2021-11-10, 11:13
Avslutad
Detta är kanske en självklar fråga, men då jag blev av med oskulden då jag var 19-år och gjorde det i en studentkorridor har jag inte förstått hur många fick till det som ung.

En ledtråd är ju att många gjorde de på toan och kanske på en hemmafast i något rum.

Alltså kan man konstatera att sexlivet som tex 16-åringen byggde på ett stort ego att man tog bara någons rum och sprutade säd hos gästens lillasysterns rum bland barbiedockor?
Citera
2021-11-10, 11:15
Medlem
GoUoDs avatar
Gillestugan eller gästrummet hos värden, typ. Kunde vara i buskarna med.
Citera
2021-11-10, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Gillestugan eller gästrummet hos värden, typ. Kunde vara i buskarna med.

Buskarna lät ju sådär.
Citera
2021-11-10, 11:19
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Buskarna lät ju sådär.
Fett najs med en filt.
I hängmatta med. Utomhus över lag. Skogen, ja - det spelar inte roll.
Citera
2021-11-10, 11:19
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Överallt där det fanns utrymme men även utomhus om möjlighet gavs.

Oftast var ju ett rum dedikerat knullrum. Där kunde en tjej stå på alla 4 och sen körde vi "tåget".

Ibland var det kuksugartävling. Dessa utmynnade ju i sextävling.

Detta var åren 1993-1996
Citera
2021-11-10, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Atthaenhobby

Oftast var ju ett rum dedikerat knullrum. Där kunde en tjej stå på alla 4 och sen körde vi "tåget".

Detta var åren 1993-1996

Lät som rena gruppsexet men ja, då antar jag att då vann ju alla på det då och att det var förutsatt att alla killar fick bli avsugna. Måste kännas jobbigt och feta-petter stod bredvid och såg på och inte fick vara med.
Citera
2021-11-10, 11:22
Avslutad
Citat:

Detta var åren 1993-1996

Tåget antar jag du syftar på en indirekt gangbang?
Citera
2021-11-10, 11:33
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Citat:
Tåget antar jag du syftar på en indirekt gangbang?

Njae. Det är liksom en o en fast flera på raken.

Tror 14 killar på raken är det rekord vi satte. Hon var typ 13-14 år då, vi var väl mellan 13-17 år
Citera
2021-11-10, 11:34
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Citat:
Lät som rena gruppsexet men ja, då antar jag att då vann ju alla på det då och att det var förutsatt att alla killar fick bli avsugna. Måste kännas jobbigt och feta-petter stod bredvid och såg på och inte fick vara med.

Fanns inga fetton i min clique
Citera
2021-11-10, 11:34
Avslutad
Citat:
Njae. Det är liksom en o en fast flera på raken.

Tror 14 killar på raken är det rekord vi satte. Hon var typ 13-14 år då, vi var väl mellan 13-17 år

Någon form av indirekt våldtäkt som hon förvisso hade samtycke, hade blivit ett jävla liv idag.
Citera
2021-11-10, 11:39
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Citat:
Någon form av indirekt våldtäkt som hon förvisso hade samtycke, hade blivit ett jävla liv idag.

Helt riktigt. Jag är så tacksam att jag var tonåring innan Internet kickat igång på riktigt och innan Smartphones, vi hade ju knappt digitalkameror.

Att knulla en däckad brud hörde ju mer till vanligheterna. Tjatsex eller Hets-sex var ju standard.

Skulle nog uppskatta att jag mellan åren 1992-1998 säkert begått 5-10 sexakter som skulle falla under ngn form av sexbrott

Speciellt när digitalkameran kom så brukade vi roa oss med att ta bilder på folk som däckat (killar/tjejer) där vi la pitten på huvet på den däckade

Tycker fan synd om gossar idag.
Citera
2021-11-10, 12:08
Avslutad
Citat:
Helt riktigt. Jag är så tacksam att jag var tonåring innan Internet kickat igång på riktigt och innan Smartphones, vi hade ju knappt digitalkameror.

Att knulla en däckad brud hörde ju mer till vanligheterna. Tjatsex eller Hets-sex var ju standard.

Skulle nog uppskatta att jag mellan åren 1992-1998 säkert begått 5-10 sexakter som skulle falla under ngn form av sexbrott

Speciellt när digitalkameran kom så brukade vi roa oss med att ta bilder på folk som däckat (killar/tjejer) där vi la pitten på huvet på den däckade

Tycker fan synd om gossar idag.

Det är på både gott och ont när man reflekterar det för standarden till våldtäkt i dagens mått är om killen har kommit på henne under en sexakt och att hon själv var kåt och vill ha en penis inom sig.

Jag har noterat själv som tonåring att jag hade möjlighet att klämma på tjejernas bröst på diskotek eller ja, det som vi hade i Folkets Hus och uppenbarligen då var det liksom OK. Vissa tjejer visade med enkelhet med händerna att jag får inte hålla i hennes bröst eller rumpa. Detta var alltså 2003.

Idag...wow! Där är du våldtäktsman om man råkar nudda ens rumpa med fingrarna om man skall gå förbi någon på krogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in