2021-11-12, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabsydusy
Källa på att Adel skratta? Han och Einar släppte show typ en vecka efter de blev offentligt

källan är FUP.
Citera
2021-11-12, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Tidigt i tråden

Snyggt 💪🏻

Ja, jag känner samma sak. Han har inte alla hästar hemma den killen.

”Här ääär Nisse”, och skickar säkert till Marti.

Blir nojig av olika saker, tar bort, lägger tillbaka inlägg osv.
Citera
2021-11-12, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Yes, gått igenom den. Men det där med Y känns totalt påhittat.

Ja kanske, som mycke annan info som dyker upp här och där från "insiders". Du är grym i dina gräv, allt talar ju för att du är helt rätt på de.

Följde man tråden om kvinnan som sköts i Luleå, så följde den tråden lite samma mönster som här. Tiden går och när saker börjar brännas så dyker det plötsligt upp massor av förvirrade konton som vet saker och nästan dödar tråden. Samtidigt som konstapeln griper och häktat 2-3 st
Citera
2021-11-12, 12:38
Medlem
Smiley face haval e joker 🎶
Citera
2021-11-12, 12:38
Medlem
reptilekings avatar
Finns det någonting, någonstans som talar för att några andra än A & D fått husis och kläder beslagtagna? Skulle ju i så fall vara tecken på att det går framåt. Sånt kan väl dyka upp som skvaller här hoppas man i så fall.
Citera
2021-11-12, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ja kanske, som mycke annan info som dyker upp här och där från "insiders". Du är grym i dina gräv, allt talar ju för att du är helt rätt på de.

Följde man tråden om kvinnan som sköts i Luleå, så följde den tråden lite samma mönster som här. Tiden går och när saker börjar brännas så dyker det plötsligt upp massor av förvirrade konton som vet saker och nästan dödar tråden. Samtidigt som konstapeln griper och häktat 2-3 st

Ja, det är ju rätt tydligt hur de går tillväga. Kan man samla folk inför mord och annat så finns de såklart synkade här.

Sitter väl i någon Telegram-grupp och skrattar högt åt sina historier.

Tack, gräver vidare och kanske släpper mer info på söndag eller så. 👌🏻
Citera
2021-11-12, 12:49
Medlem
Citat:
Yasin verkar i varje fall inte ha några som helst issues med Dree Low / Top Class Music.

Så det kan ha mäklats fred bland FLG och HH tänker jag. Vem som dödade Salman verkar lite luddigt. Många som pekar finger åt andra håll.

I just detta sammanhang med Einar så är Yasin nog väldigt glad hur det slutade. Han hade såklart önskat att Dumle också sköts till döds. Om det nu inte passade att låta han leva ett tag till, med storyn som goare.

Yasin är en slug jävel.

Shottaz hatar Dumle så otroligt jävla mycket (efter att han lämnade m.m) så att det där med att han ”goat Rozh”. Det är en ”sanning” som har tryckts ut från Shottaz själva.

Det är alltså inte helt otroligt att Dumle faktiskt gömmer sig i Spanien och inte var med i goandet, oavsett vad Allchronix69 än säger.

Är det P.J’s 16-åriga lillebror (lik P.J, precis som Salman…) som blev skjuten i Akalla så är det en tydlig hämnd.

Ingen har riktigt konstaterat detta men det finns indikationer i tråden om skjutningen.

Misstänker åter igen att det är folk som är i anslutning till Shottaz som helt hittade på denne Yohanes, att det är någon i Lejonen.

De har ett modus operandi här på Flashback som du kanske märkt själv. Men de är lite svaga i sinnet.

Eftersom så många Shottaz-fans är involverade här så är det inte helt osannolikt att de har ett ”joint venture” kring Einar. Därav min fråga också.

Samarbetar de yngre i FLG / Shottaz nu med HH.

I detta fall, 100% i samarbete med Märstanätverket dessutom via Marti till Barre och Adam.

Där av att det börjar dyka upp folk som skriver RIP till vcbarre. Horungen är avslöjad.
Det var 100% rozh som goa vne va du menar
Citera
2021-11-12, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Finns det någonting, någonstans som talar för att några andra än A & D fått husis och kläder beslagtagna? Skulle ju i så fall vara tecken på att det går framåt. Sånt kan väl dyka upp som skvaller här hoppas man i så fall.

Det första jag tänkte.

”Hoppas att det är Märsta-ungarna”.

Det andra jag tänkte.

”Är det A och D så måste Polisen vara lite tappade”.

Deras kläder borde man ju ha testat direkt…
Citera
2021-11-12, 12:51
Medlem
Ni som säger vcbarre goa, varför skulle han inte goat nils när nils va i Märsta då?? De va enklaste gowingen. Ni har fel. Barre e ung kille han e inte en psykopat att goa en vän till sin död krävs mycket för. Han ser ej kapabel ut, och då tror jag inte han hade gått på minnesstunderna heller tror ni han hade klarat av de elr? Ni verka ej förstå alla e människor, förutom dumle då som e riktig psykopat utan känslor.
Citera
2021-11-12, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Oj kränkt liten abbe, du var nog inte så smart för då hade du insett att om den grejen kunde lösas finns det säkert något annat grabbarna kan torska på i det här fallet. Tror du polisen ska uppdatera allt i aftonbladet eller? Va vet du om vad som händer i förundersökningen mini konstapeln
Va Fuck Snackar du om? Jag läst alla fup om dessa fall jag vet allt som händr i dem. Vadå grejen kunde lösas så kunde grabbarna torska på i de här fallet???? Va snackaru om idiot
Citera
2021-11-12, 12:53
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Det första jag tänkte.

Det andra jag tänkte.

ja eller så spelade dom (Han dumle) så traumatiserade
Så polisen bara tog uppgifter och snabbförhör sen iväg till sjukan
Citera
2021-11-12, 12:54
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Det första jag tänkte.

Det andra jag tänkte.

Ja jag tänker så också. Fast om det är A&D känns det mer som infon till media bara dröjde ett tag. Därav att det blev ickenyhet i så fall. Men hoppas på andra och att nån här sett poliser i trapphus i Märsta t ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in