2021-11-10, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Kan alla här och i programmet sluta säga att de kastar någon under bussen.
Hur fan går det till?
FRAMFÖR bussen heter det.

Ehm nej, ”under bussen” heter det.
Citera
2021-11-10, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Haha. Men NU har vi väl snurrat till det alldeles?
Det var - precis som tidigare nämnts - läkarstudenten som han tyckte var ung.

Sommar åkte ut när hon roffade åt sig den svarta rosen.

Haha jo tack de vet jag men han kommentera åldern på Matilda Sommar också. Men de stämmer, läkarstudenten (Olivia) sa han också var för ung
Citera
2021-11-10, 02:53
Medlem
Har ingen aning om vad de kommer att välja. Men de mest naturliga är att Simon väljer Elvira och Sebastian väljer Ida. De är båda enligt mig ganska långt över sina "rivaler". Männen har isåfall lyckats plocka de två vackraste kvinnorna nästan med kirurgisk precision. Sedan anser jag Ida är milslångt över alla andra i programmet och är i en egen dimension långt över männen i det här programmet. Både utseendemässigt och personlighetsmässigt.

I övrigt tyckte jag bra om Rebecca (av vad man kan avgöra på ett TV-program) och om Nora som jag tyckte var tråkigt att Simon droppade. Tid är inte allt. Elvira och Nora hade varit en intressant final. Nora verkar i varje fall enligt mitt tycke vara genuin och vara intressant på något sätt.

I övrigt är programmet det gamla vanliga av klassiskt skvaller påtvingad gruppdynamik falska personligheter märkliga outtalade regler (man får inte ta en ros som ger en själv dejten). Det är också ett sadistiskt program där man njuter av att sätta dit folk och tvinga fram situationer.
Citera
2021-11-10, 04:21
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Männen har isåfall lyckats plocka de två vackraste kvinnorna nästan med kirurgisk precision.

Ja, så blir nästan alltid, oavsett om det är Bachelor eller Bonde söker fru. Viktigast attribut när en man väljer partner är ungdom och skönhet. Det är biologiskt betingat.
Citera
2021-11-10, 04:23
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesein
Vifta framför ögonen så känner du att de blir torra av att du viftar. Du har också ögon du vet, du kan testa👌🏼

Är du ironisk? Händerna alstrar ju ingen vind alls.

Frågan varför ingen nånsin viftar med händerna framför någon annans ögon när de gråter.
Citera
2021-11-10, 04:25
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okoktpasta
Armina säger i podden SbP att de låg.

Vad står SbP för?
Citera
2021-11-10, 04:27
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy

Ja, uttrycket kommer från engelskan. Och där heter det "under the bus", inte "in front of the bus". Källa.
Citera
2021-11-10, 04:31
Medlem
timpanis avatar
Sebastian vid sista middagen med Ida: "Det här var inte dumt!"
Sebastian till Shilera om utsikten på sista dejten: "Det här var inte dumt!"
Sebastian om att vakna upp bredvid Ida: "Det här var inte dumt!"

Elvira om allt: "Ammen tjitt!"
Citera
2021-11-10, 04:51
Medlem
timpanis avatar
Elvira sa att hon alltid haft ett leende på läpparna när hon kommit tillbaka från en dejt med Sebastian. Har hon nånsin inte haft ett leende på läpparna?
Citera
2021-11-10, 06:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Såg att Elvira blev inlagd på sjukhus för att "hennes kropp inte orkade mer".
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qW312z/elvira-svensson-fran-bachelor-inlagd-pa-sjukhus

Undrar om det var att Simon gjorde slut, eller åtminstone kraftigt ifrågasatte henne, när han såg hennes fittiga beteende (mot Matilda) på TV?

Elvira är en typisk sån brud som skulle kunna ta till vilka medel som helst för att hålla kvar Simon. T o m att "bli sjuk" väldigt lägligt så att han ska tycka synd om henne.
Citera
2021-11-10, 06:24
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetchupJude
Det har redan läckt ditt pucko, Shilera och Elvira vinner.

Elvira läckte redan för flera veckor sedan i den här tråden. Hur kan produktionen vara så kass på att hålla tyst på glappkäftar är den stora frågan 😂

Pucko?
Sorry jag trodde vi glatt gissade.
Citera
2021-11-10, 06:28
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy

Fan. Kollade upp det. Du har nog rätt.
Men det låter så språkligt fel.

Ok. My bad.