Citat:
Ursprungligen postat av
TheShadowMaster
Som det ser ut så lever hon bara sitt liv.
Känner du dig seriöst provocerad av det?
Läste förresten hela beskrivningen av klippet och det är väl mycket bättre att hon hjälper personer som behöver hjälp än å skita i dem, eller är det för provocerande för dig?
Ja gud vilken fin och godhjärtad person denna människa är, som hjälper en tjej..
oh wait, han styckade en 20 åring, gömde kroppsdelarna, var med på söket, kröp omkring som om han trodde det var någon jävla film och har fortfarande inte sagt vart händerna är...
Tycker inte någon god gärning i hela världen skulle ändra att detta värdelösa monster är just ett monster.
Hade det varit min dotter eller dylikt som suttit aspackad på westernfarm är han fan den sista människan jag hade velat ha nära henne och så tror jag nog dom flesta normalt funtade människor tänker..
Citat:
Ursprungligen postat av
berge1
Jag är förövrigt nästan 100% säker på att han bor på föräldrarnas tomt, i den lilla stugan.
Dom hade väll både hus och sommarstuga föräldrarna? Så jag vet inte vilken utav dessa två adresser som KMJ ”krypin” står.
Videon på youtube är ju sen augusti -20 och det påstods att fastigheten är såld.
Vore ju mäkta jävla korkat av detta criminal mastermind att outa var han bor på en jävla youtube kanal men han verkar ju onekligen betydligt dummare än vad han själv tror att han är..
Men det ser onekligen ut som någon form av stuga tillhörande någon fastighet utifrån klippet på youtube med tanke på att det inte verkar finnas vatten eller nå i stugan och ser man ut genom föstret och dörren verkar det stå intill en röd byggnad?
Vet inte om man får outa adresser men efter som det påstås vara sålt bör det väl inte spela någon roll?
Vore ju inte så svårt att ta reda på om det är hus eller stugan utifrån en adress och simpel satellitbild över fastigheten?