Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Det kan nog finnas en 18:års gräns. Men iså fall kan det väl inte vara ett barn under 18 för den personen skulle väl kört Esbjörn antar jag? Eller minns jag fel?
Har något i bakhuvudet om att det var någon som jobbade hos Majken och det stod nånstans nu att den nya lagvrängaren hade respresenterat invandrare som skulle jobbba hos Majken. Skickade de sin dotter i taxi eller körde dom dit? Vet bara att det var en ung flicka som inte ville säga sitt namn och Esb drog från det möte där han hade blivit chansen att backa ur,,,men han drog och ville inte göra det!!
Esb backade ur det möte där han fick ångra sig!
Han backade ur!
Bara det får mig att tänka att det är Majken som när hon fick veta om röjningen för att ta sig fram til fastigheten och fick nys om det hela och drog igång alltihopet med JB och RO och alla klutar sattes in och snackade hål i huvudet på Esb och följde med til banken och försökte skicka tillbaka handpenningen,,jag tror de inte kunde skicka tillbaka då det var Majken som stod vid bankluckan och bad om det.
Sen JBs polisanmälan gjord från annan stad om Ebbas olovliga röjning,,röjning där Esb var närvarande!
Jag tror, känner att den arvssugna pensionstanten och KD hatande JB har gjort livet surt för stackars Esb!
Majken och RO och JB och de övriga borde få en rättsorgansiation som "PRIS, pensionärernas rätt i samhället efter sig!!!