2021-11-10, 19:51
Medlem
HAHA! bästa på länge senaste snacket i story om att ”hon aldrig har tagit delbetalning eller haft kreditkort”. Ok men ändå LEASAR hon sin bil 🤣🤣🤣🤣 och har huslån. Dubbel fucking MORAL
Citera
2021-11-10, 21:09
Medlem
Hur kan man ens se så stel ut när man går? Och hur kan man ens blinka så mycket??
Citera
2021-11-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
HAHA! bästa på länge senaste snacket i story om att ”hon aldrig har tagit delbetalning eller haft kreditkort”. Ok men ändå LEASAR hon sin bil 🤣🤣🤣🤣 och har huslån. Dubbel fucking MORAL

Fast typ alla har ju lån på sin bostad om man inte bor i nån byhåla.
Citera
2021-11-10, 22:22
Medlem
Citat:
Jag tvivlar på att hon har betalat hela summan på en gång när hon exempelvis köpt ny telefon. I vissa fall blir det t.o.m. billigare att köpa telefonen med ett abonnemang och på så sätt betala av den....
Citera
2021-11-10, 22:39
Medlem
Omg senaste inlägget på bloggen ..

”Tänk er för”..

Alltså 😂
Citera
2021-11-11, 14:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Har hon någonsin outat sin dyslexi? Hon verkar ha stora problem med språket. Ur dagens story ”Jordärtskocka soppa var såååå gott” 😴

Tänker också på det när jag då och då går in för att läsa, helt bedrövliga meningsuppbyggnader och punkter istället för skilhetecken.
Citera
2021-11-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tänker också på det när jag då och då går in för att läsa, helt bedrövliga meningsuppbyggnader och punkter istället för skilhetecken.

Det har jag också noterat. Det får mig osökt att tänka på hur alla hennes ”fans” kan se upp till en HELT PERFEKT människa. Så vill hon ju framstå och verkar göra ALLT i sin makt för att framstå som.

Jag menar dyslexi, och sen då om du har det? Eller som hon skrev häromdagen. ”Jag har aldrig tagit något på delbetalning”. Ja än den då om hon har det?

Jag tror fans vill se riktiga och äkta människor som har en del fel också. Det tycker jag ger en förebild en edge som behövs.
Citera
2021-11-11, 22:37
Medlem
Magbilderna hon lägger upp är ändå för söta. Jag ser absolut ingen mage alls som putar ut.

Familjen Ilmrud från Familjen annorlunda har dubbelnamn på många av sina barn. Där finns inspiration att hitta för Linn.
Citera
2021-11-14, 20:13
Medlem
geek12s avatar
hahaha orkar inte

" värsta personlighetsdragen du vet ? " fick hon som fråga.

Då var ett av hennes svar " Narcissistiska personer, garanterat att hon läser denna tråd.

HON om nån är ju narcissist.
Citera
2021-11-14, 20:40
Medlem
Tyckte det var mer roligt att tjejnamnet kommer att ”klinga” med de andra :’D. Tindra, Juvelia och vadå? Engla? Glittra? Tiara? Diamantia?
Citera
2021-11-14, 21:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
hahaha orkar inte

" värsta personlighetsdragen du vet ? " fick hon som fråga.

Då var ett av hennes svar " Narcissistiska personer, garanterat att hon läser denna tråd.

HON om nån är ju narcissist.

Som att det är ett personlighetsdrag dessutom, hon har ju noll koll
Citera
2021-11-14, 21:21
Medlem
FrokenAngelicas avatar
Citat:
Tyckte det var mer roligt att tjejnamnet kommer att ”klinga” med de andra :’D. Tindra, Juvelia och vadå? Engla? Glittra? Tiara? Diamantia?

Klittra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in