2021-11-12, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Jag vet inte om Zara Larsson ägnar sig åt analsex, alltså jag vet inte om bilderna är äkta.
Men generellt, om man behöver ha analsex eller annan udda sex, då har man kanske för mycket sex och behöver ta en paus från det så att man börjar längta efter sex, så att vilken slags sex som helst duger. Och när man sen har sex, då har man vanlig sex.
När det gäller mat brukar man säga att hunger/svält är den bästa kryddan, alltså att maten blir godare när man är väldigt hungrig eller svälter. Och när det gäller sex så blir det skönare när man är väldigt kåt, vilket man lättare blir efter lång tid av sexbrist. Och då behöver man inte analsex eller annan udda sex för att njuta av sex, för det är då lika skönt med vanlig sex.
Så de som brukar ha analsex borde ta en paus från sex helt, tills det inte går att stå emot kåtheten längre, och sen ha vanlig sex.

Men analsex är också något som människor har i brist på annat, tex som när män har analsex med varandra i fängelse. Och de skulle antagligen mycket hellre ha vanlig sex med en kvinna, iallafall om de är hetero.

Och analsex är också något som människor har för att slippa risken att bli gravida, men då vill de också antagligen hellre ha vanlig sex. Och analsex är inte en bra preventivmetod, eftersom analsex är skadligt.

Att få barn är också troligen ett bra sätt att sluta med udda sex, eftersom man får annat att tänka på och inte har tid att ha sex så ofta.
Och rika människor har goda möjligheter att ta hand om barn och ge dem en bra uppväxt, till skillnad från fattiga människor, så graviditet är inte ett lika stort problem om man är rik eller har en partner som är rik.
Om bara människor som kan ta hand om barn skaffar egna barn, då skulle alla nyfödda barn få mycket bättre möjligheter att få en bra uppväxt.

Jag antar du trollar, för annars är du väldigt insnöad på ditt eget tänkande och har svårt att sätta dig in i andras tänk.
"när man har sex, då har man vanligt sex", frågan är bara vad som är vanligt sex?
Tänker du samma gällande ställningar?
Är sängen enda stället för vanligt sex? Du borde väl ägna dig åt avhållsamhet tills du har mjukt underlag menar jag.

Nej, hela posten är löjlig.
Trolleri trollera...
2021-11-12, 05:21
Medlem
1. Hurvida hon har A eller C-kupa känns ganska oviktigt, hon har väl snygga bröst i vilket fall och tycker man det är spännande att titta på henne naken är det kanske inte så viktigt vilka klädstorlekar hon använder?

2. Ni som skriver gigantisk fitta, stretchad osv...samt jättehårig etc. Hur många gånger har ni sett tjejer nakna i verkligheten? (mamma/syrran räknas inte) Det låter som ni är incels svältfödda på tjejer och färgade av dålig, plastik amerikansk porr.

3. Jag tror inte hennes karriär kommer påverkas direkt mkt, "nyheten" om hennes nakenbilder kommer troligen inte nå vanliga media om det inte har gjort det hittills.
"gråter hon inte ut", ja då blåser nog detta över lika fort som vi luskade reda på det...

4. Fingrar i rumpa, buttplug, analsex...många i tråden verkar förfäras? På riktigt, skojar ni? Det är inte direkt ovanligt att folk tycker det är sexigt, titta bara på utbudet av buttplugs i sexshopssammanhang. Hur ofta det förekommer inom porr...osv.
För även om ni inte har erfarenhet av det, så jo 50% av alla tjejer under 35 har nog testat. Minst...
Senast redigerad av Otten 2021-11-12 kl. 05:28.
2021-11-12, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Om hon har c, då är det garanterat minsta omkrets runt, typ 65 c, men här är det hennes håriga anus och gigantiska fitta som är i fokus.
Du bör ju läsa vad jag kommenterade. Jag skiter fullständigt i ZLs tuttar
2021-11-12, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
1. Hurvida hon har A eller C-kupa känns ganska oviktigt, hon har väl snygga bröst i vilket fall och tycker man det är spännande att titta på henne naken är det kanske inte så viktigt vilka klädstorlekar hon använder?

2. Ni som skriver gigantisk fitta, stretchad osv...samt jättehårig etc. Hur många gånger har ni sett tjejer nakna i verkligheten? (mamma/syrran räknas inte) Det låter som ni är incels svältfödda på tjejer och färgade av dålig, plastik amerikansk porr.

