Citat:
Ursprungligen postat av
Emma18
Ingenting alls i dina länkar motsäger det jag skrev i min post. Och om du ska posta paywallade artiklar så uppskattades det om du citerar relevanta stycken så man slipper mecka runt för att komma förbi paywall.
Inte mitt problem att du är för dum för att använda archive.is eller liknande.
Det står klart och tydligt där att uppgifterna bygger på snaskiga rykten och inte på fakta som kunnat ledas i bevis. Med din argumentering så skulle du tycka att det var helt legio att utgår ifrån en uppgift om en kändis som en Guds sanning för att det sttt något i "
Hänt i Veckan" om dem? För det är ungefär i den trakten vi rör oss i. Steele-akten har MINDRE trovärdighet än en artikel i en skvallerblaska.
För att dra en parallel, det cirkulerar uppgifter i skvallerpressen och på Internet just nu om att Joe Biden sket på sig när han mötte påven, och att han la av riktiga rökare framför Camilla Parker-Bowles.

Givet att du köper Steele-akten så borde du även ta dessa uppgifter om Biden på allra största allvar.

Detsamma om uppgiften om Hillary och "Pizzagate", samt om hennes "death-trail", och att hon tömde barskåpet på valnatten när hon torskade mot Trump och att hon var för packad för att kunna komma ut och hålla tal till publiken, ja listan fortsätter.
Varför är du en sådan förbannad hycklare?