Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Är det bara för vi frågasätter dig?
Och precis så är det fast tvärtom för mig... Att försöka smutsa ner en mördad man och hitta (som jag ser det)
En ursäkt och förmildrande omständighet hos en kvinnlig mördare som jag VET saknar normala spärrar.
Nej, jag har absolut ingenting emot att bli ifrågasatt.
Men när ni helt utan hämningar verkligen öser ut ert hat, försöker att göra en hel hönsgård av, möljigen en pytteliten fjäder (inte ens den kan ni bevisa med fakta), smutskastar L å det grövsta, på löjligaste och töntigaste grundskolemaner, och även andra trådskribenter, så blir jag fundersam och förbannad.
För L har också barn och anhöriga, som på sätt och vis kanske blivit värre drabbade. För BOs anhöriga och vänner får sympatier vart de än går, men Ls anhöriga blir kanske särbehandlade på ett otäckt vis (barnen plötsligt mobbade i skolan, deras bästis kanske inte vill leka med dem längre, det tisslas och tasslas bakom deras rygg, osv). Detta behöver inte späs på med en massa helt ogrundat fyllekärringskvaller!
I de allra flesta andra mordtrådar brukar man inte dra in GMs barn och anhöriga, utom när de eventuellt också kan misstänkas för att ha deltagit i GMs brott på ett eller annat vis. Så är ju inte alls fallet här.
Och eftersom Tingsrätten bedömt L som fullt psykiskt frisk, så undrar man ju vad det var som fick det att brista så katastrofalt den där kvällen. L har ju en slags "vana" att separera, utan att skjuta sina ex, så vad var det som hände denna gång.