3. Jag tror inte hennes karriär kommer påverkas direkt mkt, "nyheten" om hennes nakenbilder kommer troligen inte nå vanliga media om det inte har gjort det hittills.
"gråter hon inte ut", ja då blåser nog detta över lika fort som vi luskade reda på det...

4. Fingrar i rumpa, buttplug, analsex...många i tråden verkar förfäras? På riktigt, skojar ni? Det är inte direkt ovanligt att folk tycker det är sexigt, titta bara på utbudet av buttplugs i sexshopssammanhang. Hur ofta det förekommer inom porr...osv.
För även om ni inte har erfarenhet av det, så jo 50% av alla tjejer under 35 har nog testat. Minst...
Människor älskas att förfasas.

Zarah Larsson är en förfärlig Människa, man kan väl tänka sig att dessa bilderna gjorde henne mer mänsklig på något sätt. Hon är inte bara en propagandapapegoja, hon har lustar och knullar också som en vanlig människa.
2021-11-12, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Nej. Eftersom ZL är medias gullebulle.
Var hos en polare ikväll han är riktig mediakåt och han var lite lyrisk när han frågade mig "Vet du vem Zara Larsson är!". Mitt svar direkt ja det klart, vadå har du sett hennes bilder? Nej låten med henne och Carola? Visst är dom heta och bra? Lol...samma låt visade jag honom när den var som "hetas" bilderna var han inte ett dugg intresserad utav.
2021-11-12, 13:28
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tror faktiskt det är många som inte sett Zaras bilder än... Att media är så tysta är ändå märkligt.

Nej, det är inte alls märkligt eftersom Zara i juridisk mening är ett brottsoffer. Hämndporr/hackerporr kan ge fängelse i upp till fyra år. Man hänger inte ut ett brottsoffer, man ger inte ens ledtrådar om vem som kan vara ett brottsoffer. Det skulle falla tillbaka mot den ansvarige utgivaren. Pressens opinionsnämnd hade slagit bakut. Tragiskt att ingen fattar det.
2021-11-12, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av mochamatcha
Lugna er, hon hade inte ens rört er med en toalettborste. Fy fan vilka vidriga kommentarer i denna tråd. Hon tog det givetvis inte med avsikt att det skulle spridas på detta vis, ifall det nu vore hennes bilder. Jag har inte sett och kommer inte att se. Trots det ska så många män som vanligt shamea och kalla henne hora medans de håller deras föremål i andra handen. Hade ni sagt samma sak om en man vars telefon hackats? Jag förstår varför kvinnor tröttnar på det och allt fler blir feminister. So what om hon är sexuell i det privata, vem bryr sig? Det är ett brott att utsätta någon annan för detta.

WORD! Där sa du verkligen något.
2021-11-12, 16:45
Medlem
N!xxos avatar
Fan hände med flashback och 2an ? Alla blivit anti röven nu? Antar att jag börjar bli för gammal. Är väl synd för ZL att dessa bilder läckt ut eller vad det nu rör sig om. Själv hade jag älskat att få såna bilder hon tagit
2021-11-12, 18:49
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Fan hände med flashback och 2an ? Alla blivit anti röven nu? Antar att jag börjar bli för gammal. Är väl synd för ZL att dessa bilder läckt ut eller vad det nu rör sig om. Själv hade jag älskat att få såna bilder hon tagit
Det gamla härliga flashback försvann enligt mig för ca 8 år sedan. För att inte tala om skillnaden för 15 år sen.
Här ska vi faktiskt ge Zara en eloge som visar sig vara en riktig flashbackare som gärna tar den i tvåan.
2021-11-13, 02:11
Medlem
hahahahaha ja garva högt faktiskt en Buttplugg ?? vad för nytta gör den ??
dom där bilderna är knappast falska dom så är äkta som dom kan bli
2021-11-13, 02:14
Medlem
Det stämmer fan Vilken lång fitta !! Jösses amalia !!
2021-11-13, 02:47
Medlem
Verkar vara henne på någon lättklädd bild men många bilder liknar inte henne och på en del ser man inte ansiktet. så rövbilderna kan tillhöra vilken tjej som helst.
Konstigt att flashbackare varit mer kritiska/realistiska än såhär.
1 bild säger mer än tusen ord sa man förr.
Knappast idag med Photoshop..
Idag säger ett ord mer än 1000 bilder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in