2021-11-10, 07:04
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Fan. Kollade upp det. Du har nog rätt.
Men det låter så språkligt fel.

Ok. My bad.

Simon sa "framför bussen" medan Matilda och Elvira sa "under bussen". Ett annat uttryck som kan påverka är "hoppa framför tåget".
Citera
2021-11-10, 07:51
Medlem
Jaha hörrni. Då var det slut. De som får sista rosen är
Citera
2021-11-10, 08:03
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Sebastian: "Ja - - - Shilera - - - fick min - - - andra - - -ros - - - Så jag vill hejdå - - - till Armina - - - Ni tjejer också såklart- - -..."

Gruppkram med tjejerna.

Sebastian: "- - - Armina - - - jag följer dig upp - - -..."

Armina: "DU BEHÖVER INTE ÅKA MED!"

Alltså va fan. Vad är det med honom?
Varför i helvete pratar han sådär?

(Armina är vedervärdig och asförbannad endast på grund av att hon vill vinna,
men en extremt underhållande scen.
Sådär ska man ju svara när - - - Sebastian - - -talar - - -.
Jag, skulle fan inte heller ha tålamod, och lacka ur med abrupta svar till karln.
Han läser en manus känns det som
Citera
2021-11-10, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleys
Jaha hörrni. Då var det slut. De som får sista rosen är

Ser mer fram emot morgondagens avsnitt när vi får se hur det gått sen…. Vad tror ni?
Citera
2021-11-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Möjligt att hans släkt är kompensationsfaktorn, båda är väl tämligen oattraktiva (brukar ju funka för kvinnor ändå, hon har haft flera mer attraktiva killar än honom innan). En kompensationsfaktor kan även vara att han är ganska dominant sexuellt, fått förstått att hon är ganska undergiven i sängkammaren.. och exempelvis outbildade kriminella kan ju få både sida rättspsykiatriker och advokater på fall. Nästan alla högre utbildade tjejer jag känner har träffat sin man under studenttiden, är väl "passande" ålder 20-25, och mycket träffmöjligheter.

Damerna i programmet har väl sina looks, thats it. Ofta överrepresentation av typ flygvärdinnor och liknande. Finns snygga tjejer som blir ihop med bilmekaniker också. Är nog först när (som du är inne på) tjejer med bra jobb och utbildade som rör sig med mycket folk och har valmöjligheter det krockar rejält, särskilt om de har looks också. Sedan är det ju inte bonde söker fru, de castar instagramprinsessor och onlybrudar.., de verkar inte vilja ha långvariga resultat direkt. Castingen av själva bachelorn har också varit katastrofal mååånga gånger, en sketen närpolis och en halvdan gammal hockeyspelare som är snickare.. ja, är ju än värre denna gång om det är en fabriksarbetare.

Både Sebastian och Simon ser väldigt bra ut fysiskt.
Citera
2021-11-10, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
”Fabriksarbetaren” Sebastians förvärvsinkomst 2020 var enligt en lista i Hänt (”Hen tjänar mest i Bachelor 2021”) bäst av alla deltagare (t.om. högre än programledarens).

Nr 2 på denna lista är: Elvira (!)
Matilda ligger på plats 5, Armina på plats 8, Shilera på plats 20, Ida på plats 23 (hon studerar) och Nora på plats 26 (också student).

Simon då? Jo han har plats nr 18!

(Hela listan är 27 personer)

Inte alls förvånad över Elvria. Kränga bilar kan man tjäna rejält med deg på och konkurrensen är ju inte direkt mördande.
Citera
2021-11-10, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Armina är obehaglig... påminner mig om satan.

Även jag får dåliga vibbar av henne, vet inte varför men ngt är det som gör henne obehaglig.
Citera
2021-11-10, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Ser mer fram emot morgondagens avsnitt när vi får se hur det gått sen…. Vad tror ni?

Tror nog att Simon och Elvira hållt ihop. Dock osäker på Sebastian och Ida.
Citera
2021-11-10, 08:16
Medlem
Förlåt men har Sebastian snäckor i öronen och någon säger till honom vad han ska säga i det där sista talet på berget? Han stakar sig något fruktansvärt. Blir galen.
Citera
2021-11-10, 08:25
Medlem
Jag förstår inte hur man kan välja Elvira. Hon är söt absolut men tänk att ha det leendet framför sig konstant även om man har ett allvarligt samtal. Undrar om hennes jobb som försäljare har skadat henne. ”Stort leende på läpparna hela tiden så säljer du”
Hade gillat henne mer om hon var balanserad i sina uttryck. Dock förstörde hon för sig själv när hon försökte sabba för Matilda.
Citera
2021-11-10, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag förstår inte hur man kan välja Elvira. Hon är söt absolut men tänk att ha det leendet framför sig konstant även om man har ett allvarligt samtal. Undrar om hennes jobb som försäljare har skadat henne. ”Stort leende på läpparna hela tiden så säljer du”
Hade gillat henne mer om hon var balanserad i sina uttryck. Dock förstörde hon för sig själv när hon försökte sabba för Matilda.

Håller med.
Väldigt tråkigt att hon gjorde som hon gjorde mot Matilda. Och sen fortsatte ljuga och komma med dåliga ursäkter. Hon ljög ju även för Simon. Och det tog han inte så hårt. Det säger ändå mycket om honom.
Citera
2021-11-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleys
Håller med.
Väldigt tråkigt att hon gjorde som hon gjorde mot Matilda. Och sen fortsatte ljuga och komma med dåliga ursäkter. Hon ljög ju även för Simon. Och det tog han inte så hårt. Det säger ändå mycket om honom.

Jag vet inte varför han valde henne. Måste vara utseendet. Men sjukt att inte välja Matilda som är vacker OCH har ett stort hjärta och verkar rolig och vettig. Elvira verkar ju kunna gå över lik för att vinna. Aja.

Förstår inte ens hur tjejerna kan bli kära i någon av killarna heller 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in