Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Hon verkade trevlig iallafall- tänker hur lätt är det egentligen att slappna av med tv kameror och en bonde som till varje pris vill vara jämlik mot alla.
Hon gav intryck av att vara en vänlig tjej som inte lyckas komma till sin rätt.
Men Baccis har äntligen fått upp ögonen på henne som bär glasögon- hon har också ett fint öppet ansikte o har avgjort mest humor, Bacckis behöver en tjej som henne.
Nu blir jag nyfiken, nu vill jag att du öppnar mina ögon....vad definierar ett öppet ansikte?
Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
polska Anita är en fullblodskvinna, fryntligt snygg dam-hennes klänningar är både snygga och samtidigt lantligt rejäla, inga svettiga svarta linnen har hon visat sig i.
Anita har stil. Bäst klädda damen genom tiderna.
Och Anita var den enda som tog upp problemet-att han svikit dem-själv direkt den aktuella kvällen.
När de andra damerna gick samman i sann kvinnoanda o konfronterade Calle
så kunde Anita lojt bara lyssna, hon hade redan avhandlat problemet med honom själv.
Om Calle har förnuft o vill ha ett fullblod så är Anita den enda.
Vad definierar en fullblodskvinna? existerar motsvarande erigerade fullblods-män?
En definition av fullblod är att dom brukar springa fortare än halvblod som oftast råkar i galopp, lättare att fånga in
Citat:
Ursprungligen postat av
Faceback
Jag hade valt Filips tjej Ellinor, hon har schyssta pattar. Ingen som har hennes Only Fans?
Varför skulle hon ha en Onlyfans, när hon kan ha ett Manyvids konto