2021-11-10, 17:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKalasen
Ska bli intressant att höra vad Simon säger/tänker när han får se Elviras bravad gällande det där om Matilda. Kan det bli årets chock när han inser hennes elaka taktik?!
Dagen efter det avsnittet sändes blev Elvira "akut inlagd" pga att hennes "kropp inte orkade mer". Jag tror att dessa två händelser har ett samband.
Citera
2021-11-10, 18:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Ja otroligt äkta och naturlig som har haft Onlyfans tidigare. Skriker ytlighet om henne.
Okidock. Har ingen aning om sånt utan utgick från hur hon var på TV. Att man ens ställer upp på något liknande är för mig förenligt med en diagnos av olika slag. Så skruvat alltihop och obegripligt.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-11-10 kl. 18:41.
Citera
2021-11-10, 18:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Dagen efter det avsnittet sändes blev Elvira "akut inlagd" pga att hennes "kropp inte orkade mer". Jag tror att dessa två händelser har ett samband.
Kanske att käken gått ur led efter allt skrattande . Vad hon än sa så avslutades med en skrattsalva. Jag tror att Simon lämnade henne när han insåg att hon skrattar åt precis allt.
Citera
2021-11-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim

Hur vet du att de inte är tillsammans?
Citera
2021-11-10, 19:30
Medlem
Är honom ett okänt ord? Det är han och han och han hela tiden
Citera
2021-11-10, 19:42
Medlem
Hur långsamt och hackigt kan man/Sebastian prata? Lite förvånad över hans val hur som helst. Men tyckte den bortvalda formulerade sig på ett sätt i TAA som tydde på att det inte skulle bli hon. Känns ju som att han och hans val är ganska olika, men jaja.
Citera
2021-11-10, 19:58
Medlem
Där har vi vinnarna Elvira och Ida.
Citera
2021-11-10, 20:03
Medlem
ovaxadbanans avatar
Man ser ju hur otroligt obekväm Simon är när Matilda står och förklarar hur kär hon är i honom. Simons röst brast när han valde bort Matilda. Jag tror att han ångrar sig sitt val idag, men Simon du kan fortfarande kontakta Matilda här i Sverige

Fult gjort av Sebastian att säga att han följer sin magkänsla med Shilera där på berget, han har ju använt det uttrycket hela säsongen när han beskriver vem han slutligen ska välja vid varje roscermoni. "Åh ni är båda så fina, men jag måste följa min magkänsla". Sen säger han det nu till Shilera fastän att han avslutar med att han inte väljer henne.
Citera
2021-11-10, 20:13
Medlem
Trodde Mathildas läppar skulle spricka när hon och Simon låg i sängen och kysstes. Läpparna såg ut som två balkonger som pressades ihop. Helt galet äckligt
Citera
2021-11-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Trodde Mathildas läppar skulle spricka när hon och Simon låg i sängen och kysstes. Läpparna såg ut som två balkonger som pressades ihop. Helt galet äckligt
Hahaha!!! Precis min tanke! Som två blygdläppar. Varför det man inte hur illa det ser ut?!
Citera
2021-11-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittelsbach
Roligast var att produktionen missade att klippa bort när Sebastian råkade blotta hästballen under morgonrocken 😂

Hhahah va?! När hände det? Är det borttaget?
Citera
2021-11-10, 20:40
Medlem
Det är så osexigt, okvinnligt och ocharmerande att svära. Matilda är värst i var och varannan mening. Elvira och Shilera svär också en hel del. Den enda som inte svär är Ida, hon är bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in