Citat:
Ursprungligen postat av
statsterrorist
Det finns ju såklart andra länder än Sverige (du har ju t.o.m. själv sagt att det inte finns några sådana rättsfall här) - du kan sannolikt hitta bevis som anförts vilka rör dessa slags brott men bevis går även att hitta på nätet som sagt.
Vad menar du? Skall jag sammanställa samtliga bevis i denna värld åt dig - i denna tråd - eller så fabulerar alla tusentals utsatta världen över!? Du skall veta att det är inte du som har påverkan på mitt liv och jag skriver precis vad jag vill. Vill jag inte redogöra i detalj för mina bevis i denna tråd så vill jag inte - du är ingen polis eller åklagare.
Jag har ju sagt att det enligt uppgift finns väldigt många fall i USA som lagts ned med hänvisning till att det handlar om "trams" (hur många som uttryckligen innefattar hjärnimplantat vet jag inte). Säkerligen beroende nedläggningen på att det saknas (tillräckliga) bevis och för att domarna 'inte kan' döma på annat sätt.
Nu fick du ett svar. Dock förstår jag inte varför du skrev så här:
"Snackas vitt och brett om "deep state", förklara vad det är. Hur länge har det funnits? Fanns de långt innan mänskligheten blev organiserade i länder och stater? Om ja, hur drevs det då?"
Hur kan du tolka saker jag skriver så fel?! Hur är det med logiken..Det är för det första generellt svårt att bevisa brottens förekomst överhuvudtaget, för det andra generellt svårt koppla förövare till brottet, och för det tredje generellt ganska svårt att påvisa skador från brottet (d.v.s. var är skadorna från brottet?). Dock har vissa utsatta exempelvis tydliga skador från olika slags DEW-vapen. Vi får i framtiden se vad som skall kunna anses som skador från brottet.
Dessa brott är som sagt svårbevisade av flera skäl, det ligger i deras natur. Dock verkar det ske vissa tekniska framsteg såtillvida att utsatta kanske snart kan påvisa (bevisa) attacker i form av voice to skull exempelvis.
Precis, jag bad dig specificera vilka andra länder som det påstås ha skett i så att jag kan kontakta de juridiska instanserna där. Men återigen vill du inte berätta detta, är det så att du inte vet och bara sitter och påstår dig veta? Vet du så återkom gärna med vilka andra länder det varit en juridisk process så att man kan få ut dessa protokoll.
Du vill ju inte producera ett endaste bevis, du vill folk ska Google fram dokument. Enda förklaringen till det är att du sitter och fabulerar ihop en massa trams och inte har några bevis att komma med. Om du har ett rättsfall som varit uppe i en juridisk instans så kan du ju vänligen ge mig det ärendets nummer om det nu finns ett sådant.
Vilka är dina källor på att det finns väldigt många fall i USA som lagts ner? Är det konspirationsteoretiska forum så får du nog ta dem med en extrem nypa salt. Så vilka är dina källor på detta?
Ja, hur länge har ditt så kallade "deep state" funnits, var vikingarna påverkade av en överstat? Hur har detta på den tiden dolts och överlevt till vår tid i så fall? Fanns det på stenåldern och hur satte de implantat på dessa människor? Satte man även in implantat på neandertalarna, hur kunde man tillverka den tekniken då? Så helt legala frågor för att veta vart jag har din inställning till när denna så kallade "deep state" uppstod så de svaren väntar jag fortfarande på.
Fast åter igen, även om det är svårt att bevisa brotten så måste de bevisas annars har de juridiskt aldrig hänt. Så släpp det med att ni först måste koppla en som ni påstår är gärningsman, inte många brott som skulle lösas om man först måste ha en gärningsman innan brottet kan påvisas.
Med DEW-vapen menar du alltså att man säger sig ha skador men ändå inte kan bevisa dessa i en rättssal? Painfield blasters är nog i klassen DEW och de är fruktansvärda att befinna sig i men lämnar inga skador. Dessa är dock inte hemliga då de används för att skingra folkgrupper så de är rätt väldokumenterade i hur de används och upplevs.
Är väl jättebra om ni kan producera bevis på attacker från dessa, då har ni ju en utgångspunkt helt klart. Men sluta att jaga en potentiell källa innan ni har bevis för de påstådda attackerna och skadorna så kommer ni nog framåt.
Hur vet du vad jag jobbar med förresten, varken polis eller åklagare?

Jag ber om bevis för att kunna bedöma sanningshalten i något du säger men likt samtliga konspirationsteoretiker så vägrar ni lämna bevis på det ni säger och allt för ofta kräver att motparten ska bevisa saker som ni själva vägrar bevisa. Hur tänker du där, blir man sedd som en trovärdig eller icke trovärdig källa då?
Så tills du orkar spotta ur dig ens ett land, ett juridiskt dokument som jag själv kan verifiera eller annat verifierbart bevis så förblir du på den icke trovärdiga sidan.
Lycka till med bevisningen och halka inte i fällorna att ni måste ha en gärningsman för att bevisa att ett brott begåtts för då lär ni falla platt fler gånger än nödvändigt.