Citat:
Ursprungligen postat av
svennesanning
Lydia hade ingen bostad då hon och Emil planerade att flytta till ny bostad. Hade Emil varit i livet hade han nog kunnat bekräfta det. Vad som sades på fyllan får du nog allt ta med en klackspark. Läs gärna MrMystifications inlägg igen,
Lydia var inte i Bålsta för att supa. Hon och Emil hade ett förhållande, vet att det sårar dig djupt men tyvärr så ar det Lydia han valde. Inte dig! Håll dig till sanningen.
Barnen är uppvuxna med Lydia och Kimmo. Barnen känner sig trygga hos Kimmo och ser honom som sin pappa även om ni vill få fram hur dåligt omdöme hon hade när hon valde karl. Barnen vill INTE vara i Bålsta därför att där är så mycket FYLLA och BRÅK, därför var inte Emils egna barn ensamma med honom antar jag. Du hade alltså då TVINGAT barnen att vara där trots att dom ej ville?
Lydia hade börjat studera, behövde ny bostad. Förstår du på allvar inte varför barnen var hos Kimmo så är det ditt problem.
Så du menar att hon inte körde Emils barn eller tog hand om dom också, att de lekte med hennes barn? Det finns boende i Bålsta som sett allt detta.
Förstår och har förstått att det svider hos en del att Emil gav Lydia allt detta och att han visade upp detta på Facebook måste gjort en del otroligt svartsjuka, det ser man ju här. Nu var det Emils val och det får du godta

Sen fick han ju så mycket sex förstår du, t o m mitt i natten väckte han henne.
Han lovade henne en massa saker, bla att de skulle flytta därifrån. Tillsammans. Lydia trodde på Emil och det dom bestämde. Men något hände, dan innan? Vad hände dan innan när de ljög för exet att det var slut mellan dom.
Det du Emmelee, får du nog fundera på.
Det verkar vara dig som L ljugit för.
Dem skulle inte flytta tillsammans - hur skulle L kunna pendla Strängnäs - Uppsala tror du ?
Det var dit E funderade på att flytta.
Dem var heller inte ett par på slutet.
Och mycket av detta var nog grunden till varför L valde att skjuta E. För hennes dagar som golddigger i E hem var över föralltid .
Och nej- det visades inte upp nånting på fb, alla bilder och info om L var borttaget sen veckor tillbaka - utom profilbilden. Även info om att E var i ett förhållande var borttaget. Det var slut. Finns t.o.m. en film lille plutt- där E ber L lämna hans hus. Där han tydligt säger att det är sista gången hon sover under hans tak.
Om det var saker han brukade slänga ur sig på fyllan. - så hade hon inte blivit så arg så hon skjuter ihjäl stackars E.
Utan nu gick det upp för halv tröga L att han menade allvar. Han gick inte att manipulera mer.
Och vad du och Lassefjanten hela tiden tjafsar om att vi som håller oss till sanningen och berättar hur det var - skulle vara svartsjuka och minsann E valt L framför mig/ oss.
Har ni båda läs och skrivsvårigheter?
Jag har aldrig varit kär i E eller ens sett på honom på det sättet.
Han var min vän.
Och det gör ont i mitt hjärta för hans barns skull- att han inte mådde tillräckligt bra när han träffade L- för att se vad hon gick för direkt.
Det såg nämligen dem flesta runt E.
Om L inte varit en sån ond och hemsk människa hade dem haft sin pappa i livet idag.
Om L inte avrättat E hade Es äldsta son inte behövt se sin skottskadade pappa som sitt sista minne av honom.