Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Vi diskuterar ett påstått missförhållande i ett Amerikanskt bolag och du svarar med att börja svamla om "Paolo Macchiarini" och "enorma krafter som ligger bakom att vaccinet endast ska presenteras i god dager (oavsett vilka brister som eventuellt finns)".
Och just i det ögonlicket menar du att jag "flummar iväg" när jag vill diskutera sakfrågan?
Självinsikt, much?
Jag ska försöka en sista gång, det är ok att säga aha ... jag fattar !
Du påstår den otroligt naiva och felaktiga åsikten att
"Det finns inga misstankar om forskningsfusk. Om det funnits dylika misstankar om fusk hade åklagaren blivit inblandad."
Det är det jag svarar på !! Så är inte alltid fallet, Det första jag kommer på (Paulo M) tar jag som ett exempel att det inte riktigt fungerar så (finns naturligtvis massa andra exempel också men tycker inte det behövs)
Om du nu ska fortsätta argumentera om forskningsfuskets vara eller icke vara då kan du göra det mot de som anser att det varit forskningsfusk.
Om du däremot ska argumentera mot mig, då ska du göra det MOT den åsikten där jag ansåg att du har fel nämligen att
"Det finns inga misstankar om forskningsfusk. Om det funnits dylika misstankar om fusk hade åklagaren blivit inblandad."
Istället kommer dina vanliga floskler som "Du tänker på foliehattsteorier nu, förstår jag? Du har i själva verket inget konkret att bygga dina misstankar eller argument på? Som vanligt då.."
Dina logiska tankebanor är helt galna, du tänker känslomässigt och fortsätter att argumentera mot något som jag inte sagt, sen påstår du att jag glömt vad jag sagt.
Skärp dig !