2021-11-10, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartsynsk
Biltemapriser typ 499 kronor på oljemassage är ofta en stark indikation på TMG.
Jag tänkte mer på vad man ev. indikerar när man väl är på salongen och beställer. Är det någon skillnad på att beställa det ena eller det andra?
Citera
2021-11-10, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillrufus
Är det någon skillnad på att välja Thaimassage kontra Oljemassage? Sublimt budskap?

Äkta thaimassage används ingen olja. Förväntas att du har tunna kläder på dig. En äkta thaimassage tar två timmar!
Det lär höjas ett och annat ögonbryn om någon beställer på en salong.
Citera
2021-11-10, 10:21
Medlem
Citat:
Jag tänkte mer på vad man ev. indikerar när man väl är på salongen och beställer. Är det någon skillnad på att beställa det ena eller det andra?

Ett bra tips är väl att om man gillar thaimassage så beställer man det. Gillar man så beställer oljemassage. Är man bara där för att knulla så gör man det.
Citera
2021-11-10, 10:29
Medlem
Så, om jag är där för att knulla, så spelar det inge roll om jag beställer thaimassage eller oljemassage?
Citera
2021-11-10, 11:47
Medlem
Citat:
Så, om jag är där för att knulla, så spelar det inge roll om jag beställer thaimassage eller oljemassage?
Du beställer bara massage, krångla inte till det. De kommer automatiskt att utgå från att du vill ha oljemassage och extra. Det finns inga koder i prislistan. Det enda som du kan vara säker på är att om en timme kostar mer än 600 så är det ett seriöst ställe
Citera
2021-11-10, 12:07
Medlem
Om du är där endast för att knulla så säg det. Inget att hymla om. Dock inte redan på telefon eller i sms om du bokar. Uppskattas inte 😉

Citat:
Citera
2021-11-10, 12:35
Medlem
Citat:

Om du betalar för det är du en sån där liten äcklig sexköpare som alla hatar i Sverige....SVENSKA tjejer hatar när män kommer åt sex på det här viset...
Citera
2021-11-10, 13:08
Medlem
Då är det inbokat en timmas oljemassage på thaisalong i grannlänet senare i veckan. Arbetsgivarens friskvårdsbidrag står för notan i vanlig ordning Ev extra får man väl pröjsa kontant privat. Friskvårdsbidraget räcker till två gånger till som brinner inne annars vid årsskiftet. Sedan kommer det påfyllning med 2 000 kr 1 januari.
Citera
2021-11-10, 13:48
Medlem
lala-lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Om du betalar för det är du en sån där liten äcklig sexköpare som alla hatar i Sverige....SVENSKA tjejer hatar när män kommer åt sex på det här viset...

Tillskillnad från tjejer i ALLA andra länder i HELA världen som älskar när män köper sex.
Citera
2021-11-10, 14:33
Medlem
Citat:
suck ännu en som talar om vad alla tycker tala för dig själv istället vad alla andra tycker och hatar har du ingen aning om.

Svenska tjejer hatar säger du gäller det även dem som själva säljer sex?
Citera
2021-11-10, 14:45
Medlem
Ghastens avatar
Citat:

Svenska tjejer hatar allt vi gör så spela roll.

Varit på 3 olika thaimassage.

En höll på att röra lite med fingertopparna men när jag inte visade något så gav hon mig den absolut bästa massagen jag fått.

Dom andra 2 körde på och masserade mina ömma muskler. Var där för massage. Det är bra länge sen nu men snart dags när jag känner att varenda muskel känns bläää.
Bara området där jag bor i finns säkert 7 ställen. Svårt att hitta dem med grymma massörer. Passerade ett ställe där dem gick runt i underkläder. Det stället hade jag inte valt för vanlig massage.
Citera
2021-11-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Tillskillnad från tjejer i ALLA andra länder i HELA världen som älskar när män köper sex.

Det tråkiga är att alla de tjejerna utnyttjar just DIG som enbart bankomat. Känns det bra på något sätt att bli så utnyttjad? För stunden för dig men sen står tio till på kö och får samma sak som dig. Thaitjejerna tänjer verkligen på sitt mående ska du veta. Har hört allt back talk om detta i åratal nu. Bara ett jävla skönhets målande av deras situation. Jag är själv inte stolt på nåt vis att ha varit på massage. När man hör fler och fler sanningar så blir man mörkrädd. DE kämpar ett helt år med sexförsäljning för att kunna åka hem till släktingar i Thailand igen. Det är det ENDA de ser när de knullar dig eller runkar din kuk. ALLA MÅSTE FATTA DETTA!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in