2021-11-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Har du missat att i slutet av varje program visas en kort trailer för nästa avsnitt?
Nej, men trodde att det fanns något mer…Är väl jag som har potential att utveckla min fattningsförmåga. Några flaxande bilder, och vissa har en hel händelsekedja klar för sig.
Citera
2021-11-11, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Nej, men trodde att det fanns något mer…Är väl jag som har potential att utveckla min fattningsförmåga. Några flaxande bilder, och vissa har en hel händelsekedja klar för sig.

Ja det var nog någon som fantiserade ihop ett scenario där 😀

Du kan ju dock streama onsdagens avsnitt innan det går på tv:n, samma dag, men det visste du säkert.
Senast redigerad av Engback 2021-11-11 kl. 09:20.
Citera
2021-11-11, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
polska Anita är en fullblodskvinna, fryntligt snygg dam-hennes klänningar är både snygga och samtidigt lantligt rejäla, inga svettiga svarta linnen har hon visat sig i.
Anita har stil. Bäst klädda damen genom tiderna.
Och Anita var den enda som tog upp problemet-att han svikit dem-själv direkt den aktuella kvällen.
När de andra damerna gick samman i sann kvinnoanda o konfronterade Calle
så kunde Anita lojt bara lyssna, hon hade redan avhandlat problemet med honom själv.
Om Calle har förnuft o vill ha ett fullblod så är Anita den enda.

Ja han bara måste välja Anita, har jag tyckt från början.
Citera
2021-11-11, 09:45
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Ja han bara måste välja Anita, har jag tyckt från början.

Hon utstrålar en aura som säger mig att hon är en habil kuksugerska.
Citera
2021-11-11, 09:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Vad heter Ellinor i efternamn?
PM:a gärna.
Citera
2021-11-11, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Hon utstrålar en aura som säger mig att hon är en habil kuksugerska.

Ja inte helt omöjligt 😀
Citera
2021-11-11, 12:20
Medlem
Det borde ingå i kontraktet att brevskrivarna inte bara kan ge upp och välja att åka hem. De har ju alltid chansen att säga "nej tack" när de tillfrågas om att stanna kvar.
Citera
2021-11-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Det borde ingå i kontraktet att brevskrivarna inte bara kan ge upp och välja att åka hem. De har ju alltid chansen att säga "nej tack" när de tillfrågas om att stanna kvar.
I praktiken blir det väl samma sak. Det måste vara påfrestande med exponeringen och det är inte alla som har tillräckligt starkt psyke, eller inser de för sent vad de har gett sig in på.
Jag tycker att de måste få bryta när de känner att ”nok er nok”.
Vad som hänt innan Jessica åkte är dolt i dunkel, hon blev ju spontant utnämnd till ”fiende” av H*i när hon stack. De andra damerna ville inte kännas vid någon dålig stämning 😎
Citera
2021-11-11, 13:11
Medlem
Citat:
I praktiken blir det väl samma sak. Det måste vara påfrestande med exponeringen och det är inte alla som har tillräckligt starkt psyke, eller inser de för sent vad de har gett sig in på.
Jag tycker att de måste få bryta när de känner att ”nok er nok”.
Vad som hänt innan Jessica åkte är dolt i dunkel, hon blev ju spontant utnämnd till ”fiende” av H*i när hon stack. De andra damerna ville inte kännas vid någon dålig stämning 😎
Njae.. håller inte med. Låt vara att det är jobbigt att stanna till valet men för programmets dynamik tycker jag det borde vara avkrävt av deltagarna. Om man känner på sig att man kommer att väljas bort så ska man inte kunna smita ut genom bakdörren i förtid. Och om man inbjuds att stanna kvar så ska man kunna säga "nej tack". Varför ska frågan annars ställas?

Med detta sagt så förstår jag fuller väl att det finns deltagare som inte kommer att agera enligt produktionens ramar. Så då blir det väl såhär.
Citera
2021-11-11, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Njae.. håller inte med. Låt vara att det är jobbigt att stanna till valet men för programmets dynamik tycker jag det borde vara avkrävt av deltagarna. Om man känner på sig att man kommer att väljas bort så ska man inte kunna smita ut genom bakdörren i förtid. Och om man inbjuds att stanna kvar så ska man kunna säga "nej tack". Varför ska frågan annars ställas?

Med detta sagt så förstår jag fuller väl att det finns deltagare som inte kommer att agera enligt produktionens ramar. Så då blir det väl såhär.
Tror inte att Jessica kände att hon riskerade att bli bortvald. Situationen obehaglig av andra orsaker (och kanske hon blev avtänd av svart linne och grå skäggstubb)
Saknar fantasi att föreställa mig vad ett kontraktsbrott kan tänkas få för påföljd, böter?
Citera
2021-11-11, 13:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Hon verkade trevlig iallafall- tänker hur lätt är det egentligen att slappna av med tv kameror och en bonde som till varje pris vill vara jämlik mot alla.
Hon gav intryck av att vara en vänlig tjej som inte lyckas komma till sin rätt.
Men Baccis har äntligen fått upp ögonen på henne som bär glasögon- hon har också ett fint öppet ansikte o har avgjort mest humor, Bacckis behöver en tjej som henne.
Nu blir jag nyfiken, nu vill jag att du öppnar mina ögon....vad definierar ett öppet ansikte?

Citat:
polska Anita är en fullblodskvinna, fryntligt snygg dam-hennes klänningar är både snygga och samtidigt lantligt rejäla, inga svettiga svarta linnen har hon visat sig i.
Anita har stil. Bäst klädda damen genom tiderna.
Och Anita var den enda som tog upp problemet-att han svikit dem-själv direkt den aktuella kvällen.
När de andra damerna gick samman i sann kvinnoanda o konfronterade Calle
så kunde Anita lojt bara lyssna, hon hade redan avhandlat problemet med honom själv.
Om Calle har förnuft o vill ha ett fullblod så är Anita den enda.
Vad definierar en fullblodskvinna? existerar motsvarande erigerade fullblods-män?
En definition av fullblod är att dom brukar springa fortare än halvblod som oftast råkar i galopp, lättare att fånga in

Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Jag hade valt Filips tjej Ellinor, hon har schyssta pattar. Ingen som har hennes Only Fans?
Varför skulle hon ha en Onlyfans, när hon kan ha ett Manyvids konto
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-11 kl. 14:12.
Citera
2021-11-11, 14:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Bondmoran jobbar i det familjeföretag som en bondgård är. Tvättar hon bondens skitiga kallingar åker säkert hennes egna med.
Hur kommer det sig att vissa i tråden har koll på kommande avsnitt, kan man streama dem? Häckar det en liten mediaklick även här…? 😎
Drar hon in deg på att stå i köket? (skatteverket borde göra avdrag på kvinnan) isåfall vill jag också starta ett familjeföretag och ge mig själv lön för mödan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in