2021-11-13, 14:28
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Det var det dummaste jag läst på länge. Har du ett utseende som endast en mor kan älska så får du inte någon kvinna såvida du inte är rik som ett troll.

Attraktion är allt.

Jepp!
Alternativt att du skaffar en lika ful kvinna så att ni sedan kan få ännu fulare avkommor så att historien upprepar sig för nästa generation.
2021-11-13, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ja inceln skulle åka på stryk 😂

Nää men hörröö, Nu tycker jag att vi lägger ner me sånt där TRAMS på EN GÅNG vaa!!!?

Senast redigerad av Gud.skapar.detta. 2021-11-13 kl. 14:31.
2021-11-13, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Jepp!
Alternativt att du skaffar en lika ful kvinna så att ni sedan kan få ännu fulare avkommor så att historien upprepar sig för nästa generation.
Sådana par ser man ofta. Kaka söker maka heter det. Incels siktar för högt dom är incels av en anledning. Evolutionen är grym 😀
2021-11-13, 15:29
Medlem
Man ska inte vara för snäll och mesig. Det gäller både om man vill knulla mycket eller behålla en kvinna.
Är man för snäll och medgörlig så kommer hon tröttna.
Kvinnor gillar att man ställer krav på dem och att man är bestämd och dominant. Vissa mer än andra men regeln gäller de flesta.
2021-11-13, 15:37
Medlem
kyrkstockens avatar
Vem skall skapa alla spel och utveckla våra datorer om alla incels får knulla?
2021-11-13, 15:56
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Vem skall skapa alla spel och utveckla våra datorer om alla incels får knulla?

Ja, sluta upp med att försöka lösa problemet. Väntat tillräckligt länge på GTA 6 nu
2021-11-13, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Man ska inte vara för snäll och mesig. Det gäller både om man vill knulla mycket eller behålla en kvinna.
Är man för snäll och medgörlig så kommer hon tröttna.
Kvinnor gillar att man ställer krav på dem och att man är bestämd och dominant. Vissa mer än andra men regeln gäller de flesta.

jaaAAAaa fan, asså balansen e ju "the real alfa GameRR", Men man måste ju börja nånstans!!

Men det jag lärt mig genom min resa genom skiten e att Trygghet och Attraktion is the shit, men de e nog mest om man vill ha förhållande. Vill man bara knulla så ska man minska tryggheten annars blir hon kär o då e man "fucked". Så tillrättavisning is the shit om du bara ska knulla runt lite som alla andra brudar gör i 20 års ålder.

Så till alla Incels
1. Attraktion = Tillrättavisning
2. Trygghet = Ge energi (Denna e lite svårare, men använd bara denna om du vill ha förhållande)
2021-11-13, 16:21
Medlem
F.Hansens avatar
Det finns inget enskilt knep för nån som inte fattar grejjen.
2021-11-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapar.detta.
Fan, nu har jag "knäckt" koden. Och då jag är en god själ för mina Incel bröder så ska ni få veta hemligheten vad det är ni fastnar på son gör att ni inte går hem.

Säg ifrån

Sen får ni knulla allt ni orkar.

Så enkelt e det. Säger ni ifrån så skapas attraktion i kvinnans fitta pga att du "bevisar" att du e stark. De e stenåldern vi lever på. Men så funkar det...

Så säg ifrån så bli ni attraktiva = Knulla på max.

Sa nån att du skulle va "snäll" mot kvinnorna? Hahaha isåfall så blev du lurad. Segt men så e det. Dags att vakna upp bröder och börja knulla!

Vad tror ni? E det så enkelt? Behöver man bara säga ifrån för att få knulla brudar?
Jag vill smeka dig. Det funkar rätt bra i rätt situationer. 😃
2021-11-13, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Jag vill smeka dig. Det funkar rätt bra i rätt situationer. 😃

Ta på dig riktigt tighta "sjuksköterska kläder" o se till att du har bra rep hemma så ska jag visa dig hur man kommer till månen ))
2021-11-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Det var det dummaste jag läst på länge. Har du ett utseende som endast en mor kan älska så får du inte någon kvinna såvida du inte är rik som ett troll.

Attraktion är allt.

Kort svar, Nej. Man vill tro det som en ursäkt att inte förändra sig men så är inte fallet.

Ett ypperligt exempel är en granne som har en riktigt fin tjej. Han själv ser ut som Beaker i mupparna och pratar t.o.m med samma pipiga röst.

Trodde fan det var ett skämt, att hon var hans personliga assistent eller syster. Men nejdå, dom är ett sambopar som hållit ihop rätt länge.
2021-11-13, 16:54
Medlem
Men alla incels vill inte knulla dygnet runt. Men en hora som särar på benen vore fint. 🤪😃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in