2021-11-13, 13:21
Bannlyst
Fan, nu har jag "knäckt" koden. Och då jag är en god själ för mina Incel bröder så ska ni få veta hemligheten vad det är ni fastnar på son gör att ni inte går hem.

Säg ifrån

Sen får ni knulla allt ni orkar.

Så enkelt e det. Säger ni ifrån så skapas attraktion i kvinnans fitta pga att du "bevisar" att du e stark. De e stenåldern vi lever på. Men så funkar det...

Så säg ifrån så bli ni attraktiva = Knulla på max.

Sa nån att du skulle va "snäll" mot kvinnorna? Hahaha isåfall så blev du lurad. Segt men så e det. Dags att vakna upp bröder och börja knulla!

Vad tror ni? E det så enkelt? Behöver man bara säga ifrån för att få knulla brudar?
2021-11-13, 13:29
Medlem
Så om jag säger att du har fel så får jag ligga?

Du har fel! Kvinnor som vill ligga kan skicka pm.

Skämt åt sido så har du en rätt stark poäng. Långt ifrån hela sanningen men en bra början. Läs boken the game. Mycket av den handlar om just detta och de utvecklar det rätt bra.
2021-11-13, 13:29
Medlem
empoisonnes avatar
Nä, är man en entitled liten gnällfitta som sitter och klagar i sitt nätkluster så hjälper det inte att man "säger ifrån".

Hur skulle det ens kunna vara lösningen? Man är av diverse olika orsaker redan oönskad på relations- och köttmarknad och du menar att man plötsligt skulle bli önskad för att man "säger ifrån"?

Har du ingen som helst koll på hur sådana här saker funkar?
2021-11-13, 13:40
Medlem
nordicwraths avatar
Haha, det finns ett uns i sanning om detta. Många kvinnor gillar män med auktoritet. Att säga ifrån innebär auktoritet. Det är därför kvinnliga journalister bokstavligen dräglar och slickar sig om läpparna när de intervjuar gangsters i orten med en kvinnosyn värre än den på medeltiden.
2021-11-13, 13:43
Medlem
Core.s avatar
Som sagt, det här var grovt förenklat, men ja! Män som svansar efter kvinnor för att vara till lags förlorar, så är det.

Nu funkar det inte längre att vara en ”badboy” på samma sätt som för 15 år sedan, men du ska utstråla att du vet vad du vill och viker inte en tum för att vara andra till lags.

Det ska absolut finnas en ödmjukhet och respekt inför andra i botten, men man ska inte ge efter inför påtryckningar.

Tänk vad många äktenskap som kraschar, ofta är det män som rakar bort skägget för att frun inte gillar det. Kan verka som ett skämt, men så är det!! Raka dig när du känner för det, vill du ha ditt skägg, ha det kvar. (Exempel)
2021-11-13, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapar.detta.
Fan, nu har jag "knäckt" koden. Och då jag är en god själ för mina Incel bröder så ska ni få veta hemligheten vad det är ni fastnar på son gör att ni inte går hem.

Säg ifrån

Så enkelt e det. Säger ni ifrån så skapas attraktion i kvinnans fitta pga att du "bevisar" att du e stark. De e stenåldern vi lever på. Men så funkar det...

Sa nån att du skulle va "snäll" mot kvinnorna? Hahaha isåfall så blev du lurad. Segt men så e det. Dags att vakna upp bröder och börja knulla!

Vad tror ni? E det så enkelt? Behöver man bara säga ifrån för att få knulla brudar?

Det krävs väl då att någon säger nåt/närmar sig, för att man ska kunna säga ifrån? Incels får ju sällan erbjudanden så att säga..
2021-11-13, 13:47
Medlem
Citat:

Säg ifrån

Du har totalt fel.
2021-11-13, 13:52
Medlem
Core.s avatar
Att jag tar just skägg, är för att det är ett intressant fenomen.

Vi med skägg( det ska vara välvårdat och trimmat, oavsett längd ) Vet att man ofta för mycket mer positiv respons från andra kvinnor när man bär skägg. Men ens egen kvinna (med vissa undantag) vill att man trimmar ned det, ”du ser så mycket bättre ut med stubb”

Tänk på det, hur kommer det sig? Fan, blev nästan sugen på att starta en egen tråd om det här fenomenet. Skulle behövas en vetenskaplig avhandling på ämnet
2021-11-13, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Du har totalt fel.

NU HÅLLER DU KÄFTEN!!!

SÅÅ, NU BLIRE SMISK!!!!

typ så grabbar...
2021-11-13, 13:53
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstrollett
Det krävs väl då att någon säger nåt/närmar sig, för att man ska kunna säga ifrån? Incels får ju sällan erbjudanden så att säga..

Jo det är inte så enkelt. Det är mer utrycket av att man vet vad man vill, man är sin egen man, som saknas bland incels. De ”är” vem som helst, bara nån jävel ligger med dom
2021-11-13, 14:10
Medlem
Citat:
NU HÅLLER DU KÄFTEN!!!

SÅÅ, NU BLIRE SMISK!!!!

typ så grabbar...

Ja inceln skulle åka på stryk 😂
2021-11-13, 14:11
Medlem
Det var det dummaste jag läst på länge. Har du ett utseende som endast en mor kan älska så får du inte någon kvinna såvida du inte är rik som ett troll.

Attraktion är allt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in