2021-11-12, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Håkan Bergmark försöker hålla sig undan fr. Kronkalle så gott han kan,
men det blir nog svårt nu när snaran dras åt ytterligare för HB ..

God Jul kan man lugnt säga

Han jobbar dagligen med akustik påstår han, så då borde han väl snart ha råd att betala?
Citera
2021-11-12, 09:01
Medlem
Henriksss avatar
Citat:

Tja inga större problem när han får bidrag från sekten till att betala.
Undrar om han planerar hela upplägget eller han bara tar dagen som den kommer. Ny skuld, var nerstämd på youtube så kommer det swish.
Dyrt att laga bilen, var nerstämd på youtube så kommer swish.
And repeat…
Citera
2021-11-12, 09:54
Medlem
Ni vet T shirten han har som det står Cash Is King på. Den har han säkert snackat till sig gratis av Anders Sydborg som har den här gruppen https://www.facebook.com/groups/328354928217218

En av hans videos lades upp där av en som tyckte han var skitbra. Jag påpekade i en kommentar vad han verkligen är och gör och den togs bort direkt. Igår såg sambon att någon lagt ut en video från honom igen och den togs sedan bort snabbt av admins
Citera
2021-11-12, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Tja inga större problem när han får bidrag från sekten till att betala.
Undrar om han planerar hela upplägget eller han bara tar dagen som den kommer. Ny skuld, var nerstämd på youtube så kommer det swish.
Dyrt att laga bilen, var nerstämd på youtube så kommer swish.
And repeat…

Jesus.. 55 000.... Nu blir det spännande. Ska plastbaljan ryka nu igen ? Hade inte KFM förstört masten då de var där med Kommandosoldater så hade han ju kunnat segla iväg och lägga den i någon annan hamn Dårskapen gör att även min sambo som normalt sett inte orkar höra sånt där då hon kommer hem efter en lång arbetsdag höjer på ögonbrynen och kommenterar då jag berättar vad han gör varje dag. Han faschinerar på ett skruvat sätt
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-11-12 kl. 09:59.
Citera
2021-11-12, 10:00
Medlem
Citat:

Bra jobbat som vanligt SKIL. Tack för infot Ja God Jul. Vi har en spännande tid framför oss med fantastiska historier, gråt och tiggande haha.
Citera
2021-11-12, 11:43
Medlem
Trafikförsäkringsföreningen.
Hur kan man få skuld där?
Obetald bilskatt?
Eller när bilen är påställd men utan försäkring,det kan i.o.f dra iväg rätt snabbt(tror ca 100:-/dagen),men då förstår jag inte varför man tjurar att ha bilen påställd om man vet med sig att man aldrig tänker ordna med någon bilförsäkring.
Förstår verkligen inte hur man kan få dessa skulder hos trafikförsäkringen.
Låter iallafall som någon som inte har någon som helst kontroll över sin ekonomi.
Vem var det som sa han var utbildad ekonom 🤔
Citera
2021-11-12, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Jesus.. 55 000.... Nu blir det spännande. Ska plastbaljan ryka nu igen ? Hade inte KFM förstört masten då de var där med Kommandosoldater så hade han ju kunnat segla iväg och lägga den i någon annan hamn Dårskapen gör att även min sambo som normalt sett inte orkar höra sånt där då hon kommer hem efter en lång arbetsdag höjer på ögonbrynen och kommenterar då jag berättar vad han gör varje dag. Han faschinerar på ett skruvat sätt

Baljan värderas knappast till några 55 lök.
Så det blir mer än bara den som ryker för att göra kfm nöjda tror jag.
Vad kan t-skirt samlingen vara värd tro🤔
Senast redigerad av Kho71 2021-11-12 kl. 11:49.
Citera
2021-11-12, 11:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Runt 20-25 000:- tippar jag på, bilen kanske 10 000:-, så då fattas det runt 20 000:- (+ ränta). Det tigger han nog ihop på ett par dar!
Citera
2021-11-12, 11:51
Medlem
Lyssnade på live sändningen, där får han frågan om att det kommer en Estonia dokumentär del 2 OCH han svarar då … ”Jag har pratat med Henrik (Alltså regissören Evertsson) ”
Hade varit intressant om ngn känner denna Henrik o kan bekräfta detta. OCH om nu HB dök på Estonia varför e HAN inte med i dokumentären!!
Citera
2021-11-12, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Vad kan t-skirt samlingen vara värd tro🤔

Haha. Stativet ? Myggan ? Ädelmetallerna ? Skruvdragarna ? Då blir det inte något mer jobba 60 timmar i veckan.
Citera
2021-11-12, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Runt 20-25 000:- tippar jag på, bilen kanske 10 000:-, så då fattas det runt 20 000:- (+ ränta). Det tigger han nog ihop på ett par dar!

Finns det inget mer att mäta ut så tror jag att han skiter i att betala in resten av skulden.
Citera
2021-11-12, 11:55
Medlem
DEN HÄR videon var grymt bra. Nästan lika bra som "Håkan Bergmark släpper en brakfis" av Kackitopi.

https://www.youtube.com/watch?v=Qld6WT2NufI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in