Citat:
Ursprungligen postat av
Cedderik
Men dear jesus! 🙈 Du måste ge dig på alla med din översittarattityd va?
Det är väl så vitt jag kan se ingen som sagt att den eventuella boken ska vara skriven om detta eller .... kan ju till exempel ha skrivit en bok om sin barndom, vad vet vi.
Angående det fetade så sluta sprid lögner hit och dit, ja, jag ser att du har skrivit "tror" men finns ingen relevans i detta och vill du få oss att sluta ifrågasätta E så ska du nog själv sluta slänga ur dig den ena och andra trådsanningen om L.
Du vet vad
svennen brukar häva ur sig, va?
Det där om att vara blind eller sakna läsförståelse. Som ju är det kontots tröttsamma och totalt ointressanta käpphästar.
Ang det jag fetat i ditt inlägg:
Men snälle lille söte(?) Cedderik?!
Kan du se att jag nånstans i tråden skulle ha skrivit att jag trodde att boken skulle handla om Lydias nutid?
Om -säger OM!- vår Lydia skulle fått ihop stoff till att bli till en bok, så önskar jag att den skulle handla om hur hon tog sina beslut när det gäller t ex att skaffa barn, skaffa jägarexamen, skaffa vapen och sånt du vet?
Gärna om hon kan berätta hur hon rangordnade dem, alltså vilket av de tre som var det viktigaste beslutet och så där..
Att jag skrev att jag
tror att Lydia inte besvärat sig med att få sina barn på besök där hon välplacerad sitter i häktet, det noterade du tydligen.
Men är inte detta forum ett fritt ställe att tycka och tro på? Jag skriver -helt sanningsenligt- att jag
tror att Lydia inte besvärat sig med att försöka få besök av sina barn. Jag har inte
påstått något annat än det jag skriver.