Citat:
tekoppen 1989 skrev (citeringen i ditt inlägg blev lite tokig):
Nu finns rättegången att lyssna på primecrime.
Har inte lyssnat klart men va Lydia tycker synd om sig själv...Emil får helt enkelt skylla sig själv enligt henne..verkar vara en väldigt omogen kvinna.
Tack för din info!
Att Lydia under rättegången sitter och tycker synd om sig själv är knappast överraskande.
Hon är nämligen av samma psykopatiska modell och ull, som de som här I tråden sitter och skriver inlägg med exakt den hållningen, dvs de sitter här på Flasback och tycker synd om Lydia..

Att Emil enligt Lydia får skylla sig själv för att hon typ "kände sig tvungen att skjuta honom för att han inte slutade filma henne", precis det resonemanget har ju bl a kontot Remark i flera av sina inlägg fört fram här i tråden.
Förfärligt!
Nu finns rättegången att lyssna på primecrime.
Har inte lyssnat klart men va Lydia tycker synd om sig själv...Emil får helt enkelt skylla sig själv enligt henne..verkar vara en väldigt omogen kvinna.
Tack för din info!
Att Lydia under rättegången sitter och tycker synd om sig själv är knappast överraskande.
Hon är nämligen av samma psykopatiska modell och ull, som de som här I tråden sitter och skriver inlägg med exakt den hållningen, dvs de sitter här på Flasback och tycker synd om Lydia..

Att Emil enligt Lydia får skylla sig själv för att hon typ "kände sig tvungen att skjuta honom för att han inte slutade filma henne", precis det resonemanget har ju bl a kontot Remark i flera av sina inlägg fört fram här i tråden.
Förfärligt!
Man blir verkligen helt utmattad av att läsa dina inlägg här i tråden, hur du tar plats och tror dig äga den, dina milslånga utlägg och det ständiga hackandet på folk som inte tycker som dig.
Det är väl ändå inte du som styr och ställer här? Eller har jag helt missat att du är moderator?
Jag brukar ofta bara scrolla förbi, men nu är det nästan bara ditt nick/dina inlägg här så jag läste åtminstone detta.
Kan du inte bara låta folk få tycka vad dom vill utan att idiotförklara dessa?
Om, om det nu finns någon här i tråden som faktiskt tycker synd om henne, kan du inte bara låta dom få göra det, respektera deras åsikter då detta (som du själv säger) är just ett diskussionsforum?
Vi är många som vill åtminstone försöka förstå vad det var som gjorde att detta inträffade, vi är många som försöker diskutera detta, men varenda en blir direkt attackerad och anklagas av dig för att ”försvara”, ”tycka synd om” osv.
Det finns uppenbarligen folk här i tråden som kände henne, och som bildat sig en egen uppfattning om henne utifrån detta. Det är inte alltid man är samma person hemma som ute med ens vänner osv.
Då kan väl dom få berätta om henne här? Hur dom uppfattat henne?
Om inte annat är det intressant för oss andra.
På precis samma sätt som närstående/vänner har berättat om Emil.
Det finns alltid två sidor av ett mynt, precis som att det finns en GM och ett BO, och om du nu blir så arg och irriterad över vad andra skriver (eller om det helt enkelt skrivs något som inte ”passar” dig), gör som jag, scrolla förbi och ignorera istället för att kalla folk okvädesord, förminska och försöka härska och låt bli att trycka ner andra som kanske inte tycker som dig?
Vi andra vill som sagt bara diskutera varför det blev som det blev, vilket denna tråden finns till för.
Tack för mig!
Edit;
Nu säger jag absolut inte detta på ett ”elakt” vis, utan l u g n t och sakligt, och manar till eftertanke. Efter detta kommer jag återgå till att bara scrolla förbi/ignorera återigen.