2021-11-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Dt är stor skillnad på brottslingar och mördare

Båda är bottenskrapet av mänskligheten men mördare är det yttersta beviset på att man som förälder misslyckats totalt och troligtvis borde blivit tvångskastrerad innan man fick möjlighet att ens skaffa barn.

Och det var bättre förr
Då hade vi kunnat halshugga Lydia på öppen scen och firat efteråt i dagarna 2.

Spelar ju ingen roll. Det var du själv som skrev det innan, föräldrar bär ansvar för sina barn, alltid.
Då måste vi ju låsa in alla brottslingars föräldrar m.m.
2021-11-09, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Tänk, du vet inte mycket du heller.
Och dina lögner fortsätter som vanligt. Du förstår väl att ingen kan ta dig på allvar när du ena sekunder säger att L var smal som en knarkare, i nästa är hon fet som tusan, att hon knarkar m.m.
Detta trots att det inte finns några spår i kroppen på sånt, oavsett typ av knark. Bilder som visar på att hennes kropp är som en normal kvinna m.m
Sluta ljug nu lilla EmmeLee, för din egen skull.

När E och hon träffades var hon betydligt mycket smalare. För då gick hon på droger för att klara av studierna
Sen slutade hon då E inte sysslar med sånt - började supa istället och blev fet.
Du verkar inte så påläst om hur människokroppen fungerar men spår av knark hon tog i Jan /feb finns ju inte kvar flera mån senare.
Nej- det är inte en normal kvinnas kropp, det är en vidrig mördares.
Det ansiktet är det fulaste jag nånsin sett. Inte ens en mamma eller pappa kan älska det där - speciellt inte efter vad hon nu gjort.
Gjort 4 barn fars- lösa.
Dem får aldrig mer prata med sin pappa.

Medans vidriga äcklet Lydia får bo gratis, äta gratis och plugga i sin egen takt nu.
Verkar som finkan var lösningen på alla hennes problem. Kanske var det som var hennes plan?
Straffa E för att inte längre orkade ta hand om
Ett vuxet barn på 35.
Och samtidigt få sina närmaste 10 år tryggade.
2021-11-09, 23:31
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Nä.Nu sa ju inte L upp lägenheten utan blev uppsagd eftersom hon inte kunde betala / dem blev osams för hon tänkte minsann kräva bostadsbidrag för den och det hade redan gjorts.

Så nu hade du fel igen.

Och om stackars lilla 80 kg heffa klumpen L var så trakasserad och utsatt - varför valde hon att vara där ?
Varför hyrde hon inte en ny lägenhet? Ett rum
Nånstans , hotell lägenhet etc. Finns massor.
Knappast så hon tvingades ut på gatan.
Kunde bara sålt vapnen och skåpet så hade hon haft 60 tusen till hyra .

Ni ser inte alls vad hon sysslade med här?
Har ni oxå lite små tröga hjärnor av knark och sånt ? Eller vad är det som slinter fel hela tiden ?

Det fetade, bevisa det!

För du ljuger så du tror dig själv!
2021-11-09, 23:41
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
alltså va? så du menar du tror på hennes ord om vad som hände när hon sköt (fup sid 210) och inte filmen?
Det framkom ju i filmen att han INTE sa så....
Så med andra ord litar du blint på hennes ord och inte det största beviset dvs filmen

Nu har ju ingen av oss sett filmen, och de avskrifter som finns, täcker ju inte hela 4 minuter.

Hur som helst, L säger att hon inte vill bli filmad, hon säger åt E att lägg ner.

Fortsätter man att filma då, så är det i min lilla värld, passivt-aggressivt! Minst!

Sedan så är hennes förhör genomgående ganska lika. Utom i vissa få delar, där jag tror att hon faktiskt har riktiga minnesluckor pga promillenivån, men även chock.

Jag har rätt att tro på L om jag vill, jag har rätt att ha min åsikt!
2021-11-09, 23:45
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
När E och hon träffades var hon betydligt mycket smalare. För då gick hon på droger för att klara av studierna
Sen slutade hon då E inte sysslar med sånt - började supa istället och blev fet.
Du verkar inte så påläst om hur människokroppen fungerar men spår av knark hon tog i Jan /feb finns ju inte kvar flera mån senare.
Nej- det är inte en normal kvinnas kropp, det är en vidrig mördares.
Det ansiktet är det fulaste jag nånsin sett. Inte ens en mamma eller pappa kan älska det där - speciellt inte efter vad hon nu gjort.
Gjort 4 barn fars- lösa.
Dem får aldrig mer prata med sin pappa.

Medans vidriga äcklet Lydia får bo gratis, äta gratis och plugga i sin egen takt nu.
Verkar som finkan var lösningen på alla hennes problem. Kanske var det som var hennes plan?
Straffa E för att inte längre orkade ta hand om
Ett vuxet barn på 35.
Och samtidigt få sina närmaste 10 år tryggade.

Det fetade, bevisa det!
2021-11-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det fetade, bevisa det!

För du ljuger så du tror dig själv!
Stämmer inte det?
Hur var det på riktigt enligt dig då?
2021-11-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Stämmer inte det?

Ja, precis.
Bevisa du att det är lögn fröken på sina höga hästar.
Nu har ju flera som känner L intygat att hon både sålt sex, tagit droger och levt för att utnyttja män och varit otrogen jämt.
Finns dessutom i Fup där hon själv säger att hon testat alla droger som finns på marknaden.
Det innefattar flera tyngre droger såsom heroin.
Men titta bara på hur sliten hon ser ut, små avsmalnade Knarkar ögon.

Och tror du på riktigt att en fullt frisk människa utan drog historik från ingenstans iskallt avrättar en person på nära håll?
Och sen bara iskallt går in dessutom
Får inte panik
Vill inte hjälpa E

Dags att vakna upp nu

Lydia Barth är en vidrig knarkarhora, mördare och förtjänar inte att få fortsätta andas enligt dem flesta normala människor
2021-11-10, 00:12
Medlem
Den som skriver följande:

"Jag har rätt att tro på L om jag vill, jag har rätt att ha min åsikt!"

-tillhör uppenbarligen den militanta falang som här I tråden kan betecknas som Lydia-kramare.
Som egentligen inte anser att Lydia gjort något fel.
Som med ljus och lykta söker efter brister hos Emil för att därigenom ursäkta Lydias handling.
Som helt bortser från det faktum att Emils barn saknar sin far.
Som helt bortser från det faktum att Lydias barn saknar sin mor, åtminstone partiellt.
Som beter sig som ett bortskämt barn när hon skriver "..jag vill, jag har rätt.." etc.

Varför så mycket förståelse för en känslokall mörderska?
Varför så mycket hat och ilska mot en mördad fyrabarnspappa?
2021-11-10, 00:28
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Stämmer inte det?

Bevisa det med en trovärdig källa!

Annars är det skvaller och/eller försök att skapa en trådsanning, vilket är förbjudet enligt Flashbacks regler!
2021-11-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Bevisa det med en trovärdig källa!

Annars är det skvaller och/eller försök att skapa en trådsanning, vilket är förbjudet enligt Flashbacks regler!
Består inte flashback av nästan bara trådsanningar och spekulationer?
2021-11-10, 00:35
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
HUR han blev ihop med L? 😳 Du menar inte att han VAR ihop med L?
E en kille som inte mådde så bra just då? Han hade haft alkoholmissbruk sedan han var 22 år, så han hade nog mått dåligt en längre tid.

Ja, säkerligen!

Forskning har visat att social stress framkallar återfall; förlora jobb, förlora vårdnad/umgänge med sina barn, inte bli bjuden på ex brorsans bröllop. De flesta väljer ju brorsan som Best Man.

Citat:
Ursprungligen postat av Remark
E måste ju erbjudit L att bo där, merkostnaden för E var noll. L hade redan lägenhet i Farsta om än till ockerhyra, så hon var inte bostadslös. Hon tackade ja till Es erbjudan och sade upp lägenheten i Farsta fr o m april.

E flyttade hem hela Ls bohag till sig själv även de L önskade till ett förråd. Att Ls vapenskåp hamnade i sovrummet är Es ansvar. L var inlagd på psyk den perioden.

Från att E lovade henne boende och att L sa upp lägenheten så kunde E hota att göra henne bostadslös, bryta sitt löfte. De hotade han med i fyllan för att sedan ta tillbaka när han blev nykter. Time after time. Samma procedur varje fyllekväll.

Jag håller med!

Du har alltid så bra och genomtänkta och pålästa inlägg!

Citat:
Ursprungligen postat av ElongatedMuskrat
Jävla misär alltså. Synd att sådant här trash ska förstöra fina svenska villaområden.

Ja, Cornflakes City, kanske......

Och en ovanligt barnslig tråd!

Helt omöjligt att komma vidare!
2021-11-10, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Den som skriver följande:

"Jag har rätt att tro på L om jag vill, jag har rätt att ha min åsikt!"

-tillhör uppenbarligen den militanta falang som här I tråden kan betecknas som Lydia-kramare.
Som egentligen inte anser att Lydia gjort något fel.
Som med ljus och lykta söker efter brister hos Emil för att därigenom ursäkta Lydias handling.
Som helt bortser från det faktum att Emils barn saknar sin far.
Som helt bortser från det faktum att Lydias barn saknar sin mor, åtminstone partiellt.
Som beter sig som ett bortskämt barn när hon skriver "..jag vill, jag har rätt.." etc.

Varför så mycket förståelse för en känslokall mörderska?
Varför så mycket hat och ilska mot en mördad fyrabarnspappa?

Att se på saker så svart och vit.
Det är så intressant.

Jag tror ingen står och totalt hejar på Lydia. Men däremot finns det människor som är mer för att förstå motiv.

Vad fick Lydia att driva genom denna handling. För. Hon har inte tagit till en sådan här handling innan.

Så. Den som använder förnuftet någorlunda. Vet att det krävs två för att dansa tango.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in