Håkan Bergmark försöker hålla sig undan fr. Kronkalle så gott han kan,
men det blir nog svårt nu när snaran dras åt ytterligare för HB ..
Aktuellt skuldsaldo hos KF, som ligger för indrivning, dryga 17K
(fr. Trafikförsäkringsföreningen)
Och på väg in från Axactor Inkasso, dryga 16K
Pluss ytterligare en från Trafikförsäkringsföreningen, dryga 22K
Totala skulder om inget händer, kommer Kronkalle driva in runt 55K av pajasen bergmark
God Jul kan man lugnt säga
Han jobbar dagligen med akustik påstår han, så då borde han väl snart ha råd att betala?
Totala skulder om inget händer, kommer Kronkalle driva in runt 55K av pajasen bergmark
Tja inga större problem när han får bidrag från sekten till att betala.
Undrar om han planerar hela upplägget eller han bara tar dagen som den kommer. Ny skuld, var nerstämd på youtube så kommer det swish.
Dyrt att laga bilen, var nerstämd på youtube så kommer swish.
And repeat…
En av hans videos lades upp där av en som tyckte han var skitbra. Jag påpekade i en kommentar vad han verkligen är och gör och den togs bort direkt. Igår såg sambon att någon lagt ut en video från honom igen och den togs sedan bort snabbt av admins
Tja inga större problem när han får bidrag från sekten till att betala.
Undrar om han planerar hela upplägget eller han bara tar dagen som den kommer. Ny skuld, var nerstämd på youtube så kommer det swish.
Dyrt att laga bilen, var nerstämd på youtube så kommer swish.
And repeat…
Jesus.. 55 000.... Nu blir det spännande. Ska plastbaljan ryka nu igen ? Hade inte KFM förstört masten då de var där med Kommandosoldater så hade han ju kunnat segla iväg och lägga den i någon annan hamn Dårskapen gör att även min sambo som normalt sett inte orkar höra sånt där då hon kommer hem efter en lång arbetsdag höjer på ögonbrynen och kommenterar då jag berättar vad han gör varje dag. Han faschinerar på ett skruvat sätt
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-11-12 kl. 09:59.
Bra jobbat som vanligt SKIL. Tack för infot Ja God Jul. Vi har en spännande tid framför oss med fantastiska historier, gråt och tiggande haha.
Trafikförsäkringsföreningen.
Hur kan man få skuld där?
Obetald bilskatt?
Eller när bilen är påställd men utan försäkring,det kan i.o.f dra iväg rätt snabbt(tror ca 100:-/dagen),men då förstår jag inte varför man tjurar att ha bilen påställd om man vet med sig att man aldrig tänker ordna med någon bilförsäkring.
Förstår verkligen inte hur man kan få dessa skulder hos trafikförsäkringen.
Låter iallafall som någon som inte har någon som helst kontroll över sin ekonomi.
Vem var det som sa han var utbildad ekonom 🤔
Jesus.. 55 000.... Nu blir det spännande. Ska plastbaljan ryka nu igen ? Hade inte KFM förstört masten då de var där med Kommandosoldater så hade han ju kunnat segla iväg och lägga den i någon annan hamn Dårskapen gör att även min sambo som normalt sett inte orkar höra sånt där då hon kommer hem efter en lång arbetsdag höjer på ögonbrynen och kommenterar då jag berättar vad han gör varje dag. Han faschinerar på ett skruvat sätt
Baljan värderas knappast till några 55 lök.
Så det blir mer än bara den som ryker för att göra kfm nöjda tror jag.
Vad kan t-skirt samlingen vara värd tro🤔
Senast redigerad av Kho71 2021-11-12 kl. 11:49.
Lyssnade på live sändningen, där får han frågan om att det kommer en Estonia dokumentär del 2 OCH han svarar då … ”Jag har pratat med Henrik (Alltså regissören Evertsson) ”
Hade varit intressant om ngn känner denna Henrik o kan bekräfta detta. OCH om nu HB dök på Estonia varför e HAN inte med i dokumentären!!
Baljan värderas knappast till några 55 lök.
Så det blir mer än bara den som ryker för att göra kfm nöjda tror jag.
Vad kan t-skirt samlingen vara värd tro🤔
Haha. Stativet ? Myggan ? Ädelmetallerna ? Skruvdragarna ? Då blir det inte något mer jobba 60 timmar i veckan.