2021-11-10, 12:45
Moderator
Nospheratus avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2021-11-10, 15:20
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Det är på både gott och ont när man reflekterar det för standarden till våldtäkt i dagens mått är om killen har kommit på henne under en sexakt och att hon själv var kåt och vill ha en penis inom sig.

Jag har noterat själv som tonåring att jag hade möjlighet att klämma på tjejernas bröst på diskotek eller ja, det som vi hade i Folkets Hus och uppenbarligen då var det liksom OK. Vissa tjejer visade med enkelhet med händerna att jag får inte hålla i hennes bröst eller rumpa. Detta var alltså 2003.

Idag...wow! Där är du våldtäktsman om man råkar nudda ens rumpa med fingrarna om man skall gå förbi någon på krogen.

Okej, men om alternativet är Atthaenhobbys historier om att tjata sig till gruppsex och knulla medvetslösa 13-åriga tjejer, då föredrar jag nog en lite stel och nervös post-me too-stämning.
Citera
2021-11-10, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Okej, men om alternativet är Atthaenhobbys historier om att tjata sig till gruppsex och knulla medvetslösa 13-åriga tjejer, då föredrar jag nog en lite stel och nervös post-me too-stämning.

Ja, jag har reflekterat många klasskamrater från bygden att rätt många ligg har skett då tjejen är pakad och kan knappt se vem kuk som suger.
Citera
2021-11-10, 22:30
Medlem
Var det hemmafest hos någon så var ju standard att ta med sig ligget in till något av sovrummen i huset. Oftast var det ju i någon av värdens familjemedlemmars sängar som knullen ägde rum. Föräldrarnas säng var ju bäst såklart; medans småsyskonens sängar kändes mer sådääääääär
Citera
2021-11-10, 22:37
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Det var nära men blev inte sex. Vi hånglar i min bästa väns lillebrors rum tills snubben kommer på att han har tjej, killen stötte på mig dessutom o.O
Citera
2021-11-10, 22:39
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Man knullade var man än kunde få vara ifred. Fanns inget sådant ställe så knullade man ändå. Goda tider...
Citera
2021-11-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Det var nära men blev inte sex. Vi hånglar i min bästa väns lillebrors rum tills snubben kommer på att han har tjej, killen stötte på mig dessutom o.O

Klassiker. Bland Lego och gosedjur haha
Citera
2021-11-11, 10:33
Medlem
Missade ju tyvärr sex på fjortisfesterna eftersom jag var nörd då. Tagit igen en del på senare tid och tex kört tåg på två horor med ögonbindel som stod bredvid varandra på alla fyra på en säng i ett hotellrum, men hade gärna upplevt det med en full 13/14 åring när det begav sig.
Citera
2021-11-11, 10:59
Medlem
FarstaHenriks avatar
Med kuken
Citera
2021-11-11, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Atthaenhobby
Helt riktigt. Jag är så tacksam att jag var tonåring innan Internet kickat igång på riktigt och innan Smartphones, vi hade ju knappt digitalkameror.

Att knulla en däckad brud hörde ju mer till vanligheterna. Tjatsex eller Hets-sex var ju standard.

Skulle nog uppskatta att jag mellan åren 1992-1998 säkert begått 5-10 sexakter som skulle falla under ngn form av sexbrott

Speciellt när digitalkameran kom så brukade vi roa oss med att ta bilder på folk som däckat (killar/tjejer) där vi la pitten på huvet på den däckade

Tycker fan synd om gossar idag.

Ja, det är verkligen en förlust att inte få begå sexuella övergrepp ostraffat. Rena 1984.
Citera
2021-11-11, 15:58
Avslutad
Det känns som att det var i vissa anseenden gick att göra det och annat inte, som 16-åring festade man oftast i villaområden och det var oftast stökigt där och antar det var snabba knull på toan och lite överallt.
Citera
2021-11-14, 08:58
Medlem
Onan-erarens avatar
Hade väl mest sex i mitt rum då föräldrarna jobbade men bakom busstationen i Torsby (där jag bodde då) förekom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in