Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Du har nå gang på gang vist at du har kunnskaper om saken og familien, langt utover det som har kommet fram i media.
Homo i nattbordskuffen

, og at jeg er tilknyttet TH og familien? Dette må du omformulere.
Det med psykopati. Man trenger i enkelte tilfeller ikke å møte vedkommende for å skjønne at han har den ene eller andre sykdommen. Jeg bare mener at TH er psykopat, og det mener veldig mange andre også. Basert på de faktaopplysninger som har kommet fram.
Trenger ikke å være psykolog for å kunne mene at TH er psykopat.
Citat:
Du har nå gang på gang vist at du har kunnskaper om saken og familien, langt utover det som har kommet fram i media.
Du får sitere meg da, der jeg vet om ting, som ikke har blitt offentliggjort. Eller som ikke er tilgjengelig på nett.
Det blir nok litt vanskelig, og da koker det ned til løgnaktige påstander fra din side. Og du vet hva jeg tror om deg da... Eller rettere sagt, hva du mener om deg selv...
Du har kommet med mange påstander, også om min person. Du har ingen begrensninger, og du er ikke opptatt av om det er riktig. Som jeg har sagt før, så har jeg fasit når det gjelder meg selv. Du gir meg ingen grunn til å lytte til deg, når du trekker konklusjoner. Jeg vet at du ikke er kompetent til å vurdere informasjon som er gitt deg. Ditt behov for å være 100% sikker til stadighet, uten å ha belegg for å være det, er det som gjør at du går opp som en hjort, og ned som en lort.
Citat:
Homo i nattbordskuffen

, og at jeg er tilknyttet TH og familien? Dette må du omformulere.
Ja, du skrev at TH var skaphomo, og antydet at politiet hadde funnet bevis i nattbordskuffen.
Hvis det ikke var det du mente, hva er det da du påstår politiet har funnet? Og hvis du ikke vet noe om nattbordskuffen, hvorfor nevne den? Er det om å gjøre å spre mest mulig møkk?
Folk har stilt spørsmål om hvorfor AEH ble offeret, i tilfelle det var TH hevnen var myntet på. Jeg ser en mulighet for at motivet var å drepe TH sakte men sikkert. Drepe AEH og stemple TH som drapsmannen. Og i tillegg tilegne ham mange andre nedverdigende egenskaper (skaphomo, gjerrig, psykopat, hevngjerrig, sjalu, voldelig, korrupsjon m.m.). Drap og karakterdrap - det er to drap, pluss opplevelsen det har vært for resten av familien.
Noen er opptatt av rettsikkerhet, at man ikke skal forhåndsdømme. Det må være lov, og det er det også
Citat:
Jeg bare mener at TH er psykopat, og det mener veldig mange andre også.
Nei, du gjør ikke "bare" det! Du mener at hvis jeg ikke er enig, så betyr det at jeg jobber for TH/SH. TT står for Team-Tom, ifølge "de andre". Det er visst utenkelig for deg at jeg sier min mening, uten å ha en agenda.