Citat:
Ursprungligen postat av
Josef84g
Oerhört tragiskt att en dörrvakt och oskyldiga bargäster bragts om livet, händelsen var makaber och hänsynslös på många sätt. Enligt många bedömare så var det tur att inte fler strök med i samband med skjutningen. Dock så bör du hålla dig till ämnet och bidra med fakta till tråden för att ventilera dina åsikter om Zethraeus 23 år efter morden. Det är uppenbart för mig att du inte har någon insikt om vad det innebär att vara frihetsberövad under en längre tid eller har något genuint intresse i vad Zethraeus gör idag.
Du är en klassisk tangentbords-tuffing som häver ur dig ett och annat bara för att du kan. Från din profilbild noteras att du nog saknar en och annan kromosom alternativt att din bor varit allt för glad i spriten i samband med din graviditet.
Så bara för att jag tycker att han är ett as som dödade en massa folk, så är jag, enligt dig, en "tangentbords-tuffing"?
Vidare har du ingen som helst aning om jag någonsin varit frihetsberövad eller ej. Sluta sitta och gissa.
Jag håller mig till tråden. Jag skriver om Tommy Zethraeus och vad han gjort - vilket är precis vad tråden handlar om. Du, däremot, håller dig inte till trådämnet - utan gör något tafatt försök till att tysta ner folk och gissa dig till hur deras liv ser ut.
Du har uppenbarligen låg IQ.