2021-11-10, 04:39
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Nä vet inte alls i skolan var dom finns.

Vet du inte var skolorna finns eller vad menar du?
Citera
2021-11-10, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Vet du inte var skolorna finns eller vad menar du?
Om jag gick ill en skola och frågade hallå finns några mobbade här vad skulle hända?
Jag kan ju alltid prova.
Har du något förslag hur jag ska gå tillväga?

Kent kan ju hålla föredrag om mobbing i skolor på sin fritid.
Jag har blivit utsatt för hemska sadister inom antipsykiatrin
Det kan jag hålla förre om eller göra en pjäs av.
Varför intresserar detta dig?
Kent uppbackas av RSMh som bedrev en synnerligen hemskt behandlingshem ditt jag blev tvingad.
Det reagerar jag på.
Senast redigerad av mikael2 2021-11-10 kl. 04:54.
Citera
2021-11-10, 04:53
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Om jag gick ill en skola och frågade hallå finns några mobbade här vad kulle hända?
Jag kan ju alltid prova.
Har du något förslag hur jag ska gå tillväga?

Kent kan ju hålla föredrag om mobbing i skolor på sin fritid.
Jag har blivit utsatt för hemska sadister inom antipsykiatrin
Det kan jag hålla förre om eller göra en pjäs av det.
Varför intressera detta dig?
Kent uppbackas av RSMh som bedrev en synnerligen hemskt behandlingshem ditt jag blev tvingad.
Det reagerar jag på.

Så allt ditt snack om att du skulle hjälpa till om du bara visste var de mobbade fanns var bara tomt prat?
Det enda du kan är att kräva att andra ska göra detta men inte du.
Du är alltså en hycklare.
Citera
2021-11-10, 04:56
Medlem
Citat:
Så allt ditt snack om att du skulle hjälpa till om du bara visste var de mobbade fanns var bara tomt prat?
Det enda du kan är att kräva att andra ska göra detta men inte du.
Du är alltså en hycklare.
Tycker du ja.
Det var en undran inte krav.
Jag måste ju veta var dom mobbade finns, Dom går ju inte med en skyllt på sig direkt.
Hur var din barndom?
Citera
2021-11-10, 05:02
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Tycker du ja.
Det var ett förslag inte krav.
Jag måste ju veta var dom mobbade finns, Dom går ju inte med en skyllt på sig direkt.
Hur var din barndom?

Det är klart du är en hycklare när du säger att andra ska göra det du inte själv gör, det är inget tyckande.
Alla kan hjälp till säger du men när jag frågar om du gjort det blir svaret nej och du vet inte vad du ska göra trots att du just sa att alla kan hjälpa till.

Jag säger inte att andra bör eller ska hjälpa till, det är upp till var och en. Jag säger däremot att man ska få stå upp för sig själv och det är bra om mobbare får uppleva konsekvenser av sitt agerande och jag försvarar därför Kent när han hämnades. Bra gjort!
Citera
2021-11-10, 05:10
Medlem
Citat:
Det är klart du är en hycklare när du säger att andra ska göra det du inte själv gör, det är inget tyckande.
Alla kan hjälp till säger du men när jag frågar om du gjort det blir svaret nej och du vet inte vad du ska göra trots att du just sa att alla kan hjälpa till.

Jag säger inte att andra bör eller ska hjälpa till, det är upp till var och en. Jag säger däremot att man ska få stå upp för sig själv och det är bra om mobbare får uppleva konsekvenser av sitt agerande och jag försvarar därför Kent när han hämnades. Bra gjort!

Då får det bli så i framtiden att man hämnas långt efteråt.
Någon slags vendettor , blodshämd.
Framtiden är redan här i kriminella gäng
Så börjar det redan bli.
Om jag nu går up till rektorn och frågar om jag kan hjälpa mot mobbing vad tror du händer?
Jag har hämnats på dom som inom psyktiatrin förstörde mitt liv. .
nu är det du som mobbar och förtalar mig.
Senast redigerad av mikael2 2021-11-10 kl. 05:16.
Citera
2021-11-10, 05:13
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Då får det bli så i framtiden att man hämnas långt efteråt.
Någon slags vendettor ,blodshämd.
Så börjar det redan bli.

Ja när rättsväsendet har kapitulerat måste individerna ta lagen i egna händer.

Citat:
Om jag nu går up till rektorn och frågar om jag kan hjälpa mot mobbing vad tror du händer?

Det borde du veta, det var du som skrev att alla kunde hjälpa till.
Citera
2021-11-10, 05:19
Medlem
Citat:
Ja när rättsväsendet har kapitulerat måste individerna ta lagen i egna händer.

Det borde du veta, det var du som skrev att alla kunde hjälpa till.
Hur fan ska jag veta det?
Förmodligen blir jag utslängd från skolan.
Citera
2021-11-10, 05:21
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Hur fan ska jag veta det?
Förmodligen blir jag utslängd från skolan.

Så trots att du sa att alla kan hjälpa till så har du ingen aning om hur det ska gå till och du hjälper själv inte till.
Citera
2021-11-10, 05:35
Medlem
Citat:
Så trots att du sa att alla kan hjälpa till så har du ingen aning om hur det ska gå till och du hjälper själv inte till.
Just så är det.
Jag skulle göra större skada än nytta.
Jag håller på att skriva om vad som händer då folk inom psykiatrin börjar bli sadister mot psyksjuka.
Undrar om det var rätt som Kent gjorde då det drabbade hela familjen.
En film är ju bra om det nu blir som Kent vill.
Bästa hämden.
Citera
2021-11-10, 06:33
Medlem
Att hämnas kan vara en befrielse.

Jag själv har under fem års tid och stor planering förberett en gruvlig hämnd hur jag ska gå till väga.

När man känner sig så kränkt till den grad jag gör finns ingen annan utväg än krig, men kriget ska vara noga planerat in i minsta detalj.

Jag ser inget fel att ta med nuvarande familj i drabbningen. Personen ska överleva men tappa sitt liv, jag tappade ju mitt.

Jag ser Inga problem att trasa sönder personens liv och vardag, jag kommer att njuta i fulla drag.

Det jag utsattes för har tyvärr format mina tankar, men jag behöver ingen terapi, det enda jag behöver är känslan av en moralisk rättvisa.

Att hämnas kan vara en befrielse....!
Citera
2021-11-10, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanninggerfrihet
Att hämnas kan vara en befrielse.

Jag själv har under fem års tid och stor planering förberett en gruvlig hämnd hur jag ska gå till väga.

När man känner sig så kränkt till den grad jag gör finns ingen annan utväg än krig, men kriget ska vara noga planerat in i minsta detalj.

Jag ser inget fel att ta med nuvarande familj i drabbningen. Personen ska överleva men tappa sitt liv, jag tappade ju mitt.

Jag ser Inga problem att trasa sönder personens liv och vardag, jag kommer att njuta i fulla drag.

Det jag utsattes för har tyvärr format mina tankar, men jag behöver ingen terapi, det enda jag behöver är känslan av en moralisk rättvisa.

Att hämnas kan vara en befrielse....!
du ska liksom jag se till att endast den som du vill hämnas på drabbas inte dennes anhöriga. För då blir du ju lika dum som den som kränkt dig anser jag.
Vad handlar det om?
Jag ämnades antipsykiatrierna i RSMh behandlingshem samt en galen sadist psykiatriker som stal mig från öppenvården till något så hemskt som RSMh-s behandlinghem. Där dom med sadist metoder skulle göra oss friska.
RSMh stödjer ju Kent samtidigt som dom utsätter parienter för sadismt.
Bäst för min del är öppenvården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in