2018-08-13, 17:12
Medlem
Är inte hon SVT korre i Washington här och nu?
Citera
2018-08-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvstek
Är inte hon SVT korre i Washington här och nu?

Ja, hon vikarierar för Carina Bergfeldt under hennes semester. CB är dock tillbaka inom kort.
Citera
2019-02-04, 00:13
Bannlyst
Hatar verkligen den här dumma sopan. Att hon spelar så anpassad och assimilerad, och falsk, hur hon pratar i sina reportage.

Det är så sjukt fult när såna här kurder och annat trams försöker efterlikna etniska svenskar.

BERGMARK

Ja du! Vi säger så!
Citera
2019-02-04, 04:17
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoern85
Vad finns det för skvaller om denna SVT-donna?

Hennes egna presentation på Linkedin:

Blir det inte lite väl meta-artat att rekrytera en sådan person till den tjänst hon har?

En 190 cm lång rågblond heterosexuell man med ursvenska rötter, är det otänkbart på en sådan tjänst? Det om något skulle ju visa på att man gjort en fördomsfri rekrytering!
Citera
2021-05-21, 14:13
Medlem
Muslim försvarar muslim

https://svt.se/nyheter/inrikes/vetla...-vad-som-hande
Citera
2021-09-22, 01:15
Medlem
Bdonks avatar
Rebecca är ny programledare för Utrikesbyrån, efter Johan Ripås. Såg precis premiärprogrammet och tyckte att hon gjorde bra ifrån sig. Rebecca är dessutom en trevlig tjej att vila ögonen på.

https://www.svtplay.se/utrikesbyran
Citera
2021-11-03, 21:29
Medlem
picapicans avatar
Är hon muslim? Var har hon sina rötter?
Citera
2021-11-09, 22:27
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är hon muslim? Var har hon sina rötter?
Kom att tänka på Rebecca alldeles nyss då jag såg henne i Utrikesbyrån. Otroligt mysig och kompetent tjej! Och jag kan svara på din fråga och Rebecca har sina rötter i Järvaområdet (Akalla och Kista) och hennes mamma är svensk och pappan från Punjab i Indien. I Indien är muslimer i minoritet så gissningsvis är Rebecca inte muslim. Citat ur artikel om Rebecca:

... Men allt började i Järvaområdet i Stockholm, där Rebecca växte upp i Akalla och Kista med syster, mamma från Skellefteå och pappa från Punjab i Indien.

https://www.expressen.se/damernasvar...ch-relationen/
Citera
2021-11-09, 22:43
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Kom att tänka på Rebecca alldeles nyss då jag såg henne i Utrikesbyrån. Otroligt mysig och kompetent tjej! Och jag kan svara på din fråga och Rebecca har sina rötter i Järvaområdet (Akalla och Kista) och hennes mamma är svensk och pappan från Punjab i Indien. I Indien är muslimer i minoritet så gissningsvis är Rebecca inte muslim. Citat ur artikel om Rebecca:

... Men allt började i Järvaområdet i Stockholm, där Rebecca växte upp i Akalla och Kista med syster, mamma från Skellefteå och pappa från Punjab i Indien.

https://www.expressen.se/damernasvar...ch-relationen/

Hon har skrivit mycket om just islam, så trodde hon var muslim och det var flera i tråden som skrev det. Tack för info.
Citera
2021-12-23, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoern85
Vad finns det för skvaller om denna SVT-donna?

Hennes egna presentation på Linkedin:

Invoterad babbe !
Frågor på det ?
Citera
2021-12-26, 18:56
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon har skrivit mycket om just islam, så trodde hon var muslim och det var flera i tråden som skrev det. Tack för info.
Ingen aning om hennes tro (?!), men Punjab är väldigt nära Packistan/Kashmir, hennes far var kanske tvungen att fly.. muslimer är inte särskilt uppskattade i Indien.
Men det vad inte det jag tänkte nämna, det som slog mig när jag kollade på rapport idag vad att det ser ut som hon är på 'tjocken'..?!
Åsikter?
Citera
2021-12-26, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Ingen aning om hennes tro (?!), men Punjab är väldigt nära Packistan/Kashmir, hennes far var kanske tvungen att fly.. muslimer är inte särskilt uppskattade i Indien.
Men det vad inte det jag tänkte nämna, det som slog mig när jag kollade på rapport idag vad att det ser ut som hon är på 'tjocken'..?!
Åsikter?

WTF en till tjockskalle..

Nä skämtade hon är mycket fin om hennes far är muslim eller inte, men blev förvånad över Punjab Indien men som du skriver är de inte omtyckta och kan ju hända att han flytt en gång i tiden om han nu är muslim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in