2021-11-09, 09:50
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
De flesta jag hört och sett har uttryckt avsky mot Annie Lööf. Och man behöver bara kolla valfri youtube-länk med henne för att få en idé vad folk tycker om henne, dvs genom likes.. t.ex denna:
https://www.youtube.com/watch?v=rS9StB3HTTo

Vad beror detta på att hon är så pass illa omtyckt? Kolla t.ex videon här ovan och studera dislikes jämfört med likes, 770 likes mot 25 000 dislikes säger ganska mycket tycker jag.

Men vad beror detta förrakt på på just AL tror ni? Tror ni hon själv är medveten om detta eller är hennes ego alldeles för stort för det?
Senast redigerad av StekPannaUtanSladd 2021-11-09 kl. 09:54.
Citera
2021-11-09, 09:56
Medlem
Därför att hon är så rälig, fast lite i smyg. Hon är en sån där som man på 10 meters avstånd gott kan tänka sig lägra, men så fort man kommer nära så ser man hennes morotsliknande, rynkiga och sträva hy. Då känner man sig blåst på konfekten. Därför är hon så illa omtyckt.
Citera
2021-11-09, 09:56
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekPannaUtanSladd
De flesta jag hört och sett har uttryckt avsky mot Annie Lööf. Och man behöver bara kolla valfri youtube-länk med henne för att få en idé vad folk tycker om henne, dvs genom likes.. t.ex denna:

Vad beror detta på att hon är så pass illa omtyckt? Kolla t.ex videon här ovan och studera dislikes jämfört med likes, 770 likes mot 25 000 dislikes säger ganska mycket tycker jag.

Men vad beror detta förrakt på på just AL tror ni? Tror ni hon själv är medveten om detta eller är hennes ego alldeles för stort för det?
Missade du att hon lovade att rösta för en borgerlig allians men utförde sedan ett myteri och valde såssarna? Hon är helt enkelt en modern judas och förtjänar därför alla dislikes hon kan få. Utöver deras vämjeliga politik förstås...
Citera
2021-11-09, 10:05
Medlem
Svårt att bli omyyckt när det enda hon gör är att skrika ut sitt hat mot alla som inte tycker som hon. Sen att hon är ful som stryk gör ju inte saken bättre.
Citera
2021-11-09, 10:05
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Missade du att hon lovade att rösta för en borgerlig allians men utförde sedan ett myteri och valde såssarna?

Missade nog det, men det förklarar en hel del.
Är inte så värst insatt i politik
Citera
2021-11-09, 10:09
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptensvartpiller
Därför att hon är så rälig, fast lite i smyg. Hon är en sån där som man på 10 meters avstånd gott kan tänka sig lägra, men så fort man kommer nära så ser man hennes morotsliknande, rynkiga och sträva hy. Då känner man sig blåst på konfekten. Därför är hon så illa omtyckt.
Hon är illa omtyckt för att är rödhårig, det är ditt slutgiltiga svar? Tror hon illa omtyckt för att hon är för in större invandring av afghaner men det är ju bara min teori.
Citera
2021-11-09, 10:10
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Det är hon inte. Är man bög tycker man illa om henne. Det är en go käring tycker jag. Vad det gäller det politiska budskapet är hon helt fel på det men så är det med politik. Jag har svårt för Jimmies negerkompis också. Men på samma sätt är både Jimmie och hon goa kärringar.

Mike Pensé
Citera
2021-11-09, 10:11
Medlem
Whirls avatar
Hon ger mig intrycket av att vara en kall och manipulativ människa. Kombinera det med den oändliga skenheligheten så är hon väldigt svår att tycka om, även som någon som är rätt politiskt neutral.
Citera
2021-11-09, 10:13
Bannlyst
Citat:

Du kanske just inte ska kolla på valfri youtube-länk för att få veta det svaret, du tror väl inte på allvar om allt hon sagt var liknande den videon du tog upp skulle ge samma resultat?
Finns ju videos.

Lööf (C): 30 miljoner invandrare är inte omöjligt för Sverige
https://www.youtube.com/watch?v=99VjCqtRiA0

Hon har ju verkligen inget affektionsvärde för den svenska befolkningen och tycker den kan tina bort så länge den gynnar kapitalismen.
Citera
2021-11-09, 10:18
Medlem
Henriksss avatar
1 Hon ljuger
2 Hon står inte för vad hon sagt
3 Hon är otrevlig
Citera
2021-11-09, 10:33
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
1 Hon ljuger
2 Hon står inte för vad hon sagt
3 Hon är otrevlig

Detta. Hon framstår dessutom som oärlig och lurig.
Citera
2021-11-09, 10:38
Medlem
Dimpens avatar
Jag kan bara hålla med. Mer arrogant och manipulativ människa får man leta efter. Jag vet INGEN som gillar henne. Men hon verkar ha högt förtroende i opinionssiffrorna. Vilka är det då som har sånt förtroende för henne? Vilja är det som lägger en röst på C och Annie Lööf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in