2021-11-12, 12:27
Medlem
jardins avatar
I tva dagar har jag försökt att komma in pa uvell.se men jag far alltid ngt typ av felmeddelande. Ngt om Error. Har hon blivit hackad eller gör jag ngt fel. Skall man använda ngn speciell webbläsare?
2021-11-12, 12:27
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation

Hade gärna sett att Ebba dragit fastighetsaffären m Esbjörn hela vägen till rätten o då också ut i offentligheten. men se det ville inte madame o nu får hon än en gång smaka på karma.

Hade gärna sett att det gick till rättegång, nu ville inte Esbjörns ombud ta det dit och var ytterst angelägna om att få till en förlikning. De verkar inte dela den uppfattningen med sin klient.

Esbjörn får väl stämma sina ombud om han har problem med dem. Att deras interna meningsskiljaktigheter skall drabba Ebba är fars artat.
2021-11-12, 12:29
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jardin
I tva dagar har jag försökt att komma in pa uvell.se men jag far alltid ngt typ av felmeddelande. Ngt om Error. Har hon blivit hackad eller gör jag ngt fel. Skall man använda ngn speciell webbläsare?

Funkar att gå in, prova annan weblösare om du har problem.
2021-11-12, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Tror du på fullaste allvar att partiledare för KD fubbat till sig en fastighet på det viset, så vet du inte mycket om hur granskning fungerar.
Ebba´s förehavanden i detta är ju analyserade på molekylnivå. Inte ens Esbjörn har påstått att det gått till som i ditt scenario.

Allt du skrivit saknar ju helt verklighetskoppling.
Det är totalt jävla bullshit det du skriver.
Inget av själva affärens uppkomst eller genomgång har granskats på molekylnivå som du skriver. Det är fortfarande många stora frågetecken kring hela affärens uppkomst, ljug inte om annat i din iver att höja den store ledaren Ebba Busch till skyarna.
Esbjörn säger att han har blivit vilseledd flertalet gånger i den här soppan och mår jäkligt dåligt över det.
2021-11-12, 12:36
Medlem
Tycker synd om Ebba. Hon har både moraliskt och juridiskt rätt.
Medlem
[/u]
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Lev i din fantasivärld, jag hör hur folk tänker om denna affär, så om du nu är höger så borde även du bli orolig, eller är här för att kreditera vänstern?

Fantastiskt rolig formulering, lycka till med din telepatiska förmåga. Det är snällt att du delar med dig av vad du har hört.
Medlem
jardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Funkar att gå in, prova annan weblösare om du har problem.
Har kollat uvell.se pa tre webbläsare idator och även kollat i mobilen. Far upp ERROR.
2021-11-12, 12:39
Medlem
Brevet Esbjörn eller hans närstående skickade till tingsrätten och beklagade sig över att Esbjörns advokat och ”vän” hade pressat honom skriva på förlikningen i fastighetstvisten, dvs aktbilaga 171, har en med bläckpenna skriven rad. Där står ”Aktb, 116 MÅL NR T 8555-20”

Är det märklig slump att aktbilaga 116 är en: Kallelse skickad med lösbrev till Margareta Majkgård”?

För min del är det inte det utan ett kvitto på att Margareta Majkgård fått Esbjörn att skriva på ett av henne skrivet brev. Häxan Majkgård förnekar sig inte!
2021-11-12, 12:46
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Brevet Esbjörn eller hans närstående skickade till tingsrätten och beklagade sig över att Esbjörns advokat och ”vän” hade pressat honom skriva på förlikningen i fastighetstvisten, dvs aktbilaga 171, har en med bläckpenna skriven rad. Där står ”Aktb, 116 MÅL NR T 8555-20”

Är det märklig slump att aktbilaga 116 är en: Kallelse skickad med lösbrev till Margareta Majkgård”?

För min del är det inte det utan ett kvitto på att Margareta Majkgård fått Esbjörn att skriva på ett av henne skrivet brev. Häxan Majkgård förnekar sig inte!

Häxan vet uppenbarlingen inte vad en aktbilaga är.

Kanske bättre om de hade skickat henne istället för Esb på demensutredning.
2021-11-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olleph
ja vilken soppa, oavsett verkar Esbjörn rätt snurrig, det måste väl de flesta hålla med om nu. Tycker det är fult att göra fastighetsaffärer med äldre utan andras vetskap och i synnerhet då inte fastigheten låg ute till salu.

Det stod i tidningar att Ebba varit i kontakt med brorsonen.
Pensionatstanten finns det ju ingen anledning att fråga om lov då hon inte har med det hela att göra men är den som skapat allt skit kring detta.
2021-11-12, 12:48
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det finns enbart en orsak till hela denna soppa.
Ebba genom syskonen Dietz försökte tjäna några hundratusen genom att inte blanda in en helt utomstående mäklare, där är orsaken till allt.
Sedan skylla det på att Esbjörn inte ville det är lågstadienivå, herregud, Ebba är en tilltänkt minister i en högerregering, om hon velat hade det givetvis kopplats in en mäklare.
Vad var hon rädd, var hon rädd att inte då få köpa fastigheten, om försäljningen kom till allmän kännedom, dvs konkurrens om den, så därav kokade hon ihop detta tillsammans med syskonen Dietz.

Århundradets självmål av Ebba Busch!

Funderar på om du verkligen vet hur saker och ting fungerar?
Vadå tjäna några 100 papp genom att inte blanda in en Mäklare???? Vad skall du med mäklaren till när överenskommelsen är gjord och du bara skall ta fram köpehandlingar?
Mäklaren skulle då göra samma sak som nu gjorts. Enbart påta sig skrivjobbet. Thats it.

Den som hade chansen att anlita en mäklare är den gode Esbjörn. Nu gjorde han inte det eftersom han, ännu en gång, VAR NÖJD MED DEALEN, och accepterade allt efter att Ebba höjde sitt pris.
2021-11-12, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullblitz
Esbjörn har ju inget gäng, han har ju själv vänt sig mot dom som ni i Ebba Busch sekten påstått varit pådrivarna, när det visar sig att dom försökt få till ett slut på det här och tvingat han skriva på förlikningen! Då där föll det ni fantiserade ihop totalt.

Esbjörn verkar just nu bara ha hans kompis Ulf.

Esbjörns nya advokat i Göteborg har drivit mål med invandrare som vill stanna i Sverige och då haft ,,,trumvirvel: Majken som arbetsgivare till dessa!

Alla namn som använts runt Esbjörn landar på Majken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in