande? Nej. Det är därför alla dessa yrkesgrupper får regelbundet krisstöd och handledning för sina arbetsrelaterade traumatiska händelser.

Men det är för helvete ingen här som VET vad han log åt!!!
Han springer delvis baklänges och håller kanske på att snubbla. Ler lite då han har fullt sjå att hålla balansen och styra vagnen bakåt.
Ungefär som när någon skrattar när den ramlar. Det är ju knappast för att det är roligt utan mer för att det blir lite pinsamt och lustigt.
Citera
2021-11-15, 11:29
Medlem
Guld-Jussis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Jag förstår inte mena-iternas kultur!?
Det sägs ju att mannen är från Senegal som inte räknas till MENA.
Citera
2021-11-15, 11:29
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daskicker
Maltesholmsvägen 119 som några nämnde. Stämmer med barnen också, en flicka på 7 år och en pojke på 3 år är skrivna i samma lägenhet. Så tragiskt, hoppas innerligt att barnen överlever!

Var hittade du dessa uppgifter om barnen? folkbokföringen var väl inte öppen igårkväll/natt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in