2021-11-11, 18:10
Medlem
John-Roccas avatar
Hon är den värdelösaste skitmänniskan vi har i det här landet.

Att starta drevet mot Mr Cool är det sjukaste man kan komma på att göra. Mr Cool är en dålig komiker och ännu sämre rappare som gjorde en fånig låt för sin pyttelilla publik, en liten skara människor som gillar ”sjuk humor”. Ytterst få brydde sig om den mediokra komikern, ännu färre hade hört hans löjliga låt. Ändå väljer den värdelösa skitmänniskan Mia Skäringer att plocka låten ur sin kontext och uppvigla andra idioter som inte heller förstod sig på låten att uppmana till bojkott. ”Han gillar inte samma skämt som mig, därför ska jag krossa honom”.

Riktigt uruselt, sånna som hon borde engagera sig i något högerradikalt parti istället för att försöka göra humor, tv eller kultur.
Värdelös skitmänniska.

https://www.svt.se/kultur/sara-odmar...mr-cool-drevet
Citera
2021-11-14, 12:50
Medlem
Feministen som skönhetsopererade sig...
Citera
2021-11-14, 15:14
Medlem
The Beach boys avatar
Hon släppte nyligen en skiva. Jag vet att hon sjungit in låtar förut , men hennes ”egna” låtar är tråkiga så klockorna stannar, men sjunga kan hon.
Citera
2021-11-14, 20:19
Medlem
Anna Mannheimer följer inte Mias insta-konto längre
Citera
2021-11-14, 21:23
Medlem
Hon ser ut som odjuret i odjuret och skönheten..klart hon var tvungen att operera sig.
Hon är ful som stryk.
Citera
2021-11-14, 21:57
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okokko
Anna Mannheimer följer inte Mias insta-konto längre
Visste det skulle skära sig där
Citera
2021-11-14, 22:04
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback

Skäringer. Hahaha Du är rolig du.

Men allvarligt, Mia har alltid varit lite svår. Hon är egentligen bara en dörrmatta för de som är riktigt begåvade. Inte ens i solsidan är hon rolig längre. Hon har tappat det helt. En fucking noob, that's for sure. Hennes samarbete med Mannheimer tog väl slut när hon började bråka om vem av duon som fick mest publicitet. På den nivån. Dessutom har ju Mia haft problem att stanna vid ett glas vin, så att säga. När hon syns på stan så försöker hon ju inte ens dölja sina flaskor. Nja, hennes stjärna har dalat.
Senast redigerad av Adonis. 2021-11-14 kl. 22:07.
Citera
2021-11-15, 12:33
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Vet man att de följt varandra tidigare?
Citera
2021-11-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cture
Feministen som skönhetsopererade sig...

Japp och bor i ett sterilt hus, som är inrett med grått och vitt. Med andra ord följer normen för influencers... Mia S är inte längre unik i sitt slag.
Citera
2021-11-15, 13:12
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Vet man att de följt varandra tidigare?
Ja förr följde dom varandra, taggade den andre i inlägg osv. Misstänkte nått hade hänt när dom lade ner podden men då såg jag att dom följde varandra fortfarande, måste hänt nyligen.
Citera
2021-11-15, 14:38
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ja förr följde dom varandra, taggade den andre i inlägg osv. Misstänkte nått hade hänt när dom lade ner podden men då såg jag att dom följde varandra fortfarande, måste hänt nyligen.

Mia har enligt uppgift drabbats av psykos. Hon har börjat dricka hejdlöst med vin & det hela kulminerade med skönhetsingrepp. Hon har ju trots allt förlöjligat diverse kroppsingrepp tidigare. Att kvinna inte ska behöva ändra sig & att man ska vara nöjd för den man är osv. Hon dricker, hon hycklar & är allmänt svår att umgås med numera. Något har hänt.

En obekräftad källa hävdar ngn form av övergrepp men jag tvivlar på detta. Misstänker mer ngn slags mental kollaps.

Anna Mannheimer har fötterna på jorden, tvärtemot Mia som drabbats av hybris. Det bör vara orsak till att det skar sig.
Senast redigerad av Adonis. 2021-11-15 kl. 14:41.
Citera
2021-11-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Mia har enligt uppgift drabbats av psykos. Hon har börjat dricka hejdlöst med vin & det hela kulminerade med skönhetsingrepp. Hon har ju trots allt förlöjligat diverse kroppsingrepp tidigare. Att kvinna inte ska behöva ändra sig & att man ska vara nöjd för den man är osv. Hon dricker, hon hycklar & är allmänt svår att umgås med numera. Något har hänt.

En obekräftad källa hävdar ngn form av övergrepp men jag tvivlar på detta. Misstänker mer ngn slags mental kollaps.

Anna Mannheimer har fötterna på jorden, tvärtemot Mia som drabbats av hybris. Det bör vara orsak till att det skar sig.

Den uppgiften tror jag inte alls på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in