Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
I agree!! Det är nåt lite WT med Matilda. Läpparna, låtsashåret och att det är fööööör blonderat (lägg till de totalt stenhårda titsen också) gör tillsammans att man letar efter var hon ställt husvagnen.
Matilda (sina fejkade tits till trots) ger ett lite mer nedtonat intryck och är mer klassisk vilket passar Simons utseende bättre.
Självklart väljer han henne, det finns inga som helst tvivel som jag ser det.
Herregud vad ni är utseendesfixerade, simon är helt klart attraherad till både elvira och Matilda. De båda har sillikonbröst, blonderat hår. Matilda har fillers i läpparna och kindbenen skulle jag gissa, men minst 50 % av alla andra tjejer i huset hade också fillers. Och inte undra på, här sitter massa anonyma personer och klankar ner på armina, shilera och alice, för att de ha små läppar, och samtidigt klankar ni ner på elin, matilda, emelie osv som har fillers? Det går fan inte att göra rätt. Föds du inte som elvira eller ida med helt lagom proportioner så är du körd.
Hur som helst, när du väljer partner bör du även tänka på personlighet, inte bara utseende. Matilda har inte gjort EN enda sak som var dålig. Hon har inte snackat bakom ryggen, varit taskig, varit bitter eller sur när andra fått gå på dejt osv. Hon och simon har kemi, de har mycket gemensamt, de båda älskar ju havet och den livsstilen med båt osv, och de verkar ha roligt tillsammans. Elvira känns mer som en siren, som lurar ner honom till havets botten med sitt falska leende och lögner. Det var någon som skrev att det är ett tecken på att ljuga att inte kunna se personen i ögonen. Elvira ljuger simon rakt upp i ansiktet samtidigt som hon ler så hårt att hon knappt kan prata ordentligt och stirrar i hans ögon. SPRING SIMON, säger jag bara.