2021-11-12, 13:12
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Har någon här hört talas om Walter M. Chesnut? Han finns på Twitter.

Enligt hans studier så är spikproteinen från Covid-19 och vaccinen (antagligen främst från vaccinen) en katastrof för kroppen. Han och hans team testade att utsätta möss för spikproteinen och ALLA möss dog inom 32 dagar. Ni får själva läsa om deras slutsatser på Twitter.

Några av hans studier verkar även finnas på Biorxiv.

Vaccinen är väl inte utprovade för möss?
Citera
2021-11-12, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
För de som redan är vaccinerade så blir skillnaden med vaccinpass knappt märkbar så jag tror de flesta inte bryr sig faktiskt.

Nej, förmodligen inte.
Om det inte påverkar en själv just i stunden varför ska man bry sig om små steg mot ett totalitärt samhälle?
Citera
2021-11-12, 13:23
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Vaccinen är väl inte utprovade för möss?

Inte för människor heller. Det har bara testats på människor i drygt ett år.

Det är ingen som vet hur detta experiment kommer att påverka mänskligheten.
Citera
2021-11-12, 13:35
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Inte för människor heller. Det har bara testats på människor i drygt ett år.

Det är ingen som vet hur detta experiment kommer att påverka mänskligheten.

Det är ingen som vet hur viruset kommer att påverka mänskligheten heller, eller jo en del vet vi och ganska många ligger under jorden redan.
Citera
2021-11-12, 13:43
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det är ingen som vet hur viruset kommer att påverka mänskligheten heller, eller jo en del vet vi och ganska många ligger under jorden redan.

Så bara för att vi inte vet hur Covid-19 kommer att påverka mänskligheten så betyder det att vi borde experimentera med så många som möjligt med vaccinen också?
Citera
2021-11-12, 13:47
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag har också vaccinerat mig men det är ändå jävligt sossigt

Respekt till de som har vaccinerat sig men ändå inser att vaccinpass är idioti, trots den enorma confirmationsbiasen.
Citera
2021-11-12, 13:54
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Så bara för att vi inte vet hur Covid-19 kommer att påverka mänskligheten så betyder det att vi borde experimentera med så många som möjligt med vaccinen också?

Jag tror de flesta vill ha ett slut på den här skiten så långt det är möjligt i alla fall. Du tycker det är ett experiment medan jag tycker det är en fantastisk bedrift att vi lyckats ta fram ett vaccin på så kort tid. Det är lite fascinerande när folk sågar vaccinen, gräver man lite så kommer det snabbt fram att dessa inte har en aning om hur det fungerar utan tror en massa saker baserat på vad andra kläcker ur sig.
Citera
2021-11-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Nej, förmodligen inte.
Om det inte påverkar en själv just i stunden varför ska man bry sig om små steg mot ett totalitärt samhälle?

Att ett totalitärt samhälle är på ingång verkar bara överkänsliga antivaxxare som tror.
Citera
2021-11-12, 14:00
Medlem
Citat:
Att ett totalitärt samhälle är på ingång verkar bara överkänsliga antivaxxare som tror.

Jag tror att vaccin har den effekt som sägs, skydda från allvarlig sjukdom, och tycker riskgrupper ska ta vaccin.
Övriga frivilligt.
Varför är jag antivaxx?
Kan det vara någon slags tourettes som ni förespråkare av ett totalitärt samhälle lider av?
Du är precis den typ av medborgare som krävs för att kunna bygga fina samhällen likt DDR och Nordkorea.
Citera
2021-11-12, 14:01
Medlem
Citat:

Kolla Australien
Citera
2021-11-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Jag tror att vaccin har den effekt som sägs, skydda från allvarlig sjukdom, och tycker riskgrupper ska ta vaccin.
Övriga frivilligt.
Varför är jag antivaxx?
Kan det vara någon slags tourettes som ni förespråkare av ett totalitärt samhälle lider av?
Du är precis den typ av medborgare som krävs för att kunna bygga fina samhällen likt DDR och Nordkorea.

Och du är en drama queen
Citera
2021-11-12, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilipolla
Kolla Australien

Det var väl Norge som diskuterades, inte Australien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in