2021-11-06, 17:24
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TOFIR
Håller med, försökt ett par gånger men aldrig lyckats se en av filmerna i en sittning.

Eller hur, så fruktansvärt trista. Särskilt scener där hobbitarna är med oavsett vilka av dem. Dock är filmserien om The Hobbit rätt ok
Citera
2021-11-08, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Eller hur, så fruktansvärt trista. Särskilt scener där hobbitarna är med oavsett vilka av dem. Dock är filmserien om The Hobbit rätt ok
Inte sett den, men man kanske får göra ett försök.
Citera
2021-11-08, 16:28
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Svårt,när en film är så dålig så man kommer ihåg den så har den ju gjort ett intryck iallfall,jag tycker snarare att filmer man inte ens minns att man sett är sämst. Även fast dom kanske inte är riktigt dåliga.

Men första jag kommer på,The Nun,och chainsaw massacre 3d lämnade bion på både två.
Citera
2021-11-08, 22:08
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TOFIR
Inte sett den, men man kanske får göra ett försök.

Inte lika långtråkiga som Sagan om ringen, händer mer hela tiden och inte bara filmat gräs i 12 timmar
Citera
2021-11-08, 22:41
Medlem
RudolfHutlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentSilver
Mysterious skin, Drive, Batman vs Superman och Forrest gump.

Alla tillräckligt jobbiga att se för att ge mig gåshud.

Höhö, Drive är en av mina favoriter :P

Den sämsta som jag har sett måste vara Chinese Zodiac med Jackie Chan. Brukar gilla Jackie Chan-filmer men den här var helt hemsk, och att den var dubbad till engelska gjorde inte saken bättre. Actionscenerna i djungeln där kvinnorna hela tiden skriker med gäll röst höll på att göra mig tokig! En anledning till att den är så usel kan vara för att det är Chan själv som står för regin och skrivit manus. Han är en rolig (inte bra) aktör och gör bra stunts, men han bör nog ge fan i att regissera och skriva filmer mer.
Citera
2021-11-09, 00:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink

Haha, du kan vara första personen någonsin som hatar LOTR men gillar The Hobbit.
Citera
2021-11-09, 00:35
Medlem
The harder they fall.
Fruktansvärd.
Citera
2021-11-09, 21:59
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, du kan vara första personen någonsin som hatar LOTR men gillar The Hobbit.

Nån ska vara det också 😎
Citera
2021-11-09, 22:49
Medlem
[quote=Sorgensvart|74228733]
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
En biofilm jag såg som var så dålig att jag inte ens minns namnet. Det var någon form av actionfilm med ryska callgirls i rollerna. Männen var några brutala steriodstinna lirare utan kända namn. Det var bara dödande, dödande och åter dödande i alla dess sjukaste former. Vi lämnade biosalongen innan filmen hade kommit halvvägs. Jag kommer ihåg att jag reagerade på två unga tjejer några stolsrader framför. De satt där smaskandes godis medan huvuden flög som Concordeplan på bioduken, blodet sprutade som vatten ur brandkårsslangar och B-skådisarna snubblade över sönderskjutna kroppar som om det vore det mest naturliga i världen. De stirrade stint rakt in i bioduken utan minsta reaktion över slakten som pågick framför dem. De föreföll totalt oberörda över det brutala våldet. Det skrämde mig mer än filmen.

Kanske de till skillnad från dig förstod att våldet var fejk?
Citera
2021-11-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg

Kanske de till skillnad från dig förstod att våldet var fejk?
Jag anser mig tillräckligt intelligent för att förstå att våldet inte var realistiskt. Däremot förundrades jag över hur man kan sitta och titta på kroppsdelar som flyger i luften i nästan två timmar!
Senast redigerad av Sorgensvart 2021-11-09 kl. 23:19.
Citera
2021-11-10, 10:40
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Jag anser mig tillräckligt intelligent för att förstå att våldet inte var realistiskt. Däremot förundrades jag över hur man kan sitta och titta på kroppsdelar som flyger i luften i nästan två timmar!

Varför går man då och ser en sån film då?
Citera
2021-11-10, 11:11
Medlem
Atthaenhobbys avatar
1. Mumbo Jumbo / I särklass den sämsta ngnsin
2. Dune - Remake / De våldtog enav årtusendets bästa Sci-Fi rullar
3. XXX2 / Förstår inte hur en tjock Ice Cube ska fylla Dieselns skor
4. Under Belägring 2 / No comment
5. Hobo with a Shotgun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera