Citat:
Ursprungligen postat av
BMC64
Se där ja, ja
domstolsverket får vi väl lov att lita, vi är ju inte i Nordkorea eller annan valfri diktatur
eller jo C20H25N3O är ju inte lika sexigt , det tycker inte jag i allafall

Usch, det där med droger ser jag inte som sexigt (insinuerar förstås inte att du gör det) och inte heller alkohol använder jag. Det borde inte Lydia heller ha gjort, för vi kan nog enas kring att hennes instabilitet, aggressivitet, obetänksamhet och allmänna impulsivitet knappast mildrades av alkoholen hon konsumerade.
Hela hon är en tragedi, med eller utan syra..
Det fetade:
Jag litar på Domstolsverket. Nästan. För när man dömde Sture Bergwall för åtta mord han inte begått -tja, då vacklande min tilltro till myndigheten en aning.
Men när man dömde Lydias bror, så fanns ju labprov att luta sig mot, så vi får nog acceptera faktum.
Vore trevligt om nån av Lydia-kramarna här i tråden kunde komma in och berätta vad de tror om henne vad gäller ev intag av hallucinogener.
Fast det är väldigt lugnt i tråden denna lite lätt magiska fredag. Kan det vara så att det as we speak pågår ett gemensamhetsprojekt med att innan midnatt, för Lydias räkning, få till ett överklagande att sända in?