Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Jag tycker också att Brännströms artiklar är vinklade till Esbjörns fördel. Han verkar ha haft heltidsjobb att bevaka husaffären. Usch!
Vad man som tjej kan lära sej av denna affär oavsett Brännströms vinklingar är att inte försöka köpa fastighet av gamla gubbar som ena stunden kan vara kaxiga och spänna hängselremmen för att nästa falla i hop och påstå att ha blivit lurad hit och dit. Nej det är allra bäst att köpa fastighet genom auktoriserad mäklare oavsett om det kan bli ett högre pris betr. budgivingar m m.
Trots att en ny s k jurist (ej advokat) tagit sej an parternas överenskommelse och nu tror sej kunna hjälpa den velige gubben genom att överklaga till Hovrätten tror jag inte det kommer att lyckas. Sedan kan man undra om det i själva verket inte är gubbens släktingar som agerar i bakgrunden.
Ebba är en manslukerska. Hon lurade Torbjörn med sin kvinnliga charm och så snart pappren var påskrivna blev hon sitt vanliga otäcka jag igen.
Hon lurade Esbjörn i en fälla där hon fick vara ensam med honom, hon såg till att ingen fanns närvarande när hon lurade honom.
Vem köper hus utan vittnen av en så gammal man???
Och henne försvarar du? Din elaka häxa! Men det var väl väntat, men tack för ditt inlägg, du visar att kvinnlig rösträtt ska bort!!!
Nej, kvinnor går inte att lita på men se till att inte vara ensamma med äldre män så ska det nog gå bra.
Hoppas Torbjörn får upprättelse i hovet.